quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel raar dat dat muurtje zo makkelijk te breken is.
Dat vraag ik me ook af. Als de auto achteruit reed, hoe is die auto op zo'n korte afstand zo ver kunnen draaien dat ie zo terecht komtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:36 schreef Me_Wesley het volgende:
Op de foto's lijkt het eerder dat hij voorruit door de muur is gereden ipv achteruit..
Of hij moet om zn lengteas geroteerd zijn, maar dat lijkt me onlogisch.
Goh, je komt nooit achter de echte waarheid behalve als je hem spreekt of echt directe familieleden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Op de FP sprak men over een zelfmoordpoging, en dat de vrouw had gezegd dat ze al afscheid hadden genomen....
Wow dat heeft hij dan zeker. Ik zie aan de foto's geen overlevingsmogelijkheden. Weten ze al meer over zijn toestand wat betreft blijvend letsel?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:10 schreef dbbp het volgende:
Was absoluut geen zelfmoordpoging, slachtoffer is een goede bekende van me, is onwel geworden achter het stuur. Overigens is hij inmiddels buiten levensgevaar en heeft hij veel geluk gehad.
Dan neem ik hierbij ook meteen mijn grapje uit de vorige pagina terug. Echt knap dat je zoiets kunt overleven, als je ziet hoe de auto erbij lagquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:10 schreef dbbp het volgende:
Was absoluut geen zelfmoordpoging, slachtoffer is een goede bekende van me, is onwel geworden achter het stuur. Overigens is hij inmiddels buiten levensgevaar en heeft hij veel geluk gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |