quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:03 schreef Kingstown het volgende:
Zat ze zondagochtend altijd vlak achter Ko de Boswachter? Kan me zoiets herinneren.
Naam al een lange tijd niet meer gehoord, maar vroeger dus wel naar geluisterd.
Ko de Boswachterquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:03 schreef Kingstown het volgende:
Zat ze zondagochtend altijd vlak achter Ko de Boswachter? Kan me zoiets herinneren.
Naam al een lange tijd niet meer gehoord, maar vroeger dus wel naar geluisterd.
Muziek met Meta idd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:10 schreef Eska het volgende:
Oh, dat was altijd zo'n vertrouwde stem.Easy Listening deed zij toch ook?
Idd toen het nog Hilversum 3 heettequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:27 schreef miep63 het volgende:
Oh nee ik las net bij wikipedia dat ze vroeger bij hilversum 3 zat.
Echt nostalgie!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:06 schreef golfer het volgende:
De Uittips op Zondagochtend met Meta de Vries.
Als ze zei dat er in Schubbekutterveen die zondagmiddag een paaseieren-raapwedstrijd zou worden gehouden kon je er vergif op innemen dat de verkeerspolitie die middag het toegestroomde publiek in Schubbekutterveen moest reguleren.
Die stem is zo herkenbaar inderdaad, maar ik heb ook geen flauw idee meer wat voor programma daarbij hoorde.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:12 schreef Karina het volgende:
Ik lees het NET op TT, vrouw met een mooie, aparte stem. Ik herinner me dat ik haar heel vaak op de radio hoorde, maar welk programma weet ik vreemd genoeg niet meer.
Volgens mij was het op zondag, muziek (uiteraard) maar volgens mij ook met interviews of iets dergelijks, mijn geheugen laat me hier een beetje in de steek.
Jammer, ook zij niet zo oud geworden.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:09 schreef Knip het volgende:
Een gedichtje over haar
Meta de Vries
Terwijl zij luisterden naar Romantic Classics
Voorzag hem van Essential Plastics
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:06 schreef golfer het volgende:
Als ze zei dat er in Schubbekutterveen die zondagmiddag een paaseieren-raapwedstrijd zou worden gehouden kon je er vergif op innemen dat de verkeerspolitie die middag het toegestroomde publiek in Schubbekutterveen moest reguleren.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:09 schreef MuscleLover29 het volgende:
Ze had zo'n herkenbare, warme stem. Echt iemand waar je graag naar wil blijven luisteren
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:06 schreef golfer het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |