Ze denkt natuurlijk 'mijn ex-Raffish collega scoort als een malle, ik doe ook mee'quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:08 schreef JRRY het volgende:
Sharon D. timmert aan de weg met een single die ze uitbrengt in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en zelfs Australië.
Ze heeft zelfs een videoclip gemaakt.
Niet helemaal wat mijn smaak is maar het is een nummer dat zeker in de smaak kan gaan vallen:
'Fail in Love'
Zoveelste wannebe-doorbreeknummer van een talentenjachtdeelnemer of toch een echte hit?
Ik hoop voor d'r dat een succes is
Beetje zelfde genre als Eva ook, had niet van Sharon verwacht! Vind alleen beide een niet zo fijne stem hebben om naar te luisteren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze denkt natuurlijk 'mijn ex-Raffish collega scoort als een malle, ik doe ook mee'
Het niveau ligt bij TVoH hoger dan dat het was bij Idols en Popstars, toch in ieder geval in de breedte.quote:Mijn god zeg, bestaat dit programma alleen maar uit Idols/Popstars rejects?
Hé niet zo over Calvin hèquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:42 schreef ZaZoe het volgende:
Niet slecht. Muziek doet me ook meteen aan Calvin Harris denken.
Kon wel eens goed uitpakken voor haar
Heb Calvin Harris ook hoog zitten.quote:Op zondag 16 september 2012 08:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hé niet zo over Calvin hèCalvin
![]()
Maar ik snap wel wat je bedoelt. Ik kan me ook wel voorstellen dat ze hier mee gaat scoren
Ik ken Calvin alleen van 2 liedjes met Rihanna geloof ik, die vind ik erg te pruimenquote:Op zondag 16 september 2012 08:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hé niet zo over Calvin hèCalvin
![]()
Maar ik snap wel wat je bedoelt. Ik kan me ook wel voorstellen dat ze hier mee gaat scoren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |