Heet jij Nexus?quote:
uhu welkom op internetquote:
Dit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:26 schreef delano.888 het volgende:
Ik snap uberhaubt niet wat hier grappig aan zou kunnen zijn.
Jobs natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:09 schreef Klonk het volgende:
Ben alleen erg nieuwsgierig naar de reden van het uitstel
Dat is jouw mening en je goed recht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:19 schreef Klonk het volgende:
is het erg als ik nu maar 1 ding wil zeggen en dat is dat het vervelend is dat jobs dood is maar dat dit net een beetje te ver gaat
Als geld geen rol speelt zou ik voor de XE of de 3D gaan. De XE heeft de beste processor van allemaal, maar de 3D heeft het meeste ram geheugen (en 3Dquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:10 schreef Badeendt het volgende:
Beste fokkers!
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon en wil uiteraard de meest recente. Qua prijs zijn ze aardig gelijk heb ik gezien, dus wat is op het moment de beste?
Is dat de HTC Sensation, de HTC Sensation XE, de Samsung Galaxy SII of de HTC Evo 3D.
Wat is de beste optie als geld geen rol speelt? Of is er nog een beter alternatief?
Je krijgt er inderdaad gratis Beats oordopjes bij, maar dat interesseert me eigenlijk weinig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:15 schreef rene90 het volgende:
de xe is toch meer gericht op muziek als ik het zo zag?
Het heeft een betere headset en 1 software addon extra. Dat maakt hem niet bijzonder. De processor helpt wel..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:15 schreef rene90 het volgende:
de xe is toch meer gericht op muziek als ik het zo zag?
Eerst rooten als je dat nog niet gedaan hebt, dan https://market.android.co(...)eature=search_result installeren, en daarna de rom.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:30 schreef Iemand91 het volgende:
Ik wil m'n Desire updaten naar 2.3 (for obvious reasons en afstandsbediening voor tv).
Maar dan moet er wel een volledige backup gemaakt worden (sms, apps, internetspul (voorkeuren e.d.), eigenlijk alles wat waarvan een backup gemaakt kan worden.
Hoe doe ik dit het best of het makkelijkst? (m.a.w. dus eigenlijk welke app is het best hiervoor?)
Het klinkt mij eerder in de oren als het perfect excuus om nog even de puntjes op de i te zetten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:19 schreef Klonk het volgende:
is het erg als ik nu maar 1 ding wil zeggen en dat is dat het vervelend is dat jobs dood is maar dat dit net een beetje te ver gaat
Ik ga niet rooten, ik ga alleen updaten naar android 2.3 i.p.v. de 2.2 die ik nu heb.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Eerst rooten als je dat nog niet gedaan hebt, dan https://market.android.co(...)eature=search_result installeren, en daarna de rom.
Je bedoelt op de officiėle manier? Waarom zou je dan uberhaubt backuppen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik ga niet rooten, ik ga alleen updaten naar android 2.3 i.p.v. de 2.2 die ik nu heb.
Nouja er is een manier via de HTC site maar je bent je garantie kwijt volgens mij en een shitload apps die er standaard wel in zaten zoals teeter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:59 schreef Dibble het volgende:
Is er al een officiele 2.3 update uit dan voor de Desire? Dacht dat het slechts een gerucht was.
Klein noobvraagje tussendoor btw, heb de desire sinds kort ( eerste android phone). Hoe kun je alle applicaties automatisch laten opslaan op je SD? Hij doet op dit moment namelijk alleen maar op de telefoon die dus snel volraakt zo.
Heb nergens een optie of instelling kunnen vinden daarover.
Helemaal niet, je moet ze gewoon handmatig naar je sd zetten. Zo moeilijk is dat toch niet? Bij je instellingen-apps is er zelfs een speciale pagina voor, alle apps zonder vinkjes KUN je naar SD zetten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:06 schreef Dibble het volgende:
Wow, dat is wel een krom systeem dan. Zijn er honderden apps beschikbaar maar kun je d'r maar een paar downloaden omdat je telefoon geheugen snel vol zit lol.
komop man, is m'n eerste smartphonequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Helemaal niet, je moet ze gewoon handmatig naar je sd zetten. Zo moeilijk is dat toch niet? Bij je instellingen-apps is er zelfs een speciale pagina voor, alle apps zonder vinkjes KUN je naar SD zetten.
En nogmaals: Mensen die niet rooten wtf wist niet dat dat nog bestaat
Wat voor telefoon heb je? Dan geef ik je een makkelijke link.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:10 schreef Dibble het volgende:
[..]
komop man, is m'n eerste smartphone. Als je een makkelijke link hebt met uitleg wat rooten is zou het wel handig zijn
Wut? Als je naar die pagina gaat en je klikt een app aan zonder vinkje, dan kan je hem overzetten naar sd. Als je dan vervolgens de SD er uit haalt doet de app het niet meer, als je dat bedoelt. Linkje komt eraan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:14 schreef Dibble het volgende:
Desire met Android 2.2. Maar die pagina met vinkjes bij applicaties voor het selecteren en overzetten staat dan ook op mijn telefoon?
De eerste keer is het heul spannend idd, maar ik heb het nu 6x gedaan ofzo en t is eigenlijk heel simpel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:22 schreef Dibble het volgende:
thnx, ziet er wel ingewikkeld uit allemaal lol
Omdat dat sterk aangeraden wordt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je bedoelt op de officiėle manier? Waarom zou je dan uberhaubt backuppen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:56 schreef delano.888 het volgende:
Oh en sowieso: mensen die niet rooten
Meeste mensen zijn tevreden met wat ze af fabriek krijgen of hoeven niet perse een Evo 3D, sommige mensen willen net iets meer (zoals ik) en sommige mensen willen alles. Dus niks geenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:08 schreef delano.888 het volgende:
En nogmaals: Mensen die niet rooten wtf wist niet dat dat nog bestaat
Bij rooten vervalt je garantie ook. En een shitload aan apps? Alleen facebook en een zaklampje o.i.d. Allebei weer te downloaden in de market.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:01 schreef delano.888 het volgende:
Nouja er is een manier via de HTC site maar je bent je garantie kwijt volgens mij en een shitload apps die er standaard wel in zaten zoals teeter.
En dat kan niet, wel als je root.
Rooten kan je ongedaan maken waarna je weer garantie hebt, zelfs als je toestel stuk is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Omdat dat sterk aangeraden wordt.
[..]
[..]
Meeste mensen zijn tevreden met wat ze af fabriek krijgen, sommige mensen willen net iets meer en sommige mensen willen alles. Dus niks geen
[..]
Bij rooten vervalt je garantie ook. En een shitload aan apps? Alleen facebook en een zaklampje o.i.d. Allebei weer te downloaden in de market.
@ hieronder: nee.
Nee, maar wel het snelste toestel met de beste camera (op de n8 na) en het scherpste scherm.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:01 schreef DeMessias het volgende:
Is de iPhone 4S het toestel dat eind van de maand de indrukwekkendste specs heeft?
Ben het wel met hem eens, dat ding heeft echt goede looksquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:03 schreef delano.888 het volgende:
WTF waarom hebben wij dit uber ding niet?:
Ga eens snel terug jijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, maar wel het snelste toestel met de beste camera (op de n8 na) en het scherpste scherm.
Wat klopt er niet aan dan? Het was gewoon een antwoord op de vraag. Ik zeg nergens dat andere toestellen slechter zijn.quote:
De toptoestellen zijn tegenwoordig allemaal zo goed, dat je met elke topper een hele goede koop doet. Het is dus verstandiger om eerst voor jezelf te bepalen welk platform je liever hebt; Android of iOS. Als je die keuze gemaakt hebt, ontlopen de toptoestellen elkaar niet veel qua specificaties. De iPhone 4S mag dan het snelst zijn en de betere camera hebben, maar een Samsung Galaxy S2 heeft een groter scherm met geweldige contrastwaarden, en ook een hele sterke camera. Beiden zijn toptoestellen, en met beiden doe je een goede koop. Maar je moet voor jezelf wel eerst besluiten of je een Android-toestel wilt, of een iPhone.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:00 schreef DeMessias het volgende:
Ja, was ook een normaal bedoelde vraag hier. Ik volg nu een opleiding waarbij een smartphone wel handig is en ben dus ook van plan om deze maand een te nemen. Android/iPhone maakt me op zich niet bijster veel uit maar ik zou graag een toptoestel hebben.
Als iedereen dit nou eens door zou krijgenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De toptoestellen zijn tegenwoordig allemaal zo goed, dat je met elke topper een hele goede koop doet. Het is dus verstandiger om eerst voor jezelf te bepalen welk platform je liever hebt; Android of iOS. Als je die keuze gemaakt hebt, ontlopen de toptoestellen elkaar niet veel qua specificaties. De iPhone 4S mag dan het snelst zijn en de betere camera hebben, maar een Samsung Galaxy S2 heeft een groter scherm met geweldige contrastwaarden, en ook een hele sterke camera. Beiden zijn toptoestellen, en met beiden doe je een goede koop. Maar je moet voor jezelf wel eerst besluiten of je een Android-toestel wilt, of een iPhone.
De een is niet per se beter dan de ander, maar ze spelen wel op andere behoeften in.
Benchmarks zeggen vrij weinig, je kan beter naar real-life-acties kijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:16 schreef Sharpdressedman het volgende:
Is de 4s het snelst? Kan best maar had het nog niet gelezen. Al toestellen beschikbaar voor benchmarks?
Dat is waar, maar er wordt beweert dat de 4s het snelst is maar vergelijkingen zijn nog niet eens mogelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Benchmarks zeggen vrij weinig, je kan beter naar real-life-acties kijken.
Probeer het en merk zelf dat het wel meevaltquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:24 schreef DeMessias het volgende:
De Samsung Galaxy S2 lijkt me wel te groot om handig op te kunnen werken?
Het is natuurlijk niet alleen berust op die paar minuten spelen. De iPhone 4S heeft evenveel RAM en dezelfde processor en ingewanden als de iPad 2, die in benchmarks bijna twee keer zoveel scoort als de Galaxy S2. Natuurlijk mag je verwachten dat de A5-processor in de iPhone 4S underclocked is, maar zelfs dan is het erg aannemelijk dat hij een stuk sneller is dan de Galaxy S2, grotendeels omdat iOS flink minder rekenkracht nodig heeft om vloeiend te draaien dan Android.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dat is waar, maar er wordt beweert dat de 4s het snelst is maar vergelijkingen zijn nog niet eens mogelijk.
Tech sites hebben er nog maar een paar min mee kunnen spelen. Dus die niet onderbouwde beweringen slaan nergens op.
Dit klopt. Ik vind het te groot, maar het went wel ontzettend snel als je er regelmatig mee speelt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Probeer het en merk zelf dat het wel meevalt
Dit is onzin. Een goede interface draait uitstekend op 3,5", en het houdt je toestel ook relatief compact. Bovendien zorgt het voor een hogere pixeldensiteit, dus een scherper beeld. Ieder zn meug.quote:. 3,5" is echt niet meer van deze tijd hoor.. priegelschermpje.
Je schrijft zelf 'aannemelijk' , is dus geen feit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet alleen berust op die paar minuten spelen. De iPhone 4S heeft evenveel RAM en dezelfde processor en ingewanden als de iPad 2, die in benchmarks bijna twee keer zoveel scoort als de Galaxy S2. Natuurlijk mag je verwachten dat de A5-processor in de iPhone 4S underclocked is, maar zelfs dan is het erg aannemelijk dat hij een stuk sneller is dan de Galaxy S2, grotendeels omdat iOS flink minder rekenkracht nodig heeft om vloeiend te draaien dan Android.
[..]
Dit klopt. Ik vind het te groot, maar het went wel ontzettend snel als je er regelmatig mee speelt.
[..]
Dit is onzin.
Nee, maar het is wel zo waarschijnlijk, dat je geinteresseerden daarop mag wijzen. Het zal binnenkort wel bevestigd worden. Want zeg nou zelf: als je de benchmarks van de Galaxy S2 en de iPad bekijkt, moet Apple iets wel heel erg verkloot hebben als de iPhone 4S niet sneller is dan Samsung's vlaggenschip.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
Je schrijft zelf 'aannemelijk' , is dus geen feit.
Dit dusquote:Aub niet nogmaals de scherm discussie. Mijn iPhone 4 voldoet prima, prive Android is iets groter en dat is ook fijn.
Gast die benchmarks zijn allemaal gedaan toen de S2 net uitkwam, de Sensation en S2 schieten de iPad 2 voorbij in bijna alle benchmark tegenwoordig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel zo waarschijnlijk, dat je geinteresseerden daarop mag wijzen. Het zal binnenkort wel bevestigd worden. Want zeg nou zelf: als je de benchmarks van de Galaxy S2 en de iPad bekijkt, moet Apple iets wel heel erg verkloot hebben als de iPhone 4S niet sneller is dan Samsung's vlaggenschip.
Niet dat het heel erg veel uitmaakt, aangezien de Galaxy S2 ook al sneller is dan eigenlijk nodig is bij een smartphone.
[..]
Dit dus
Ja dat staat er altijd wel maar is een bangmakertje, veel hebben met custom rom naar reparatieservice gestuurd (indien het geen software probleem was waar ze niet uitkwamen, anders probeerde je sowieso de stock rom weer uit voordat je ging opsturen)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:00 schreef Iemand91 het volgende:
Bij rooten vervalt je garantie ook. En een shitload aan apps? Alleen facebook en een zaklampje o.i.d. Allebei weer te downloaden in de market.
@ hieronder: nee.
Aangeschafte apps kun je idd terugzien in de market, die ben je dus ook niet "kwijt". Ik raad aan je oude Desire een harde reset te geven, voordat je vriendin/vrouw het toestel in gebruik neemt. Wanneer je het toestel daarna de eerste keer aan zet, kan zij haar gmail-account aan het toestel koppelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:02 schreef J83 het volgende:
Ik krijg vanmiddag een nieuw Android-toestel, de Galaxy S2. Ik gebruik nu de Desire en vraag mij af hoe de overgang zal gaan. Back-ups van contacten en sms heb ik gemaakt, maar hoe gaat het bijvoorbeeld met aangeschafte apps? Zijn deze gekoppeld aan mijn gmail-account en zal ik deze straks dus niet opnieuw aan hoeven te schaffen?
Mijn partner neemt mijn huidige telefoon over. Wat is verstandig bij ingebruikname te doen, toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen of gewoon zo verder? Want hoe krijgt zij bijvoorbeeld haar "identiteit" in de telefoon? Waar en hoe wordt de telefoon gekoppeld aan haar eigen gmail-adres? Ik kan dit nergens vinden...
Verdere tips bij deze overstap zijn welkom
Kun je daar iets meer over vertellen? Ik heb m'n Galaxy S afgelopen donderdag een harde reset gegeven omdat 'ie in zo'n bootloop zat, maar dat was dus niet nodig geweest?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 03:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
... soms kan hij vast zitten in een "bootloop" maar dat is gewoon op te lossen door cache te wissen.
[..]
Dank voor je reactie, duidelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
Aangeschafte apps kun je idd terugzien in de market, die ben je dus ook niet "kwijt". Ik raad aan je oude Desire een harde reset te geven, voordat je vriendin/vrouw het toestel in gebruik neemt. Wanneer je het toestel daarna de eerste keer aan zet, kan zij haar gmail-account aan het toestel koppelen.
Het beste is gewoon om al je apps opnieuw te installeren.. Als het goed is, worden vanzelf je huidige apps op je nieuwe toestel gedownload wanneer je je Google-account hebt ingevoerd. De kaart verwisselen gaat niet aangezien apps nooit volledig op de SD-kaart staan, zonder bijbehorend deel op het interne geheugen werkt het dus niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:30 schreef J83 het volgende:
[..]
Dank voor je reactie, duidelijk.
Kun je me ook vertellen hoe ik om moet gaan met de apps die nu op de SD-kaart zijn geinstalleerd? Moet ik ze de-installeren of kan ik ze laten staan en de kaart in de nieuwe telefoon plaatsen?
Je moet dat niet zo zien, je moet je juist afvragen of de iphone 4s een GS2 killer zal worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:36 schreef o.us het volgende:
Ik verwacht sowieso niet dat de Nexus Prime een iPhonekiller zal worden. Dat had de Nexus One al moeten zijn.
Eh, nee.. Van de iPhone zijn meer exemplaren verkocht dan van welke andere smartphone dan ook. Dat is dus degene die gekilld moet worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je moet dat niet zo zien, je moet je juist afvragen of de iphone 4s een GS2 killer zal worden.
Over MIUI gesproken. Heeft iemand die MIUI-phone, de Xiaomi Phone, besteld, of is van plan dat te doen? Ik kwam een review hiervan tegen op Engadget, en het ding heeft hele goede specificaties voor een bijna absurd lage prijs.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:39 schreef o.us het volgende:
Ik heb trouwens MIUI op mijn O2X gezet. Ik vind hem geweldig, werkt perfect maar hij vreet mijn batterij op als de malle. Ook met een batterijkalibratie. Nu zit ik te twijfelen om hem of terug naar zijn stock LG rom te zetten of naar een raw Android rom.
Keuzes, keuzes.
Ik denk dat je alle apps op je nieuwe toestel compleet opnieuw moet installeren. Volgens mij kopieert Android nl. niet alles van een app naar de SD-kaart. Overigens moet ik mijn navigatiesoftware (co-pilot) de-activeren wanneer ik hem op een nieuw telefoontoestel wil installeren. Wellicht heb je zelf ook apps waarbij iets dergelijks noodzakelijk is?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:30 schreef J83 het volgende:
[..]
Dank voor je reactie, duidelijk.
Kun je me ook vertellen hoe ik om moet gaan met de apps die nu op de SD-kaart zijn geinstalleerd? Moet ik ze de-installeren of kan ik ze laten staan en de kaart in de nieuwe telefoon plaatsen?
Bedankt, zal je advies opvolgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:29 schreef Ireyon het volgende:
Het beste is gewoon om al je apps opnieuw te installeren.. Als het goed is, worden vanzelf je huidige apps op je nieuwe toestel gedownload wanneer je je Google-account hebt ingevoerd. De kaart verwisselen gaat niet aangezien apps nooit volledig op de SD-kaart staan, zonder bijbehorend deel op het interne geheugen werkt het dus niet.
Ik geloof het niet. Wel heb ik spelletjes als Coin Pirates (urenlang gespeeld en bijna compleet) op de SD-kaart staan. Vrees dat ik al die dat sowieso verliesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik denk dat je alle apps op je nieuwe toestel compleet opnieuw moet installeren. Volgens mij kopieert Android nl. niet alles van een app naar de SD-kaart. Overigens moet ik mijn navigatiesoftware (co-pilot) de-activeren wanneer ik hem op een nieuw telefoontoestel wil installeren. Wellicht heb je zelf ook apps waarbij iets dergelijks noodzakelijk is?
Nee jij slaat mijn post over omdat ik gelijk had vorige pagina, iPhone 4S gaat gewoon zelfde worden als de iPad 2 en die krijgt klappen in elke hoek.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom zijn het altijd de onzekere fanboys die een ander een troll moeten noemen?
Weer zo'n kansloos persoonquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee jij slaat mijn post over omdat ik gelijk had vorige pagina, iPhone 4S gaat gewoon zelfde worden als de iPad 2 en die krijgt klappen in elke hoek.
Ookal was jou post niet tegen mij bedoeld.
Ga weer huilen in je iphone topic dat er geen iPhone 5 komt.we weten dat het pijn doet.
Android apps zijn meestal gratis, maar met reclame. iPhone apps zijn meestal betaald, maar zonder reclame. De android apps kan je ook voor betalen om de reclame weg te krijgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:55 schreef DeMessias het volgende:
n00b mode on:
Waar vind je eigenlijk een basis overzicht van wat nu de belangrijkste smartphones zijn? Dus met prijs en specificaties en eventueel een indicatie: "meest geschikt voor dit type gebruiker". Ik zie eerlijk gezegd tussen het bos de bomen niet meer.
Klopt het dat de apps van Android gratis zijn en die van iPhone betalend?
Dank. Valt dat betalende op te lossen door een jailbreak?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Android apps zijn meestal gratis, maar met reclame. iPhone apps zijn meestal betaald, maar zonder reclame. De android apps kan je ook voor betalen om de reclame weg te krijgen.
Dat betalende valt op te lossen door er gewoon voor te betalen..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:01 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dank. Valt dat betalende op te lossen door een jailbreak?
Dat soort dingen mag je hier niet vragen, maar het is niet nodigquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:01 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dank. Valt dat betalende op te lossen door een jailbreak?
Ben trouwens erg benieuwd naar ICS.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kunnen we het hier gewoon over Android telefoons en software hebben? Geen iPhone vs weet ik het...
Daarom zijn er verschillende topics.
Maar er is geen enkel topic dat nieuwe gebruikers info verschaft. Het is OF iPhone OF Android, en die is dan nog eens verdeeld over HTC en Samsung enz.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kunnen we het hier gewoon over Android telefoons en software hebben? Geen iPhone vs weet ik het...
Daarom zijn er verschillende topics.
Goede postquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Weer zo'n kansloos persoonMaar goed, ik ben in een goede bui vandaag, dus ik ga je toch wijzen op waar je in de fout gaat:
Knip, lang verhaal
Je bedoelt dit?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Goede post
Je vergeet er bij te zeggen dat Android weer beter is in sommige dingen dan iOS/ iPhone maar dat dit door die groep niet gezien wil worden.
Maar we hebben een Android topic en iPhone topic. Kunnen we het dan ook gescheiden houden?
Dat staat er gewoon tussen, hoor. En dat wordt door iPhone-gebruikers (hopeloze fanboys als retorbrapi daargelaten) ook gewoon erkend.quote:(net zoals Android-toppers in andere opzichten beter zijn)
Het slaat gewoon nergens op dat je komt in dit topic met praatjes van iPhone 4S is sneller, want jij ziet alleen wat je wilt zien. (plus hoe weet je dat nou als hij nog niet eens uit is? je moet niet alles geloven wat op de keynote word gezegd)quote:
Oja hebben we die? maar het zijn maar forum posts (ookal zijn het wel lange, ik zal weer even stoppenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Goede post
Je vergeet er bij te zeggen dat Android weer beter is in sommige dingen dan iOS/ iPhone maar dat dit door die groep niet gezien wil worden.
Maar we hebben een Android topic en iPhone topic. Kunnen we het dan ook gescheiden houden?
Zoals ik al dacht: je leest niet. En leg mij geen woorden in de mond, ok? Ik heb ruim voor de aankondiging van de 4S in meerdere topics al laten weten dat het design van mij niet verander hoefde te worden. Het enige dat ik nog eventueel had gewild, was een 4" edge-to-edge scherm, maar zelfs die alleen als het in dezelfde body kon.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens op dat je komt in dit topic met praatjes van iPhone 4S is sneller, want jij ziet alleen wat je wilt zien. (plus hoe weet je dat nou als hij nog niet eens uit is? je moet niet alles geloven wat op de keynote word gezegd)
Je mag van mij hier discussiėren maar kom niet hele tijd met opmerkingen van dat hij sneller is? geen wonder dat de iPhone sneller aanvoelt want OS ziet er simpel uit, en heb altijd het gevoel dat android al veel verder is.
Een android kan soms beetje traag overkomen maar dat ligt meestal maar net aan de gebruiker, sommigen kunnen gewoon niet omgaan met een telefoon en installeren taskkillers ect omdat er dan meer "mb" vrij komt ect en downloaden gewoon echt alles wat ze kunnen vinden en vinden het later gek dat hun telefoon eens wat langzamer reageert of dat de batterij snel opgaat.
Het kan zo zijn dat sommige widgets gewoon slecht zijn gecodeerd en heel veel cpu/batterij gebruiken maar dat is helaas niet een fout van android, wellicht heeft daarom apple het ook niet voor de application makers in iOS toegevoegd zodat ze alles in controle kunnen houden.
Ik ga ook niet in het iPhone topic posten dat mijn Stock Browser op Sensation 97458 browsermark haalt en de iPad 2 43000, of dat de S2 in een youtube filmpje de iPad 2 en iPhone 4 voorbij schiet en zelf ook de test gedraaid en zit zelf boven de S2 en iPad2.
Maar benchmarks doen mij ook niet veel en weet dat dingen weer geoptimaliseerd zijn voor speciale taken, zoals dat iPad soms bij openGL er goed uitkomt (een screenshot zie ik 1miljoen keer langskomen, want daar zijn ze behoorlijk trots op)
En het 2de punt wat jij maakt, laat me niet lachen.. als er een nieuw design was geweest had je weer gezegd dat ze inderdaad niet anders konden dan met een nieuw design te komen.. dit gebeurt altijd bij apple gebruikers helaas.
Als je zegt wij hebben widgets, kunnen alles customizen en hebben flash zeggen de Apple gebruikers ja maar dat gebruiken wij nooit![]()
Ze nemen overal genoegen mee en als dat de update is dan moet je er maar blij mee zijn, zoals ze nu weer zeggen dat alleen de 4S Siri kan draaien omdat hij een speciale chip heeft?![]()
En geen disrespect tegen jou, maar zo voel ik er gewoon over.
[..]
Oja hebben we die? maar het zijn maar forum posts (ookal zijn het wel lange, ik zal weer even stoppen)
Zoals retorbrapi het altijd goed deed, 1 dingetje uit de hele text halen en daarop even wat zeggen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zoals ik al dacht: je leest niet. En leg mij geen woorden in de mond, ok? Ik heb ruim voor de aankondiging van de 4S in meerdere topics al laten weten dat het design van mij niet verander hoefde te worden. Het enige dat ik nog eventueel had gewild, was een 4" edge-to-edge scherm, maar zelfs die alleen als het in dezelfde body kon.
Nee, met jou welquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zoals retorbrapi het altijd goed deed, 1 dingetje uit de hele text halen en daarop even wat zeggen.
Valt niet mee te discussiėren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |