Hehe, ik snap goed wat je bedoeld. Ik volg momenteel alleen echt ''Revenge'' wekelijks qua nieuwe series. 2 Broke Girls, Secret Circle en Hart of Dixie vond ik allemaal ook erg vermakelijk maar met de series die ik al volg heb ik een beetje tijd tekort. Dus genoemde series kijk ik gewoon in de winterstop of volgende zomer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:04 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ben blij dat ik er niks aan vind. Scheelt weer een serie
Ik ben inmiddels gestopt met Suburgatory, serie irriteert me mateloos. Erg korte afleveringen waar eigenlijk niets in gebeurt. Oja, ze zeurt iedere aflevering dat ze terugwil naar NY.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:16 schreef JDx het volgende:
Ik vind Suburgatory inmiddels echt wel leuker dan Awkward hoor. Mag die chick wel, vooral omdat ik haar ook al tof vond in Shameless (US).
Ook Walking Dead hoort in dit rijtje thuis voor mijquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:27 schreef JDx het volgende:
Ik heb om diezelfde reden Person of Interest en Secret Circle geschrapt van m'n lijstje.
Waar ik naar uitkijk elke week is eigenlijk alleen Revenge, How to make it in America, Community, Whitney, Raising Hope en Homeland nog... rest wat ik volg is alleen als ik me verveel.
Maar dat hebben de comics lezers al verklaptquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:58 schreef JDx het volgende:
Oja Walking Dead ben ik ook mee gestopt, ik keek best uit naar seizoen 2, maar aflevering 1 was echt crap. Het gaat ook niet echt meer ergens naartoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
Ik vind het heel stom klinken maar ben toch wel erg nieuwsgierig...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:39 schreef Mryc het volgende:
Once Upon A Time debuteert met 12,8 miljoen kijkers en een 3,9 rating. Netjes! Zo maar eens even checken dan :-)
4.0 zelfsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:39 schreef Mryc het volgende:
Once Upon A Time debuteert met 12,8 miljoen kijkers en een 3,9 rating. Netjes! Zo maar eens even checken dan :-)
Tering wat is ze lekker ja, en dat op die leeftijdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:01 schreef Glenn0 het volgende:
[..]
4.0 zelfs![]()
Zeker een toffe pilot, gaan we even blijven volgen, al is het maar voor Jennifer Morrison!
Ze is 32??quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Tering wat is ze lekker ja, en dat op die leeftijd
Vond het wel aardig, ben benieuwd hoe het nu gaat uitpakken.
Ik dacht ook al, volgens mij is ze toch geen 50 ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |