abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103026022
wat oude foto's van mij (raffish)

donderdag 13 oktober 2011 @ 01:38:54 #27
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_103026071
lelijk wijf
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_105411342
Ik was meer bezig met opletten of ze niet over de theedoek zou struikelen, dan op haar zang. Dat is een slecht teken.

De styling was ook erg slecht. Het paste voor geen meter bij elkaar. Bij zo'n ketting moet je de kleding rustig houden. Maar daaronder zat een printje, iets met palmbomen. En daaronder een zilvere shorts? :'( En dan die theedoek er nog onder. :o

Al een hele prestatie dus om zo het podium op te durven. Ik hoorde, tussen het kijken naar de afschuwelijke theedoek, trouwens nog wel een mooie uithaal.
pi_105411435
Allebei Raffish-dames waren apart gekleed. _O-
Wie kiest er in vredesnaam een pauw als outfit voor Sharon? Volgens mij dragen die stylistes allemaal rare dingen aan en melken die coaches dat ze op moeten vallen. Dat laatste is gelukt :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_105455545
Ja uhh, ze zingt wel goed. Maar echt van haar houden lukt niet, ze kijkt raar als ze zingt en is niet zo'n bijzonder persoon. De volgende keer is ze wel de klos.
That's all folks!
pi_105455623
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
De volgende keer is ze wel de klos.
Oeh, ik ben benieuwd Vaduz :o Zou het?

En van dat 'houden van' herken ik wel ja :Y Ze zingt wel goed, maar verder...
  zaterdag 24 december 2011 @ 12:13:07 #33
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_105996671
Van mij mag dit totaalpakketje wel winnen. Wat een performance
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 24 december 2011 @ 15:50:14 #34
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_106003121
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 12:13 schreef ZaZoe het volgende:
Van mij mag dit totaalpakketje wel winnen. Wat een performance
Mee eens. Maar gezien de wansmaak en de 'owee als je met je kop boven het maaiveld uitsteekt'-houding van de meeste Nederlanders zal ze wel niet zo ver komen.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_106029132
Ik had gehoopt dat ze eruit zou vliegen. Wat een nep overkomen en vocaal rammelt het nogal eens.
That's all folks!
pi_106058821
Gelukkig hadden ze met wat meer smaak de kleding uitgezocht. Ik vond het wel aardig, ze deed Beyonce leuk na. Maar ondanks dat ik nu meer op haar stem heb kunnen letten ben ik er nog steeds niet door weggeblazen.
pi_106656594
Gelukkig kent Sharon de regel: The show must go on. Ik geloofde wel dat ze onwijs baalde en van de coaches dat ze eigenlijk beter kan. De noten zitten er wel op, denk ik? Als ze slim is gooit ze een youtubeje het internet op waar ze laat horen dat ze het kan. Want, ik hoor wat ik hoor, en door de lagere noten van Sharon was het gewoon minder kippenvel dan bij de versie van Houston.
pi_106689431
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 01:38 schreef BlaZ het volgende:
lelijk wijf
Waar heb jij je ogen zitten?
pi_106809553
Vind het jammer dat ze net niet de finale heeft gehaald. In vergelijking met Iris, vind ik Sharon meer star quality hebben. Sharon geeft gewoon echt een complete show weg en is vocaal ook zeer sterk. Ik denk persoonlijk dat mensen zoiets hadden van; tis altijd hetzelfde (zo had ik haar ook graag een klein liedje willen horen zingen), te schreeuwerig en..oja heel belangrijk in NL..je moet bescheiden zijn :') , lekker nuchter blijven. Ik denk dan ook dat veel mensen Sharon arrogant vinden (overkomen).
Misschien maar beter dat ze geen cover als single hoeft uit te brengen :P Hup Sharon *O*
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_106810518
Nou ja, haar optreden was gisteren ook gewoon niet zo best. En als Iris dan haar beste optreden neerzet, tja, dan wordt je in de uitslag dus volkomen weggeblazen. Ik vind er weinig op af te dingen.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_106810669
Ik heb erg veel bewondering voor Sharon. Het is nog steeds een geweldige zangeres, ze heeft de moves, en ze is ook nog eens een mooie meid. Alleen gisteren stelde ze me teleur met de keuze van haar solo-nummer (Rihanna). Het klonk niet zo lekker en soms verloor ze gewoon aan kracht in haar stem. Natuurlijk mag je haar hiermee niet afrekenen. Van mij mocht ze naar de finale. Ik vrees dat ze afgerekend werd om haar zogenaamde arrogante houding, die mij niet opgevallen is. Ik vond haar heel flitsend, en daar hou ik wel van.
pi_106810982
Natuurlijk mag je haar wel afrekenen op een minder optreden in de halve finale als haar tegenstandster een fantastisch optreden neerzet. Waar moet je anders op oordelen?
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_106825330
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 18:59 schreef grazz het volgende:
Vind het jammer dat ze net niet de finale heeft gehaald. In vergelijking met Iris, vind ik Sharon meer star quality hebben. Sharon geeft gewoon echt een complete show weg en is vocaal ook zeer sterk. Ik denk persoonlijk dat mensen zoiets hadden van; tis altijd hetzelfde (zo had ik haar ook graag een klein liedje willen horen zingen), te schreeuwerig en..oja heel belangrijk in NL..je moet bescheiden zijn :') , lekker nuchter blijven. Ik denk dan ook dat veel mensen Sharon arrogant vinden (overkomen).
...en misschien ook net iets te mooi.

Het is geen doorsnee girl-next-door zoals Iris, en dát is nou juist in je voordeel als je in Nederland aan een talentenjacht mee doet. :{
pi_106827933
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 18:59 schreef grazz het volgende:
Misschien maar beter dat ze geen cover als single hoeft uit te brengen :P Hup Sharon *O*
Sharon is vocaal niet zeer sterk. Zelfs niet gewoon sterk. Ook in haar laatste show niet. Ik denk dat haar looks en persoonlijkheid je verblind hebben.
Schreeuwerds vind ikzelf heerlijk. Ik ga niet voor niets naar metal concerten. Ook soms met veel show trouwens. Maar de stem moet dan heersen.
pi_106828033
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:04 schreef Phoenixbirdy het volgende:

[..]

Sharon is vocaal niet zeer sterk. Zelfs niet gewoon sterk. Ook in haar laatste show niet.
Afgezien van het feit dat ik Sharon niet likeable vond had ik wel het idee dat ze echt heel goed was, bij de auditie vond ik het veelbelovend. De laatste paar live-shows viel het telkens tegen. Had ik echt niet verwacht :N
  zondag 15 januari 2012 @ 12:12:54 #46
321294 Character
It's So Fluffy!
pi_106828114
Sharon heeft te vaak nummers gedaan die ze bij de soundmixshow zou kunnen doen. Het was allemaal te voorspelbaar en meer een tribute dan dat ze echt iets van haar zelf liet zien. Ik weet nog niet wie Sharon is...Ik vond haar ontzettend goed en had het ook prima gevonden als zij in de finale had gestaan maar ze had dan een compleet ander soort nummer moeten kiezen. Ik hoop dat we hara single nog kunnen horen
pi_106834588
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Afgezien van het feit dat ik Sharon niet likeable vond had ik wel het idee dat ze echt heel goed was, bij de auditie vond ik het veelbelovend. De laatste paar live-shows viel het telkens tegen. Had ik echt niet verwacht :N
Viel me ook op. In mijn beleving, maar dat weet ik niet zeker omdat die show al een tijd geleden was, zong ze dat I Am Nothing nummer zelfs minder krachtig en goed dan dat meisje van Holland's Got Talent. Maar dat kan ik verkeerd voor me hebben hoor, kreeg alleen dat idee toen Sharon het zong.

Vond haar trouwens wel duidelijk beter dan Iris, maar ja.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 15 januari 2012 @ 16:01:40 #48
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_106834741
Nummerkeuze was deze keer erg ongelukkig van Sharon, jammer, had haar liever in de finale zien staan dan Iris.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_106835763
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 16:01 schreef ZaZoe het volgende:
Nummerkeuze was deze keer erg ongelukkig van Sharon, jammer, had haar liever in de finale zien staan dan Iris.
Wat betreft haar ongelukkige nummerkeuze ben ik het mee eens.
pi_116780878
Sharon D. timmert aan de weg met een single die ze uitbrengt in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en zelfs Australië.
Ze heeft zelfs een videoclip gemaakt.
Niet helemaal wat mijn smaak is maar het is een nummer dat zeker in de smaak kan gaan vallen:

'Fail in Love'

Zoveelste wannebe-doorbreeknummer van een talentenjachtdeelnemer of toch een echte hit?

Ik hoop voor d'r dat een succes is ^O^

[ Bericht 5% gewijzigd door JRRY op 14-09-2012 15:20:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')