Oeh, ik ben benieuwd Vaduzquote:
Mee eens. Maar gezien de wansmaak en de 'owee als je met je kop boven het maaiveld uitsteekt'-houding van de meeste Nederlanders zal ze wel niet zo ver komen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:13 schreef ZaZoe het volgende:
Van mij mag dit totaalpakketje wel winnen. Wat een performance
...en misschien ook net iets te mooi.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:59 schreef grazz het volgende:
Vind het jammer dat ze net niet de finale heeft gehaald. In vergelijking met Iris, vind ik Sharon meer star quality hebben. Sharon geeft gewoon echt een complete show weg en is vocaal ook zeer sterk. Ik denk persoonlijk dat mensen zoiets hadden van; tis altijd hetzelfde (zo had ik haar ook graag een klein liedje willen horen zingen), te schreeuwerig en..oja heel belangrijk in NL..je moet bescheiden zijn, lekker nuchter blijven. Ik denk dan ook dat veel mensen Sharon arrogant vinden (overkomen).
Sharon is vocaal niet zeer sterk. Zelfs niet gewoon sterk. Ook in haar laatste show niet. Ik denk dat haar looks en persoonlijkheid je verblind hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:59 schreef grazz het volgende:
Vind het jammer dat ze net niet de finale heeft gehaald. In vergelijking met Iris, vind ik Sharon meer star quality hebben. Sharon geeft gewoon echt een complete show weg en is vocaal ook zeer sterk. Ik denk persoonlijk dat mensen zoiets hadden van; tis altijd hetzelfde (zo had ik haar ook graag een klein liedje willen horen zingen), te schreeuwerig en..oja heel belangrijk in NL..je moet bescheiden zijn, lekker nuchter blijven. Ik denk dan ook dat veel mensen Sharon arrogant vinden (overkomen).
Misschien maar beter dat ze geen cover als single hoeft uit te brengenHup Sharon
Afgezien van het feit dat ik Sharon niet likeable vond had ik wel het idee dat ze echt heel goed was, bij de auditie vond ik het veelbelovend. De laatste paar live-shows viel het telkens tegen. Had ik echt niet verwachtquote:Op zondag 15 januari 2012 12:04 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Sharon is vocaal niet zeer sterk. Zelfs niet gewoon sterk. Ook in haar laatste show niet.
Viel me ook op. In mijn beleving, maar dat weet ik niet zeker omdat die show al een tijd geleden was, zong ze dat I Am Nothing nummer zelfs minder krachtig en goed dan dat meisje van Holland's Got Talent. Maar dat kan ik verkeerd voor me hebben hoor, kreeg alleen dat idee toen Sharon het zong.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat ik Sharon niet likeable vond had ik wel het idee dat ze echt heel goed was, bij de auditie vond ik het veelbelovend. De laatste paar live-shows viel het telkens tegen. Had ik echt niet verwacht
Wat betreft haar ongelukkige nummerkeuze ben ik het mee eens.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:01 schreef ZaZoe het volgende:
Nummerkeuze was deze keer erg ongelukkig van Sharon, jammer, had haar liever in de finale zien staan dan Iris.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |