Nou ja omdat je zei dat ie van jou mag oprotten... hij is toch opgerot?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik heb idd gekeken ja, en vond Roel zn commentaar zeer terecht.
waarom moest hij persee een dure microfoon op de grond gooien.. ik vind hem zo ongelofelijk fake. ieuw.. wannabe kravitz
Zou Charly een sixpack hebben?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
twitter:Paulturner1986 twitterde op woensdag 07-12-2011 om 15:15:09"@Charlyluske: Volgende week een foto in de Viva met " weinig om het lijf" ... Voor blueribbon..." - IK OOK... AHHHHHH!!! :-) haha :-) reageer retweet
twitter:Paulturner1986 twitterde op donderdag 08-12-2011 om 16:04:08@Charlyluske: Ik mag nu bekendmaken dat ik samen met @Paulturner1986 in de Viva sta..... Naakt!!! #blueribbon - Dankjewel Mr. Photoshop :-) reageer retweet
Ze roepen 'dankjewel Mr. Photoshop' in hun tweets in elk geval, dus misschien hebben ze wel een sixpack gekregen (and a few extra inches?quote:
ohh, zo bedoel je.. nee ik heb helaas.het eerste deel van de uitslag gemistquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja omdat je zei dat ie van jou mag oprotten... hij is toch opgerot?
Dat laatste maakt idd een wereld van verschil denk ik.quote:Op zondag 11 december 2011 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel erg tof dat hij in de show zit.Ik werd er blij van en vind die maniertjes ook stoer. Hij doet ook niet raar, hij is raar en dat maakt het adorable.
Ja zo noemt hij zijn fans/aanhangers op twitterquote:Op zondag 11 december 2011 23:50 schreef _evenstar_ het volgende:
Was Mijn telefoon vergeten dus kon geen fotos maken.
Liep met schoonmoeders uit England door de heuvelgallerie waren de deelnemers van the voice daar.. Paul had een shirt bewerkt met ICurlies
Whaha, die Roel is toch het meest rock n roll van die gasten??quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
waarom moest hij persee een dure microfoon op de grond gooien.. ik vind hem zo ongelofelijk fake. ieuw.. wannabe kravitz
Wat ik zo grappig vond... (of ik heb het verkeerd begrepen) dat Roel heel netjes uitlegt dat hij het zonde vindt van de microfoon en christopher verstaat daar natuurlijk geen hol van dus zegt hij na het verhaal van Roel netjes: dankjewelquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En dat Roel daarna mompelde "Nou, dat was geen compliment..."quote:Op maandag 12 december 2011 10:49 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Wat ik zo grappig vond... (of ik heb het verkeerd begrepen) dat Roel heel netjes uitlegt dat hij het zonde vindt van de microfoon en christopher verstaat daar natuurlijk geen hol van dus zegt hij na het verhaal van Roel netjes: dankjewel
Van een aantal is er ook nog geen topic.quote:Op maandag 12 december 2011 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat Roel daarna mompelde "Nou, dat was geen compliment..."
Waarom is er geen Christopher topic eigenlijk? Want dit is niet erg Paul-ish
Ja ik ben stiekem ook wel benieuwd naar die foto'squote:Op maandag 12 december 2011 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van een aantal is er ook nog geen topic.
Ik ga wel ff de Viva kieken deze week
twitter:Paulturner1986 twitterde op zondag 11-12-2011 om 18:26:26@Charlyluske actually it's my choice because I won... I'M GOING TO WAX YOUR CHEST HAIR... hahahaha.. I'm sooo happy I won :-) :-) :-) :-) reageer retweet
Daar ben ik het niet mee eens, ik vind zijn stem geweldig. Er zijn weinig kandidaten die met hun stem kunnen wat Paul doet.quote:Op maandag 12 december 2011 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Hij hoort gewoon niet in deze show thuis... zijn stem is te matig
Ditquote:Op maandag 12 december 2011 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Hij hoort gewoon niet in deze show thuis... zijn stem is te matig
Geen slechte zanger, gewoon niet je smaak. Als iemand niet van rock houd betekend dat nog niet dat diegene Slash een slechte gitaarspeler hoeft te vinden.quote:Op maandag 12 december 2011 18:28 schreef UltraR het volgende:
Leuk showbeest, slechte zanger, vreselijke stem.
Als je timing echt 0.0 is en je stem is lelijk vind ik dat je gemakkelijk kwalificeert voor de term slechte zanger.quote:Op maandag 12 december 2011 20:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geen slechte zanger, gewoon niet je smaak. Als iemand niet van rock houd betekend dat nog niet dat diegene Slash een slechte gitaarspeler hoeft te vinden.
Maar het was niet 0.0. Geen 10.0 misschien maar goed.quote:Op maandag 12 december 2011 20:52 schreef UltraR het volgende:
[..]
Als je timing echt 0.0 is en je stem is lelijk vind ik dat je gemakkelijk kwalificeert voor de term slechte zanger.
Ik vond die gast (blond, hij moest als een van de eersten, of als eerste) echt vele malen slechter zingen bv...quote:Op maandag 12 december 2011 20:52 schreef UltraR het volgende:
[..]
Als je timing echt 0.0 is en je stem is lelijk vind ik dat je gemakkelijk kwalificeert voor de term slechte zanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |