Hij heeft geeneens tieten.quote:
Hij heeft een bmi van 12 ofzo. Dan zijn het geen manboobs maar uitstekende ribben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij heeft vast wel manboobs mijn beste.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft een bmi van 12 ofzo. Dan zijn het geen manboobs maar uitstekende ribben.
Er zijn mensen die graag kluivenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:21 schreef AirwiN het volgende:
Hij heeft een bmi van 12 ofzo. Dan zijn het geen manboobs maar uitstekende ribben.
Kopkluiven doe je met andere lichaamsdelen.quote:
Ik moest het gaan opzoeken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kopkluiven doe je met andere lichaamsdelen.
jij begon over kluiven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik moest het gaan opzoeken.Waarom al die rare woorden.
Hai!quote:
Beetje bewolkt dus prima temperatuur om een flink druk te wandelen. Morgen weer zon.quote:
Ik zag het! Welkom terug. Lekker gehad?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ben weer terug uit een exotisch oord. Mocht iemand het boeien
Japan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ben weer terug uit een exotisch oord. Mocht iemand het boeien
Nee, Curacao.quote:
Ook niet verkeerd. Hoe heb je het gehad?quote:
Is dat gelukt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:24 schreef Pheno het volgende:
Zon, strand, zee, wrakduiken, restaurantweek op het eiland. Oh ja, ook nog twee keer Willemstad. LambalvakantieIk was er aan toe om eens iets inactiefs te doen.
Op het verliggen op de strandstoel na: jaquote:
Op mij komt het over dat je er meer voor moet doen dan darten. En dat noemen ze ook al een sport.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op het verliggen op de strandstoel na: ja
Waarom men het een duiksport noemt blijft me een raadsel
Beetje opletten dat je niet te snel stijgt dan je luchtbellen. Het valt meequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op mij komt het over dat je er meer voor moet doen dan darten. En dat noemen ze ook al een sport.
Ik kan mij minder leuk werk voorstellen. Is les geven in Nederland een optie voor je?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:32 schreef Pheno het volgende:
En nu ga ik weer twijfelen of ik toch de (assistent) instructor ga doen. Nadeel is dat je een certificeringsquotum hebt per jaar. Dus dat betekent of les geven in Nederland, of vakantiedagen opofferen in zee. Wat op zich werken is in dat geval
Je moet je eigen cursisten regelen? Dat is dan wel weer minder.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:35 schreef Pheno het volgende:
Als bijdingetje: het kan. Maar dan moet je kunnen zorgen dat je genoeg cursisten krijgt. En die markt is erg krap. Beetje koud als je dan toch gaat beginnen. Zelf ben ik ook in Egypte begonnen
Dat klinkt logisch ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:44 schreef Pheno het volgende:
Daarom: twijfel. Nu zijn er wel duikscholen in Nederland, maar je snapt dat er al genoeg instructeurs rondlopen die hun plekje echt niet wegdoen
Kunnen pinguins duiken eigenlijk?quote:
Ik wil graag leren duiken maar ik vind het te duurquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:35 schreef Pheno het volgende:
Als bijdingetje: het kan. Maar dan moet je kunnen zorgen dat je genoeg cursisten krijgt. En die markt is erg krap. Beetje koud als je dan toch gaat beginnen. Zelf ben ik ook in Egypte begonnen
Geen snoep meer kopen, geen boeken meer kopen, maar lenen via de bibliotheek. Van het geld dat je dan bespaart, kun je privéles krijgen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil graag leren duiken maar ik vind het te duur
Bij de Ponsawan?quote:
Een vriendin van me vertrekt over twee maanden voor een paar jaar naar Niew-Zeeland en vroeg of ik volgend jaar langskwamquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen snoep meer kopen, geen boeken meer kopen, maar lenen via de bibliotheek. Van het geld dat je dan bespaart, kun je privéles krijgen.
Doen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een vriendin van me vertrekt over twee maanden voor een paar jaar naar Niew-Zeeland en vroeg of ik volgend jaar langskwam
Goed eten daar. Wat heb je nog meer gedaan?quote:
Naar Scheveningen geweest, maar zodra ik uit de tram stapte begon het te hozen. De stad in geweest en ergens wat gedronken en toen drie uur in dat restaurant gezetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed eten daar. Wat heb je nog meer gedaan?
Je leeft maar één keer. En in de hemel hebben ze geen bankrekeningen, dus dat geld moet op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde ook naar de VS. Luxeprobleem
Wanneer mogen wij es met je in Den Haag vertoeven?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar Scheveningen geweest, maar zodra ik uit de tram stapte begon het te hozen. De stad in geweest en ergens wat gedronken en toen drie uur in dat restaurant gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |