Was het maar zoquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:11 schreef UltraR het volgende:
@ Prodigalsons
Mijn god zeg, heb je ook een paar van Erwin zijn schoenen naast je bed staan die je elke avond kust voor je gaat slapen?
Ja ik zat zo op je te wachten Vaduzk!quote:
Nou, en wat te denken van die uithaal zelf.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit was echt matig zeg. En dat toneelstukje voor die einduithaal. My god.
Dat vrijdag tegenviel zal mede wel komen door Erwin,s keel problemen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef Greys het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens.
Hij is nog steeds één van mijn favorieten, maar eerlijk is eerlijk, afgelopen vrijdag viel hij ook mij nogal tegen. En dat kan best gewoon eenmalig geweest zijn en dat het hierna topoptreden na topoptreden gaat worden. Maar vrijdag was niet best.
Keer weer wat anders dan precies een nummer nadoenquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit was echt matig zeg. En dat toneelstukje voor die einduithaal. My god.
Wel getuige van lef met zo,n uithaal met keel/stem problemen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:17 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nou, en wat te denken van die uithaal zelf.![]()
Hier doe je bijna niemand een plezier mee. Ik geef hem nog 2 Voice-weken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:25 schreef prodigalsons het volgende:
[..]
Keer weer wat anders dan precies een nummer nadoen
Mijn persoonlijke (!) mening is dat hij sowieso al een eigen stemgeluid heeft en het dus helemaal niet nodig had om dat zo overdreven te doen, aan het eindquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:25 schreef prodigalsons het volgende:
[..]
Keer weer wat anders dan precies een nummer nadoen
Kan dat hij er over 2 weken eruit ligt, jammer dan voor de beste voice of holland hoeft er naar mijn mening geen talentenjacht worden gehouden weet sinds jaar en dag al dat ......quote:Op woensdag 7 december 2011 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hier doe je bijna niemand een plezier mee. Ik geef hem nog 2 Voice-weken.
En zo'n uithaal moet je niet doen met stemproblemen. Niet zo professioneel.
Nou nou Ik denk wel een van de beste stemmen van Nederland.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet niet wat voor een omvormer je gebruikt, maar ik ben blij voor je dat je jouw beste stem van de wereld gevonden hebt.
Kan maar als iemand ongenuanceerd uitspraken doet over Erwin die nergens op gegrond zijn,maar wel concerten bijwoont van o.a Rowwen heze en een playlist heeft staan waar je ook al niet vrolijk van wordtquote:Op woensdag 7 december 2011 20:48 schreef Day het volgende:
Jemig, meelezen in dit topic kan een extreme afkeer voor Erwin veroorzaken.
't is volgens mij ook nog een man. Niet dat daar iets mis mee is, maar ik ben benieuwd hoe lang hij zijn kledingkast van binnen heeft bekeken, of dat wellicht nu nog aan het doen is.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou wel You were always on my mind willen horen, maar da's vast te oubollig voor The Voice he?Elvis heeft het ook gezongen en Michael Bublé, volgens mij klinkt het met Erwin zijn stem ook prachtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |