dittoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:53 schreef Nelson90 het volgende:
Vond Once Upon a Time ook verrassend leuk. Komende tijd maar blijven volgen.
Mensen hebben tegenwoordig echt geen geduld meer. Het niet-zeker-weten-hoe-en-wat is juist wat het interessant maakt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:27 schreef JDx het volgende:
Wel apart aangezien iedereen lyrisch was over de eerste aflevering(en), maar het duurt gewoon te lang voordat er echt duidelijkheid komt denk ik.
Mensen wachten op een teken van wie nou wel en geen terroristische plannen heeft ofzo, duurt mij in ieder geval te lang. Blijft uiteindelijk alleen Revenge over, die was gewoon weer leuk vond ik. En dat voor de 5e aflevering op rij.
quote:The (suspected) terrorists have won — and we’re not complaining: Showtime has picked up critical fave Homeland for a second season.
“Homeland is just getting started,” said Showtime president David Nevins. “Clearly, the overall audience growth from week one to week four demonstrates that this show is hitting a nerve in the cultural zeitgeist. Howard Gordon and Alex Gansa have created a psychological thriller that holds special relevance in the post 9/11 world. I’m quite confident that its passionate audience will be riveted as the season unfolds and people discover where this story is going.”
Nog even in dit topic: Cancelled / Ended / Renewed TV Series 2012/2013 en dan heb je drie op een rijquote:
Ik ben nu ook wel erg benieuwdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:39 schreef Mryc het volgende:
Once Upon A Time debuteert met 12,8 miljoen kijkers en een 3,9 rating. Netjes! Zo maar eens even checken dan :-)
quote:
Gayquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:38 schreef Seam het volgende:
[..]Ik ben zelf nog niet zo oud, en ik val op jongere meiden
Gemiddeld tot aardige serie naar mijn mening, maar wel eentje met een geniale seizoensfinale waardoor ik toch benieuwd ben naar seizoen 2.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:24 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Alphas se1 zit erop......groot gapend gat tot zomer 2012 Gadamit!
Boss ga ik zeker volgen, maar misschien is het te ingewikkeld voor de kijkers van Starz?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:17 schreef Bol_Wan het volgende:
Boss ratings zijn binnen: niet goed. 659k, das minder als de andere grote series van Starz. Gelukkig zijn ze al opgepikt voor een tweede seizoen
Eenschquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:27 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Gemiddeld tot aardige serie naar mijn mening, maar wel eentje met een geniale seizoensfinale waardoor ik toch benieuwd ben naar seizoen 2.
Once Upon A Time vond ik iig boeiend genoeg om ook de volgende aflevering te proberen, Ben wel nieuwsgierig waar ze heen willen met die serie.
Ongeduldig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:03 schreef JDx het volgende:
En ik ben met alle 3 gekapt.
Misschien worden ze nog beter, dat lees ik dan wel over een maand of 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |