quote:
quote:
Oh jaquote:
Maar zo lekker. We doen het hier nog steeds. Maar nu nog niet. Het moet buiten knetteren van het ijs. En dan met slagroom op de chocomelkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Weet je wat echt erg is?
Ik stond net in de keuken en ik dacht hmmm, best wel zin in warme chocomel eigenlijk.
OW neeeeeeeeeej, toch maar niet doen![]()
Ik zou wel kunnen maken hoor, oldschool, met cacao en warme melluk en suiker.
Maar das zoveel werk
Ik ben de hele dag natgeregend op de fiets, en koud dat het was met die wind en een zomerjas. Echt tijd voor een bakkiequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:41 schreef Pheno het volgende:
Maar nu nog niet. Het moet buiten knetteren van het ijs.
Ik had vanmiddag een truitje extra gedaan en toen was het nog wel te doen. Maar hij kan wel van stal gehaald worden ja. Lekker weer een nieuwe garderobequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:56 schreef oh-oh het volgende:
De zomerjassentijd is nu dan ook echt voorbij Pisje
Vriendin had vandaag ook een zomerjas aan, ze was zooooo doorweektquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:56 schreef oh-oh het volgende:
De zomerjassentijd is nu dan ook echt voorbij Pisje
Met dit weer was je met een winterjas ook doorweektquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vriendin had vandaag ook een zomerjas aan, ze was zooooo doorweekt
Ja echt niet normaalquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met dit weer was je met een winterjas ook doorweektWat een buien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |