WAT IS DIT.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
omdat de bois niet naar jou komen.
Oja, wacht, jij was moe he?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
net wakker van dutje van 3,5 uur
En dan 's nachts niet meer slapen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hey hey, betasten doen we niet aan voor het huwelijk. Ik wil niet voor eeuwig branden in de hel.quote:
Oke dan... Waar wil je hulp bij? Rekenen? Pesten? Vrienden maken?quote:
Holly is ook gewoon om te scoren voor een nachtjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Disco is veelste makkelijk, ik was keer in holly ik stond daar net 5 minuten binnen komt er een chick van 16 tegen me aanrijden
Ik kijk gewoon met poker face om me heen niet geintereseerd weetje
Oke oke, eerst op af stappen, dan trouwen, en dan betasten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hey hey, betasten doen we niet aan voor het huwelijk. Ik wil niet voor eeuwig branden in de hel.
Echte die hard's gaan gewoon door met wakkerblijven hoe vroeg je ook bent op gestaan, ik ben ook al vanaf 05:30 wakkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik snap opgave 6b van het huiswerk niet, daar wil ik hulp bij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:33 schreef coban het volgende:
[..]
Oke dan... Waar wil je hulp bij? Rekenen? Pesten? Vrienden maken?
Zo van "1!1! Check mij baas zijn en chickies komen op mij af als muggen op coban"quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Disco is veelste makkelijk, ik was keer in holly ik stond daar net 5 minuten binnen komt er een chick van 16 tegen me aanrijden
Ik kijk gewoon met poker face om me heen niet geintereseerd weetje
Zo hoort het.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oke oke, eerst op af stappen, dan trouwen, en dan betasten.
Vertel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik snap opgave 6b van het huiswerk niet, daar wil ik hulp bij.
het was geen grapjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
KloptDaarom moest ik al lachen
Als het chill-kunde is wil ik best helpen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hoe geef ik aandacht aan mijn vriendin, in plaats van te fokken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Neeuh. Eerst verkrachten, dan trouwen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oke oke, eerst op af stappen, dan trouwen, en dan betasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |