Zulke debielen mogen ze wat mij betreft direct het rijbewijs ontnemen. Eigenlijk hadden ze het papiertje sowieso al niet moeten krijgen.quote:LEIDEN - Een 44-jarige man uit Oegstgeest is vrijdagmiddag in Leiden ernstig gewond geraakt nadat hij dwars door de muur van een parkeergarage aan de Middelstegracht reed.
De auto stortte vervolgens van de derde verdieping van het bouwwerk naar beneden en kwam op zijn kop op de straat terecht. Dit meldde de politie vrijdag.
De automobilist zat bekneld en moest door de brandweer worden bevrijd. Hij is met nog onbekend letsel naar het Leids Universitair Medisch Centrum gebracht.
De man reed rond 13.00 uur achteruit door de parkeergarage en ging daarbij dwars door een muur. De toedracht van het ongeval is nog niet bekend. Zijn vrouw stond beneden op hem te wachten.
De onderste verdieping van het gebouw is een Albert Heijn. Er zijn verder geen gewonden gevallen en er is ook geen schade aan geparkeerde auto's.
http://www.nu.nl/binnenla(...)arage-in-leiden.html
Want? Omdat de muur van de parkeergarage niet eens stevig genoeg is?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:19 schreef thabit het volgende:
Zulke debielen mogen ze wat mij betreft direct het rijbewijs ontnemen. Eigenlijk hadden ze het papiertje sowieso al niet moeten krijgen.
Op de FP sprak men over een zelfmoordpoging, en dat de vrouw had gezegd dat ze al afscheid hadden genomen....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:20 schreef error_404 het volgende:
[..]
Want? Omdat de muur van de parkeergarage niet eens stevig genoeg is?
Misschien is de bestuurder onwl geworden of wat dan ook.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:19 schreef thabit het volgende:
[..]
Zulke debielen mogen ze wat mij betreft direct het rijbewijs ontnemen. Eigenlijk hadden ze het papiertje sowieso al niet moeten krijgen.
Misschien stond die vrouw erbij om ervoor te zorgen dat andere mensen die auto niet op hun kop kregen. "Schat, nu kun je! Doei!"quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:30 schreef Strani het volgende:
Aan de foto's te zien gaat hij dit nooit overleven.
Dat het een zelfmoordpoging is kan, maar het lijkt me wat prematuur om daar direct van uit te gaan. Er zijn handigere manieren om aan je einde te komen en normaal nodigen mensen hun vrouw niet uit om te komen kijken.
Alles kan!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:38 schreef thabit het volgende:
[..]
Misschien stond die vrouw erbij om ervoor te zorgen dat andere mensen die auto niet op hun kop kregen. "Schat, nu kun je! Doei!"
Ja ik hoorde dat die man pindakaas op zijn dak had gesmeerd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:43 schreef Wokkel het volgende:
Op zijn kop, net als een boterham met pindakaas die van de tafel valt.
Heeft Mythbusters dat ook al onderzocht met auto´s?
Ah, niet gelezen, stond ook niet in de OP. In dat geval hoeft het rijbewijs waarsschijnlijk ook niet meer ingenomen te wordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Op de FP sprak men over een zelfmoordpoging, en dat de vrouw had gezegd dat ze al afscheid hadden genomen....
Of een hartaanval. Kan van alles zijn waardoor hij even geen macht over het stuur meer had.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Net nog langs gefietst. Vast een pintje of zulk dergelijks op. Maar misschien ook wel stuurfout.
Wel raar dat dat muurtje zo makkelijk te breken is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of een hartaanval. Kan van alles zijn waardoor hij even geen macht over het stuur meer had.
Ja, best een eng idee idd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel raar dat dat muurtje zo makkelijk te breken is.
Dat zou bij een dergelijke stuatie ook niet mogen. Zo'n muur dient berekend te zijn op mogelijke belastingen, in dit geval de uitzondering dat er (toch) een auto tegenaan rijdt. Vind ik niet zo vreemd bij een parkeergarage....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel raar dat dat muurtje zo makkelijk te breken is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Buttered_cat_paradoxquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:43 schreef Wokkel het volgende:
Op zijn kop, net als een boterham met pindakaas die van de tafel valt.
Heeft Mythbusters dat ook al onderzocht met auto´s?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |