Johnny Cash en Bob Hope stierven acht jaar geleden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Het is een complot
"Not long ago we had Steve Jobs, Johnny Cash, and Bob Hope. Now we have no jobs, no cash, and no hope"
Echt waar? Is dat 8 jaar geleden. Dat verklaart veel. Heel veel......quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Johnny Cash en Bob Hope stierven acht jaar geleden..
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:18 schreef J.J.De-Bom het volgende:
Maar ik denk dus dat Steve verder leeft / gaat leven in geheime datacenters van Apple.
[ afbeelding ]
Ondergrondse datacenters ? Check.
Eigen electriciteitsvoorziening ? Check.
Hoe veel meer heeft een digitale man nou nodig ?
O nee. Een Apple-genius.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:43 schreef MaGNeT het volgende:
Steve Jobs leeft nog.
Een kennis van mij werkt in een Apple-store en hij kan het dus weten.
Aha, de iPhone 5? Ik sla de 4S nog maar even over dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:37 schreef J.J.De-Bom het volgende:
http://blog.trutv.com/con(...)e-jobs.html?link=DCF
Er is een claim dat Steve Jobs nog leeft; hij zou inmiddels in het bezit zijn van technologie waarmee hij nog honderden jaren zou kunnen leven.
Wie zegt dat er een 'ziel' is dan ? En wat IS een 'ziel' eigenlijk ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:05 schreef Ouqz het volgende:
Een kopie van je herseninhoud maken kan vast ooit, maar deze daadwerkelijk zelfstandig laten draaien kan niet omdat je ziel niet is vast te leggen.
Waarom zou die snuiter nu daar zitten terwijl hij alle middelen heeft om ook gewoon bovengronds door te levenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:18 schreef J.J.De-Bom het volgende:
Maar ik denk dus dat Steve verder leeft / gaat leven in geheime datacenters van Apple.
[ afbeelding ]
Ondergrondse datacenters ? Check.
Eigen electriciteitsvoorziening ? Check.
Hoe veel meer heeft een digitale man nou nodig ?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:00 schreef opgebaarde het volgende:
Ik claim hierbij dat Jezus nog leeft, kom op, hij is de zoon van God dus als wel iemand nog kan leven is hij het wel.
Jezus zei oorspronkelijk dat hij een zoon van God was. De King James vertaling schijnt er de van gemaakt te hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:03 schreef opgebaarde het volgende:
Oja sorry, logica. Ik rot alweer op [ afbeelding ]
Vandaar dat jij even komt posten?quote:
Het zou zomaar kunnen.quote:De eerste mens die 1000 wordt, is al onder ons. Dat zal ouderdomsprofessor Aubrey de Grey vanavond betogen tijdens een lezing in Leiden. Door het oplossen van medische problemen zou dit mogelijk zijn. ''Je kan nu bijvoorbeeld al knieën en ooglenzen vervangen als ze defect zijn. Er wordt gewerkt aan een kunstnier. Ouderdom is verval. Als je dat verval kan aanpakken, kunnen mensen in theorie heel oud worden'', zei maandag Rudi Westendorp, hoogleraar ouderengeneeskunde en directeur van de Leyden Academy on Vitality and Ageing, het instituut dat de lezing organiseert.
Allebei, en opgeteld is dat 2 maal 8 = 16. En dat is hexadecimaal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Johnny Cash en Bob Hope stierven acht jaar geleden..
En 16 hexadecimaal is 22 decimaal !quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:48 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Allebei, en opgeteld is dat 2 maal 8 = 16. En dat is hexadecimaal.
God.. laat dat niet Justin Bieber zijn!quote:De eerste mens die 1000 wordt, is al onder ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |