abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102814600

Ze hebben er zo te zien echt werk van gemaakt om puur voor de foto de deuren zo symmetrisch open te zetten.
pi_102814798
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wel raar dat dat muurtje zo makkelijk te breken is.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_102814861
Bizar.
pi_102814905
Ik ken die parkeergarage trouwens, hij heeft best hard gas gegeven om door dat muurtje te gaan.
pi_102814936
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:36 schreef Me_Wesley het volgende:
Op de foto's lijkt het eerder dat hij voorruit door de muur is gereden ipv achteruit..

Of hij moet om zn lengteas geroteerd zijn, maar dat lijkt me onlogisch.
Dat vraag ik me ook af. Als de auto achteruit reed, hoe is die auto op zo'n korte afstand zo ver kunnen draaien dat ie zo terecht komt
pi_102815044
Gelukkig dat een voorbijganger dit ding niet op zijn kop heeft gekregen!
pi_102815099
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:25 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Op de FP sprak men over een zelfmoordpoging, en dat de vrouw had gezegd dat ze al afscheid hadden genomen....
Goh, je komt nooit achter de echte waarheid behalve als je hem spreekt of echt directe familieleden.

Al dat nieuws met die roddels van "dit is de reden"

Ik heb het van dichtbij gezien dat alle kranten zeiden wat de oorzaak van een bepaald iets was geweest, terwijl er niets van waar was.
pi_102841030
Was absoluut geen zelfmoordpoging, slachtoffer is een goede bekende van me, is onwel geworden achter het stuur. Overigens is hij inmiddels buiten levensgevaar en heeft hij veel geluk gehad.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:24:05 #34
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_102846224
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:10 schreef dbbp het volgende:
Was absoluut geen zelfmoordpoging, slachtoffer is een goede bekende van me, is onwel geworden achter het stuur. Overigens is hij inmiddels buiten levensgevaar en heeft hij veel geluk gehad.
Wow dat heeft hij dan zeker. Ik zie aan de foto's geen overlevingsmogelijkheden. Weten ze al meer over zijn toestand wat betreft blijvend letsel?

Ik erger me er enorm aan wanneer mensen na het lezen van slechts de headline of een paar regeltjes artikel direct dingen (publiekelijk) gaan concluderen. Zelfs als de kans 80% procent is dat iets ook daadwerkelijk klopt, is die andere 20% belangrijk genoeg om terughoudend te zijn.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_102852680
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:10 schreef dbbp het volgende:
Dan neem ik hierbij ook meteen mijn grapje uit de vorige pagina terug. Echt knap dat je zoiets kunt overleven, als je ziet hoe de auto erbij lag :X
Sterkte ermee!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')