Shaun the Sheep. Het zwarte schaap van de BBC.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:25 schreef Pluizel het volgende:
ik wacht al de godganselijke dag op een opname en nou bleek ook nog eens dat die patiënt 2 uur later komt. Heb in de tussentijd al een compleet praatje gemaakt en een spelletje van shaun the sheep uitgespeeld.Ik word zo zelf nog gek
Alle cardiologen en cardiologie-assistenten hebben een BMI onder de 23quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die dikkerds worden dan cardioloog of internist en de rokers worden longartsen.
Ik ken weinig cardio-mensen, maar het is me tot nu toe opgevallen dat alle urologen dikkertjes zijn en alle medische genetici lange, lijzige mensenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:21 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Alle cardiologen en cardiologie-assistenten hebben een BMI onder de 23
En als ze nu opgepompte bodybuilders zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:21 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Alle cardiologen en cardiologie-assistenten hebben een BMI onder de 23
Nee natuurlijk niet. Kijk, dat snap ik nou niet. Hoezo 40 jaar als iets anders werken als ik arts wil worden?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:47 schreef fusionfake het volgende:
Voor hetzelfde geval waren we allemaal 3x uitgeloot en decentraal afgewezen en hadden we 40+ jaar gewerkt als totaal wat anders.
Dan was er altijd nog cyanide.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:47 schreef fusionfake het volgende:
Voor hetzelfde geval waren we allemaal 3x uitgeloot en decentraal afgewezen en hadden we 40+ jaar gewerkt als totaal wat anders.
en hoe kom je daaraan? Abrikozen- of amandelpitten eten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:14 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Dan was er altijd nog cyanide.
Komt niet door de douane heen zonder de juiste papieren. Je kan het ook gewoon in Nederland bestellen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:43 schreef intoxicated het volgende:
Dat spul is echt overal te bestellen. Seriously.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:40 schreef dotKoen het volgende:
MFVN
Overigens is dit waarschijnlijk een trol, toch vind ik het wel passend
Nee, gewoon kusje erop en weer naar huisquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:47 schreef iofn het volgende:
Ribcontusie oplopen door bij het squashen vol tegen een muur aan te botsen. Gaarne icc traumatologie.
Thanks!quote:
De MFVN is wel pijnlijk afwezig op de constitutieborrel van de MFASquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:40 schreef dotKoen het volgende:
MFVN
Overigens is dit waarschijnlijk een trol, toch vind ik het wel passend
Ach, ik heb sowieso niet zo'n hoge pet op van MFVN-achtigen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
De MFVN is wel pijnlijk afwezig op de constitutieborrel van de MFAS
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:21 schreef Kassaa het volgende:
Constitutieborrels. Beter gaan die mongols besturen ipv zuipen.
Over zuipen gesproken, Ranking the Co is trouwens wel een mooi spel voor tijdens een cogroepweekend.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:44 schreef Merel1808 het volgende:
Besturen = zuipen, dat lijkt me duidelijk.
Hehehequote:Op maandag 10 oktober 2011 23:41 schreef Merel1808 het volgende:
De arme MFVN-meisjes kwamen nog wel 3 minuten voor het einde binnen, werden meteen zeiknat gegooid met bier, konden nog heel kort het nieuwe bestuur feliciteren (alhoewel ik betwijfel of ze dat morgen nog weten) en gingen daarna maar weer droge kleren aantrekken en terug naar huis
Ja hebben we ook vaak gedaan, ik stond altijd op 1 bij de vraag: "Wie krijgt het eerst een tuchtzaak aan zijn broek door een Fibromyalgie patiënt"quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:33 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Over zuipen gesproken, Ranking the Co is trouwens wel een mooi spel voor tijdens een cogroepweekend.
Hehe. Ik stond bovenaan met 'wie brengt later co's tot wanhoop'quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:47 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ja hebben we ook vaak gedaan, ik stond altijd op 1 bij de vraag: "Wie krijgt het eerst een tuchtzaak aan zijn broek door een Fibromyalgie patiënt"![]()
Jammer dat ik het niet zo lang uit heb gehoudenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:41 schreef Merel1808 het volgende:
De arme MFVN-meisjes kwamen nog wel 3 minuten voor het einde binnen, werden meteen zeiknat gegooid met bier, konden nog heel kort het nieuwe bestuur feliciteren (alhoewel ik betwijfel of ze dat morgen nog weten) en gingen daarna maar weer droge kleren aantrekken en terug naar huis
Ik niet. Ik verwijs ze consequent door naar de reumatoloog voor verdere analyse van hun pijn op costochondrale IV links, als ze daar op aandringen. En oh, wat zijn ze blij.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:47 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ja hebben we ook vaak gedaan, ik stond altijd op 1 bij de vraag: "Wie krijgt het eerst een tuchtzaak aan zijn broek door een Fibromyalgie patiënt"![]()
![]()
en bracht je het gemiddelde omhoog of omlaag. Of zit je in de catch-up groepquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:33 schreef Pluizel het volgende:
oh ik heb nog meegedaan aan dat onderzoek
Maar wel voor- en nablokken neem ik aan? Anders komt het neer op ongeveer 40 weken meer coschappen dan andere curricula en dan het pre-BAMA-curriculum.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:39 schreef Kassaa het volgende:
Hmm, masterprogramma geneeskunde is bij ons net bekend geworden (wij zijn de eerste lichting BAMA). Het komt er op neer dat we in die drie jaar alleen maar coschappen hebben en een wetenschappelijke stage, verder geen blokonderwijs e.d. Ben benieuwd hoe theoretisch onderlegd we bij onze coschappen gaan verschijnen.
Wij hebben ook 2 lang jaar co-schappen en 1 jaar waarvan de helft een stage en een wetenschapsstage. Enkel bij sommige co-schappen een voor en na week.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:53 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Maar wel voor- en nablokken neem ik aan? Anders komt het neer op ongeveer 40 weken meer coschappen dan andere curricula en dan het pre-BAMA-curriculum.
Hmm, ik heb altijd geleerd dat alle Nederlandse basisartsen ongeveer hetzelfde aantal kliniekuren achter de rug hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Wij hebben ook 2 lang jaar co-schappen en 1 jaar waarvan de helft een stage en een wetenschapsstage. Enkel bij sommige co-schappen een voor en na week.
Bij mij is het net precies andersom hahaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:36 schreef Pluizel het volgende:
Ik weet niet goed of ik in m'n eerste jaar nou ook al heb meegedaan of in m'n 3e. Ik geloof wel dat ik iets minder braaf ben dan mijn gemiddelde jaargenoot, en dat was in m'n eerste jaar nog niet zo![]()
En komen daar niet ook junior coschappen bij in de bachelorfase? Dat is dan heel veel kliniek en weinig theorie. Ik heb enkele vrienden die zesdejaars zijn aan de UvA en die hadden dat in het 2e jaar ofzo. Of is dat afgeschaftquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:39 schreef Kassaa het volgende:
Hmm, masterprogramma geneeskunde is bij ons net bekend geworden (wij zijn de eerste lichting BAMA). Het komt er op neer dat we in die drie jaar alleen maar coschappen hebben en een wetenschappelijke stage, verder geen blokonderwijs e.d. Ben benieuwd hoe theoretisch onderlegd we bij onze
coschappen gaan verschijnen.
Nope, heb in juni vier weken juco's gehad. Het programma ziet er zo uit:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:30 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
En komen daar niet ook junior coschappen bij in de bachelorfase? Dat is dan heel veel kliniek en weinig theorie. Ik heb enkele vrienden die zesdejaars zijn aan de UvA en die hadden dat in het 2e jaar ofzo. Of is dat afgeschaft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |