Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
Als je een klein budget hebt kun je zoeken op gouden spelers die er voor minder dan 300 op staan, overal 250 of 300 op bieden (of 550/600 als het shiney spelers zijn) en je maakt altijd winst al is met het discarden. Vaak maar een stuk of 50 coins, maar soms kun je ook gewoon spelers van 1000 a 1500 oppikken voor een zacht prijsje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:34 schreef De-Hamster het volgende:
Het handelen met mijn budget (3.8k) is echt nog te lastig amper een speler heeft een average price in Ultimate DB staan.
Hartstikke bedankt, ga ik zeker proberen. Het probleem zit hem gewoon in dat ik de waarde van spelers (nog) niet weet. Mij leek bijvoorbeeld 1,2k voor Emanuelson erg goedkoop, maar dat bleek ook mee te vallen. Maar Ultimate DB heeft daar nog geen average prices van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je een klein budget hebt kun je zoeken op gouden spelers die er voor minder dan 300 op staan, overal 250 of 300 op bieden (of 550/600 als het shiney spelers zijn) en je maakt altijd winst al is met het discarden. Vaak maar een stuk of 50 coins, maar soms kun je ook gewoon spelers van 1000 a 1500 oppikken voor een zacht prijsje.
Google.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:03 schreef De-Hamster het volgende:
Kan iemand uitleggen waar ik Cheat Engine vandaan haal? Hiermee zou ik een speler steeds weer opnieuw te koop kunnen zetten?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:03 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Thanks, stukje leedvermaak eens lezen.
Viiiieeeees Patrickquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n vies team.Agbon zit op de bank trouwens. Nog viezer.
Klopt, daarom is het ook vies.quote:
Jazeker. IF is 10k waard. Gewone 600.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:00 schreef De-Hamster het volgende:
Is een Gold card minder waard dan een Gold card IF als we alleen naar Quick Sell gaan kijken?
Klopt, sommige mensen weten dat niet dus die pleuren 'm er dan voor een paar duizend op, kassa!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:10 schreef De-Hamster het volgende:
Oh ik dacht dat het een grap was, Excusie.
Groot verschil
Cheat Engine werkt gewoon met Chrome.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:17 schreef potienza het volgende:
Tering, ik moet wel autoclicker gebruiken om naar 59ste minuut te komen. Bij Internet Explorer kan ik me niet inloggen op de EA pagina. Zoals ik eerder ook al zei wordt dan gewoon de inlogpagina vernieuwd nadat ik op aanmelden druk met de goede inloggegevens. Iemand een oplossing?
Edit: Oh, en bij Firefox werkt CheatEngine niet.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:40 schreef Alovenac het volgende:
Iemand een linkje naar de Torres rel? Geen zin om terug te zoeken.
Jawel. Je moet "plugin-container.exe" openen.. Kan zijn dat er meerdere plugin-container.exe's staan, dan moet je even Enable speedhack drukken, op 0.5 zetten, activeren en kijken of de FUT slomer werkt.. Als dat zo is dan heb je de juiste plugin-container en kun je de speedhack weer uitzetten & je ding doen..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:17 schreef potienza het volgende:
Tering, ik moet wel autoclicker gebruiken om naar 59ste minuut te komen. Bij Internet Explorer kan ik me niet inloggen op de EA pagina. Zoals ik eerder ook al zei wordt dan gewoon de inlogpagina vernieuwd nadat ik op aanmelden druk met de goede inloggegevens. Iemand een oplossing?
Wel. plugin-container selecteren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:17 schreef potienza het volgende:
Ja, autobuyers bestaan. Ze zijn sinds deze week verboden, though.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:30 schreef Apekoek het volgende:
Is dat autobuyer nou een fabel of bestaat het wel? Bijvoorbeeld automatisch kopen bij 84+ gold player voor 1000 of minder?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:42 schreef Alovenac het volgende:
Ik mag voorlopig niet meer klagen. Haal net een IF Neymar uit een pakje. Eindelijk een klapper.
Na het pakje met Douglas er in ben ik genezen, vind het best zo. Trouwens, meer UPC klanten die niet meer online kunnen komen wanneer rechstreeks met de modem verbonden? Moet nu weer met de router, en snap er geen zak van, speel nu alleen nog maar uitwedstrijden, als ik tenminste nog verbinding kan krijgen. Heb gewoon nat-type 2...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:53 schreef Cara het volgende:
Zoveelste pakje stront. Ik moet gewoon stoppen met die pakjes kopen.
1 waar is deze dan te downloaden? (zie alleen maar requests)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:49 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ja, autobuyers bestaan. Ze zijn sinds deze week verboden, though.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
1 waar is deze dan te downloaden? (zie alleen maar requests)
2 hoe kunnen ze opmerken dat je een autobuyer gebruikt? Even een uurtje gebruiken zou toch geen probleem moeten zijn?
voor een paar honder $ heb je er eenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
2 hoe kunnen ze opmerken dat je een autobuyer gebruikt? Even een uurtje gebruiken zou toch geen probleem moeten zijn?
Leg uit. Er zal toch altijd iemand zijn van de vele miljoenen fifa spelers die een dergelijke autobuyer tool uitlekken? Gewoon een torrent oid?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
voor een paar honder $ heb je er een
Voor een CR7 stuur ik je een link waar je hem kunt downloadenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
Kappen nu.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Leg uit. Er zal toch altijd iemand zijn van de vele miljoenen fifa spelers die een dergelijke autobuyer tool uitlekken? Gewoon een torrent oid?
Sorry dude ik ben niet 24u per dag met FUT bezig.quote:
Wat voor ding?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel. plugin-container selecteren.
Autobuyers zijn een hardnekkig gerucht. Waarom hardnekkig gerucht? Omdat het bestaan ervan wel vaststaat, maar de mensen met autobuyers deze niet verspreiden natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Sorry dude ik ben niet 24u per dag met FUT bezig.
Dus zoals ik het hier opvat is het pure scam om zo je gegevens te krijgen? Ik doe even een wilde gok. Als het niet klopt leg het dan nog even kort uit. Al is het zo n00b als jullie moeders.
Arteta is 14k man, niet zeuren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:10 schreef Dopekoe het volgende:
Haal net Arteta, uchida en het thuisshirt van psv uit een pakje....
Kan beter...
Als ik een autobuyer had gemaakt zou ik hem op beperkte schaal verkopen. IRL coins > FUT coins.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Autobuyers zijn een hardnekkig gerucht. Waarom hardnekkig gerucht? Omdat het bestaan ervan wel vaststaat, maar de mensen met autobuyers deze niet verspreiden natuurlijk.
Ten tweede zijn ze verboden, dus hou er nu maar over op.
Aha knap dat ze dergelijke software niet uitlekken. In deze tijd van p2p netwerken etc lijkt mij dat toch erg moeilijk. Net zoals dat films wel eens voor release uitlekken... Maar goed, interessante gedachten gang.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Autobuyers zijn een hardnekkig gerucht. Waarom hardnekkig gerucht? Omdat het bestaan ervan wel vaststaat, maar de mensen met autobuyers deze niet verspreiden natuurlijk.
Ten tweede zijn ze verboden, dus hou er nu maar over op.
Mensen die echt geld betalen om een autobuyer te kopen voor wat FUT coinsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als ik een autobuyer had gemaakt zou ik hem op beperkte schaal verkopen. IRL coins > FUT coins.
Malouda is kut, waarom zou je hem willen. Wat voor team je ook maakt, er zijn altijd betere alternatieven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mensen die echt geld betalen om een autobuyer te kopen voor wat FUT coins
ps. handelen in Malouda's is KUT, geen hond die hem koopt voor 700 onder gemiddelde prijs
Je kan er tientallen miljoenen mee verdienen. 100,000c gaan voor rond ¤15? Reken maar uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mensen die echt geld betalen om een autobuyer te kopen voor wat FUT coins
Heb hem er ook voor 14k opgezet...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Arteta is 14k man, niet zeuren.
Ja, maar als je IF Neymar uit een pakje haalt, verlies je ook alle recht om ooit nog te zeuren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:26 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb hem er ook voor 14k opgezet...
Formatie is 433
In vergelijking met IF Neymar is het maar een karig pakje, desalniettemin mijn beste pakje tot nu toe
het proces in cheat engine wat je moet selecteren is plugin-containerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:19 schreef potienza het volgende:
Hoe selecteer ik de plugin container in FireFox?
Eenschquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, maar als je IF Neymar uit een pakje haalt, verlies je ook alle recht om ooit nog te zeuren.
3 geblesseerden :-oquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
mijn team nu, hopelijk nog Giovinco of Cisse voor Palacio
Heb even op Marktplaats gekeken en het is nog waar ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:24 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Je kan er tientallen miljoenen mee verdienen. 100,000c gaan voor rond ¤15? Reken maar uit.
100% zeker een autobuyer dit.quote:ALS EERSTE BIEDEN WIJ U DE NIEUWE FIFA ULTIMATE TEAM ( 12 ) COINS AAN !
Altijd al lekker veel geld willen hebben , en dit keer gelijk al op het begin?
Dat kan !
100,000 coins = 15 euro
200,000 = 29 euro
500,000 = 70 euro
Veeeel plezier !
WEGENS DE VELE VERKOPEN IS DE PRIJS NAAR 15 EURO GESTEGEN !
COINS BOVEN DE 1 MILJOEN DUURT ONGEVEER 2 DAGEN !
Hij is Frans en speelt in de PL, dus ik hoef hem sowieso niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Malouda is kut, waarom zou je hem willen. Wat voor team je ook maakt, er zijn altijd betere alternatieven.
Het is nu ook 13:35, probeer het rond 20-21 en ze gaan wel. Vergeet ook niet dat je voor bepaalde formaties duizend of tweeduizend moet optellen/aftrekken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is Frans en speelt in de PL, dus ik hoef hem sowieso niet.
Maar hij staat voor gemiddeld 7300 op ultimate team en ik had er een paar voor 4800 a 5300 gehaald. Normaal een goede strategie, maar nu verkopen ze sinds gisteravond al niet voor 7000 of 6700 of 6600, weliswaar in een niet ideale opstelling maar dat is bij de Etheringetonnetjes en andere overprices PL spelers ook geen probleem..
Ik heb ze er nu voor 6500 op staan, lager ga ik niet.
Die ragequitten zo snel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Speel nu tegen een ziek team half barca half madrid en IF falcao en Higuan
Ik heb ze zoals ik al schreef er al vanaf gisteravond op staan en vele andere spelers die ik verkoop gaan wel als een trein rond of iets boven de gemiddelde prijs, ook als de opstelling niet helemaal ideaal is. Malouda niet, dus dat ligt niet aan mij maar aan hem: kut speler.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is nu ook 13:35, probeer het rond 20-21 en ze gaan wel. Vergeet ook niet dat je voor bepaalde formaties duizend of tweeduizend moet optellen/aftrekken.
Mwah, ik ben beter maar hij peert de bal steeds naar voren. Zijn aanvallers zijn veel sneller dan mijn verdedigers en sta dus met 2-0 aschter.quote:
Glitchios?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:35 schreef potienza het volgende:
Waarom als ik gouden spelers zoek, en dus alleen die selecteer, voor de 59ste minuut methode. Komt er altijd een speler tussendoor genaamd Galitsios die 68 is en dus zilver?
Hmm, het is niet alleen Malouda trouwens. Er zijn een hoop spelers die aan het dalen zijn in waarde. Heb het gevoel dat dit jaar mensen veel gerichter inkopen, dus veel kaarten gaan nu al richting discard value. De topkaarten blijven als enige hangen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb ze zoals ik al schreef er al vanaf gisteravond op staan en vele andere spelers die ik verkoop gaan wel als een trein rond of iets boven de gemiddelde prijs, ook als de opstelling niet helemaal ideaal is. Malouda niet, dus dat ligt niet aan mij maar aan hem: kut speler.![]()
Dan kan je het gewoon niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een tering spel joh. Heb 15x geprobeerd een voorzet te geven, 15x rolt die gewoon naar de keeper. Waar slaat dat op joh
Hangt van de rest van je team af. Wel een beetje om je chemistry denken is wel zo handig. Briand is trouwens wel stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:51 schreef De-Hamster het volgende:
Briand van Lyon of Agbonlahor als snelle spits?
Dan is misschien je tegenstander je te slim af.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!Raar dat het offline prima gaat
Dat denk ik ook!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:58 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Dan is misschien je tegenstander je te slim af.
Ja, want als hij een voorzet geeft kan de tegenstander er ook alles aan doen om te zorgen dat ie naar de keeper rolt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:58 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Dan is misschien je tegenstander je te slim af.
Probleem is dat ik een super snelle spits wil, maar ook bezig ben met mijn team te 'vernederlandsen' helaas voldoet geen Nederlander aan mijn budget of eigenschappen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:57 schreef potienza het volgende:
[..]
Hangt van de rest van je team af. Wel een beetje om je chemistry denken is wel zo handig. Briand is trouwens wel stuk goedkoper.
Ik ben helemaal geen troll.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, want als hij een voorzet geeft kan de tegenstander er ook alles aan doen om te zorgen dat ie naar de keeper rolt.
edit: Hij is gewoon een troll lijkt het.
Had het niet over jou, maar over Leanishbe. Maar over je probleem probeer ff je voorzet instellingen anders te zetten, naar semi mischien of als ze daarop staan juist na assisted. En probeer gewoon wat ander soort voorzetten, na binnen draaiend ofzo. En fifa is voor 25% ofzo gewoon geluk hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen troll.
Ik had het best voor je op willen nemen, Ik heb serieus +/- 15x een voorzet gegeven met Lens, en hij is 15x gewoon richting de keeper gegaan. Terwijl ik offline een prima voorzet geef. En nu speel ik nog een potje, en daarbij gaat ineens wel weer alles richting de spits.
Ik begrijp het niet meer
Zo jaloers, je bent een echte baasquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:09 schreef Cara het volgende:
Omdat het met de pakjes niet lukt heb ik Ribery maar opgehaald voor 60k, Eto'o voor 60k en Hulk voor 55k. Allemaal 15/20k onder de marktprijs
Tymoschuk gaat echt kut spelen met 2 chemistry.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:08 schreef DutchSL het volgende:
Bijna klaar met mijn Sovjet team:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dS7yjtvlbbBo8
Izmailov nog halen en Arshavin als een LM.
Blijft jammer dat de Oekraďense competitie (of in elk geval de topclubs) er niet in zit, anders had het mooier gekund.
Een van de meest trieste dingen in Fifa 12 inderdaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben er nu ook eindelijk achter hoe het kan dat mijn passes zo vaak onderschept worden. Mensen die op de select knop drukken
Boeiuh, voor prestaties heb ik mijn La Liga elftal, dit soort teams bouwen is gewoon voor de leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tymoschuk gaat echt kut spelen met 2 chemistry.
??wat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben er nu ook eindelijk achter hoe het kan dat mijn passes zo vaak onderschept worden. Mensen die op de select knop drukken
Zag het laatst ook. Linksonder staat ook gewoon de naam van de keeper, met zijn 'be a pro-cijfer'.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:19 schreef GotenSSJ het volgende:
WIl je een WIjnaldum 4-1-2-1-2 formatie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:21 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ga nu eens actief op jacht naar het Nederlandse team ipv potentiële handeltalenten.
Heb vandaag voor 1400c ingekocht en voor 1900c verkocht, het begint in ieder geval op iets te lijken.
Ik speel op de PC, maar ben wel op zoek naar Wijnaldum idd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
WIl je een WIjnaldum 4-1-2-1-2 formatie?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:50 schreef vandermar het volgende:
Hmm, ik heb jordi alba voor 650 gekocht en de gemiddelde prijs van hem is 1250 op de xbox. Hij is 4-1-2-1-2 formatie en staat LM dus moet wel wat winst uit te halen zijn.
quote:
Winst van 600 is voor kneuzen.quote:
Daar heb ik de bankroll nog niet voorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Winst van 600 is voor kneuzen.Maak er 6000 van en we praten.
This.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:55 schreef DannyDeko het volgende:
Leuk dat getroll. Ben het nou wel beetje zat allemaal.
Ksssst , terug in je kooi!
krijg een leven ofzo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:06 schreef Santello het volgende:
[..]
Zo jaloers, je bent een echte baas
Armero, Cordoba, Gamberini, Konkoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:01 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog tips voor een goede achterhoede in de serie A? Het liefst onder de 10k wel. Goedkoper hoe beter, ben proberen een beetje een cheap team aan het maken.
Criscito LB, Barzagli CB, - Abate RBquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:01 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog tips voor een goede achterhoede in de serie A? Het liefst onder de 10k wel. Goedkoper hoe beter, ben proberen een beetje een cheap team aan het maken.
Santacroce vind ik echt een beest, 77 pace ofzo en ook erg sterk in verdedigen. 4-1-2-1-2 heb ik hem volgens mij maar ik heb hem eigenlijk als back up op het moment.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:01 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb al redelijk wat coins maar ik verdien alles ook nog steeds met goedkope spelers verkopen. Kopen voor 300 verkopen voor 1000. Gewoon omdat ik niet hoef op te letten en het lekker snel gaatquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar heb ik de bankroll nog niet voor
Eerst nog maar even wat rapen met Demba Ba
Ik ga voor de wat grotere. Sahin 4-1-2-1-2 voor 5800 net bijvoorbeeld. Kan er zo mooi voor 13/14 op als goedkoopste, is hij meteen verkocht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb al redelijk wat coins maar ik verdien alles ook nog steeds met goedkope spelers verkopen. Kopen voor 300 verkopen voor 1000. Gewoon omdat ik niet hoef op te letten en het lekker snel gaat
Ik heb alle verdedigers van de Serie A al bijna geprobeerd. Ik gebruik deze in m'n B team.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:01 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zit ook te kijken bij die 300 spelers, het liefst wel een gangbare formatie om er nog enigzins winst uit te halen, alleen zitten er vaak stakkers die ineens 1k bieden en dan ben ik weg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb al redelijk wat coins maar ik verdien alles ook nog steeds met goedkope spelers verkopen. Kopen voor 300 verkopen voor 1000. Gewoon omdat ik niet hoef op te letten en het lekker snel gaat
Dankje, denk dat ik dit ga bouwen. Jij bent toch beetje serie A kenner hier of niet? haha.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb alle verdedigers van de Serie A al bijna geprobeerd. Ik gebruik deze in m'n B team.
Armero - Córdoba - Gamberini - Cassani
Als je daar Viviano achter zet heb je een top verdediging met nog wat linkjes naar elkaar ook
Ja ik heb ook al wat Krasic gekocht voor 5k en verkocht voor 10-13k. Maar die kom je niet al te vaak tegen. Gaat wel een stuk sneller natuurlijk maar ach...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ga voor de wat grotere. Sahin 4-1-2-1-2 voor 5800 net bijvoorbeeld.
Tsssss en mijn snelle bliksempost negeer je?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dankje, denk dat ik dit ga bouwen. Jij bent toch beetje serie A kenner hier of niet? haha.
Ochoa? Daar heb ik er ook al drie van gekocht voor 6k-ish.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoppakee IF Goalkeeper voor 7500, discard, winst.
Sorrentino ofzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:08 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ochoa? Daar heb ik er ook al drie van gekocht voor 6k-ish.
Sorry die had ik serieus gemist haha, beiden bedankt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tsssss en mijn snelle bliksempost negeer je?
Konko is ook fijn, die gebruikte ik eerst omdat ik Menez ervoor had staan en Mexes ernaast. Nu heb ik daar Fanni neergezet, die is toch wat beter dan Konko maar geen Serie A...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tsssss en mijn snelle bliksempost negeer je?
Zit je op ps of xbox?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sorry die had ik serieus gemist haha, beiden bedankt.
Wat voor opstelling speel jequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:13 schreef Kamikazie het volgende:
Xbox zit ikHeb nu ook al die 2 spitsen met 90+ pace opgepikt maar dat is ook meer om ze ff te testen als je nog tips hebt voor middenveld & aanval hoor ik het graag.
Is maar voor 1 wedstrijd hé dat dat telt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:14 schreef De-Hamster het volgende:
Kan je een speler eigenlijk zoveel mogelijk training updates geven als je wil? +5 pace, +5 pace +10 shooting etc. Zodat je op den duur een beestenspeler krijgt?
Als je voor lage prijs gaat is er genoeg keuze. welke opstelling gebruik je?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:13 schreef Kamikazie het volgende:
Xbox zit ikHeb nu ook al die 2 spitsen met 90+ pace opgepikt maar dat is ook meer om ze ff te testen als je nog tips hebt voor middenveld & aanval hoor ik het graag.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als je voor lage prijs gaat is er genoeg keuze. welke opstelling gebruik je?
Dat is juist het probleem , zoveel aanbod en ben totaal niet thuis in de serie A.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:14 schreef Kamikazie het volgende:
O ja das wel handig als jullie dat weten he haha, 4-3-1-2.
edit: en op '10' heb ik tot nu toe cassano staan. Opgepikt voor 850 coins, dus is sowieso winst maar toen dacht ik maak gewoon team eromheen.
El Sharaawyquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Dat is juist het probleem , zoveel aanbod en ben totaal niet thuis in de serie A.
Ambrosini is een goede Centrale CM die je vaak voor weinig op kan pikken. Verder zijn Ledesma en Mauri ook niet verkeerd. Zelf gebruik ik Giovinco en De Rossi samen met Menez uit de Ligue 1. Aquilani is ook helemaal niet verkeerd trouwens. Die gebruik ik nog liever dan Ledesma en Mauri eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:14 schreef Kamikazie het volgende:
O ja das wel handig als jullie dat weten he haha, 4-3-1-2.
edit: en op '10' heb ik tot nu toe cassano staan. Opgepikt voor 850 coins, dus is sowieso winst maar toen dacht ik maak gewoon team eromheen.
Dit geeft trouwens wel een flink nadeel van PC gaming aanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:16 schreef Cara het volgende:
Deepesh: Hi, my name is Deepesh. How may I help you?
2398665718: Hello
2398665718: I seem to get stuck in FUT matches loading screens 40% of the time
2398665718: where the opponent screen pops up
2398665718: and nothing happens for 10 minutes and then I get a crash to desktop
2398665718: it just stucks on loading
Deepesh: In order to best troubleshoot your issue, I would need to take a look at your system information.
To provide me your system information, you would need to run “Directx Diagnostic tool” by following the below given steps: -
• Go to Start -> Run.
• In the box, type the following: dxdiag
• Click "OK"
• Click the "Save All Information" button on the first screen of the application.
• Then on top of the "Save As" box that pops up, select Desktop (if it's not set to save there already), then click Save.
• Once you have saved the file, click on the “Attach File” link and send the file to me.
File attachment upload has started.
The file DxDiag.txt (34.58KB) was received.
2398665718: done
Deepesh: In the meantime, I would suggest that you follow the below given troubleshooting steps: -
1. Please end all background tasks to prevent conflicts with other programs. Click the below given link for instruction on ending background tasks:
http://support.ea.com/app/answers/detail/a_id/39/
2. Empty your Temp folder to prevent file conflicts. Click the below given link for instruction on emptying your Temp folder: -
http://support.ea.com/app/answers/detail/a_id/44/
2398665718: done
Deepesh: Now try.
2398665718: try what?
2398665718: starting a FUT match?
Deepesh: Game.
Deepesh: Ys.
2398665718: may I politely ask why I had to send you all the information if it comes down to 'empty your temp folder'?
2398665718: because I empty it every day, so it is not the cause
Deepesh: I would suggest that you try temporarily disabling any firewalls you have running on your system: -
• Software firewalls can simply be turned off, usually by right clicking on the icons near your clock and selecting "Close" or "Exit".
• Hardware firewalls should be bypassed by going from the computer directly to your modem, skipping any router you may have.
2398665718: my firewall is already disabled
2398665718: anything else?
Deepesh: So this the temporary issue going with it , Our engineers are working it.
Deepesh: Issue fixed soon.
Bedankt he, Deepesh
Ikzelf heb Bojan en Miccoli voorin lopen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Dat is juist het probleem , zoveel aanbod en ben totaal niet thuis in de serie A.
Ja, ik zie het net ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wou het beetje goedkoop houden. Die El Sharaawy is 20/30k dacht ik?
Zit nu te bieden voor Miccoliquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ikzelf heb Bojan en Miccoli voorin lopen.
Middenveld: Montolivo, en in tegenstelling tot Tobiwan vind ik Ledesma en Mauri wel fijn spelen
Goran Popov!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:08 schreef DutchSL het volgende:
Blijft jammer dat de Oekraďense competitie (of in elk geval de topclubs) er niet in zit, anders had het mooier gekund.
Misschien was ik niet helemaal duidelijk. Ledesma en Mauri zijn prima, daarom gebruik ik ze ook zelf.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ikzelf heb Bojan en Miccoli voorin lopen.
Middenveld: Montolivo, en in tegenstelling tot Tobiwan vind ik Ledesma en Mauri wel fijn spelen
Na achter rennen en wachten met instappen totdat hij foutje maakt met bal te ver voor zich uittikken of verkeerde mannetje aanspelen, die dus makkelijk ingesloten kan worden. Rond de 16 gewoon jagen en schoten blokken. Speel zelf redelijk behoudend omdat ik anders helemaal weggetikt word.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:23 schreef Moffol het volgende:
Hoe verdedigen jullie eigenlijk? Als de bal niet vlakbij jullie zestien is, wat doen jullie dan? Een tweede speler erop af laten gaan en een beetje dekken, of er zelf op af rennen en een tackle inzetten?
En wat doen jullie als de tegenstander rond jullie zestien is? Afdekken, of een tweede man laten komen?
Oke, thanks. Ik ben nog een beetje aan het kloten. In het begin, m'n eerste 20 potjes online incasseerde ik amper tegendoelpunten, misschien wel omdat ik toen amper over verdedigen nadacht. Nu ik er echt over nadenk wat ik doe; nu dekken, nu instappen etc., gaat het helemaal mis. Ik ga het maar weer op gevoel doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Na achter rennen en wachten met instappen totdat hij foutje maakt met bal te ver voor zich uittikken of verkeerde mannetje aanspelen, die dus makkelijk ingesloten kan worden. Rond de 16 gewoon jagen en schoten blokken. Speel zelf redelijk behoudend omdat ik anders helemaal weggetikt word.
Haha super sick manquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:23 schreef vandermar het volgende:
Lol, ik kom gewoon op de web app, hoe ziek
Gaan voor veel ja, sowieso 5k winst voor je. Waarschijnlijk meer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Zijn CF > ST kaarten nog wat waard, net eentje opgepikt voor 300c. Lijkt me dat ik daar wel wat mee kan gaan verdienen...
Season ticket, mensen die betaald hebben om eerder te kunnen spelen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:35 schreef Moffol het volgende:
Wanneer bij je 'Klassementen' kijkt, zie je achter sommige personen 'EA Sports' staan. Wat betekent dit? Zijn dit de makers van FIFA12 of werknemers van EA?
Gaan gemiddeld vanaf 5k weg, ik had er vanmiddag nog 1 nodig. Heb er 5k voor betaaldquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Zijn CF > ST kaarten nog wat waard, net eentje opgepikt voor 300c. Lijkt me dat ik daar wel wat mee kan gaan verdienen...
Oh oké, haha, het was wel vet geweest als dat mensen van EA zouden zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Season ticket, mensen die betaald hebben om eerder te kunnen spelen.
\quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:41 schreef De-Hamster het volgende:
CF -> ST zie je nergens staan iig, ST-> CF wel behoorlijk veel.
Daar vergis je je in, sommige kits en badges zijn belachelijk veel waard. Prijzen hiervan zijn ook weer op UltimateDB te vinden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:45 schreef m25 het volgende:
Hoezo verkoop ik mn Eintracht Frankfurt shirt voor zoveel? Ze gingen helemaal los met bieden.. istie zo zeldzaam ofso? Dacht dat shirts niets opleverden..
Kits kan ik niet invullen op Ultimate DB althans waar zou ik dat kunnen invullen? (Ja ik zit bij het Kits gedeelte)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:47 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Daar vergis je je in, sommige kits en badges zijn belachelijk veel waard. Prijzen hiervan zijn ook weer op UltimateDB te vinden.
Taarabtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Nice, trek ik even Ashley Cole en Taarabt uit 1 pakje. Weet niet of Taarabt veel waard is, ff checken![]()
Verder nog F. de Boer en een 4-4-1-1 formatietje.
Meer dan ik had gedachtquote:
Ahh, je moet echt op het bolletje klikkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Meer dan ik had gedachtOok nog een Santos kitje. En ik kan idd op ultimatedb hier geen prijzen van vinden?
Oke.. maar ik heb niet zoveel zin om elke badge en kit op te zoeken.. heb iets van 40 kits en badges..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:47 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Daar vergis je je in, sommige kits en badges zijn belachelijk veel waard. Prijzen hiervan zijn ook weer op UltimateDB te vinden.
Maar dan krijg je de spelers prijzen te zien, en hoe de badge en shirts eruit zien. Niet hoe duur ze zijn?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:58 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ahh, je moet echt op het bolletje klikken
In het linkerframe zie je naast de clubnamen gelijk Badge value etc. staan. Meeste values staan nu nog op 0, though.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar dan krijg je de spelers prijzen te zien, en hoe de badge en shirts eruit zien. Niet hoe duur ze zijn?
Aaaah okay. Ja, is wel met veel spelers ook nog zo. Jammerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:01 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
In het linkerframe zie je naast de clubnamen gelijk Badge value etc. staan. Meeste values staan nu nog op 0, though.
Volgens mij staan ze letterlijk allemaal op 0.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:01 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
In het linkerframe zie je naast de clubnamen gelijk Badge value etc. staan. Meeste values staan nu nog op 0, though.
duh, dat is allang afgelopenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:06 schreef De-Hamster het volgende:
Ik kom elke dag wel de webapp binnen, ik krijg alleen geen welkom terug bonus meer
Zo weinig? Had je er een paar in pakjes dan of wat..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bij elkaar kostte het team ongeveer 70k trouwens.
Edit: Om precies te zijn 70,650.
Heb hem in mijn team, geweldige speler.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:14 schreef mash_ het volgende:
Ik haal net modric uit een pakje66K waard
Ferdinand in pakje. Touré CM voor 7k met mazzeltje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:11 schreef m25 het volgende:
[..]
Zo weinig? Had je er een paar in pakjes dan of wat..
Ja eigenlijk moet je kunnen leaven zonder consequenties als je tegen een laggy tegenstander moet. Wat een schijt is dat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:35 schreef Leanishibe het volgende:
Mensen die met een dikke schijt verbinding online gaan spelen en ook nog winnen.
jesus die man is zo grappigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:31 schreef jepperdeprep het volgende:
Goedemiddag!
Hebben jullie het nieuwste filmpje van KSIOlajedbt al gecheckt? Hij is weer geniaal met DA FOREHEAD!
schuldigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:35 schreef Leanishibe het volgende:
Mensen die met een dikke schijt verbinding online gaan spelen en ook nog winnen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:31 schreef jepperdeprep het volgende:
Goedemiddag!
Hebben jullie het nieuwste filmpje van KSIOlajedbt al gecheckt? Hij is weer geniaal met DA FOREHEAD!
whatcha gonna do?! Vanavond clubben?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Wat een ventGeniaal. Dat rode scherm ook
Ik speel met Cisse, tja... Niet helemaal naar mn zin eigenlijk, zarate staat er achter, 5K goedkoper, dat is een echte baas. Wil Cisse voor Pato of Ibrahimovic vervangen, ik ben er niet uit. Cavani mag vooralsnog blijven staan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:33 schreef Santello het volgende:
Wie speelt er met Cissé? Speelt hij lekker?
Nu de vorige aan het kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
whatcha gonna do?! Vanavond clubben?
Het zal mogelijk aan het feit liggen dat je op de PC speelt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:45 schreef Moffol het volgende:
Weet iemand waarom ik geen online potjes meer kan spelen? Als ik een team kies en op 'zoeken' druk, krijg ik: "Geen tegenstander gevonden. Kies een club met een ander sterrenniveau of versoepel je NV/Besturings-instellingen." Besturing staat bij mij op 'Alles', daar kan het dus niet aan liggen en ik heb een vijfsterren-team gekozen.
Ik heb op dit moment hetzelfde. Hij vind bij mij ook geen tegenstanders. Speel op PS3quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:45 schreef Moffol het volgende:
Weet iemand waarom ik geen online potjes meer kan spelen? Als ik een team kies en op 'zoeken' druk, krijg ik: "Geen tegenstander gevonden. Kies een club met een ander sterrenniveau of versoepel je NV/Besturings-instellingen." Besturing staat bij mij op 'Alles', daar kan het dus niet aan liggen en ik heb een vijfsterren-team gekozen.
Ik speel op de PS3.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:45 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Het zal mogelijk aan het feit liggen dat je op de PC speelt.
Oke, servers waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:46 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment hetzelfde. Hij vind bij mij ook geen tegenstanders.
Ik heb het vooral met finales. Alsof de server dan zn best doet om je aan een goede tegenstander te koppelen, of wellicht een ander die ook een finale moet spelen. misschien dat daarom ook zo veel finales verloren gaan..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:45 schreef Moffol het volgende:
Inderdaad, nu je van tevoren niet kan zien wie je tegenstander wordt krijg je soms mensen met enorme aids-verbinding.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:40 schreef Leanishibe het volgende:
Mensen met een kut verbinding moeten ze gewoon weigeren.
ja en waar denk je dat ik zondag benquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nu de vorige aan het kijken![]()
Cheating CuntIt's super effective
![]()
Nee niet clubben, ik had heel veel haast om de trein te halen vandaag en ben mijn spel en HDD vergetenWel op enkele seconden de trein gehaald
![]()
Als DannyDeko's trucje werkt met laptop op xbox aansluiten dan kan ik zondag wel
Over twee of drie weken gaan ze een patch releasen, ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:51 schreef jepperdeprep het volgende:
Las dat er binnenkort een grote patch aankomt waardoor je niet meer de computer kan laten verdedigen online.
Hernanesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:23 schreef zerokil het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#fn0lwlicbbBsS
Tips?
116k over ongeveer, ik probeer nog pato te halen, alleen die MC posities is moeilijk te vullen
gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:00 schreef Decrease het volgende:
Carlos Eduardo voor 700 gekocht en voor 3500 doorverkocht. Mijn eerste goeie deal. :p
Was Elia alweer helemaal vergeten, die kan ik eigenlijk wel in m'n 2e teampje gebruiken. Die Cerci (RW) is echt een toppertje maar over Giaccherini ben ik niet echt te spreken. Ik heb nu Giovinco in m'n 2e team gezet aangezien ik van Cassano een CAM heb gemaakt, die komt denk ik toch iets beter tot zijn recht op het middenveld. Voor de rest is mijn 2e team allemaal voor max 400c gekocht en de rare kaartjes voor max 700c.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:20 schreef laucas het volgende:
Netjes. Onderste is de budget variant?
Geen Elia trouwens? Weet niet hoe ie speelt in deze FIFA hoor
Zal ik gelijk maar team 3 & 4 er ook op zetten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn 2 teams so far:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet bij Jovetic nog even een CF>CAM kaart erover heen gooien...
Haha, niet voor 5k gekocht hoop ik?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:37 schreef Kamikazie het volgende:
Ga nu die spits met 98 kracht ofzo is testen. Ben benieuwd!
toch niet van die guy gekocht he?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:37 schreef Kamikazie het volgende:
Ga nu die spits met 98 kracht ofzo is testen. Ben benieuwd!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha, niet voor 5k gekocht hoop ik?
Nee van een nederlander gekocht denk ik: Meijertjuh FC ofzo. Maar ja, was 2.5k ofzo haha, geld verspilling waarschijnlijk, maar was wel nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
toch niet van die guy gekocht he?
Heb gewoon die spits gekocht en opgevuld met 200 per stuk spelers. Paar iets duurdere spelers maar in totaal (op die spits na) was het wel cheap.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:54 schreef laucas het volgende:
Heb je Engelse Bronze's? Mijne raken maar niet af, sommige zijn echt te zeldzaam en sommige veels te duur.
Is hij ook echt zo sterk?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:53 schreef Kamikazie het volgende:
Eerste wedstrijd heeft THE BEAST wel mooi 2x gescoord en mij zo laten winnen
edit: 3x gescoord zelfs, wat een monster
jepquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is hij ook echt zo sterk?![]()
Een bronze met 98 kracht?
Ja sommige momenten merk je er niks van, en dan in een keer beuk je er zo doorheen haha.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is hij ook echt zo sterk?![]()
Een bronze met 98 kracht?
Nice!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:42 schreef Alovenac het volgende:
Ik mag voorlopig niet meer klagen. Haal net een IF Neymar uit een pakje. Eindelijk een klapper.
Kan nooit moeilijk zijn toch, de meesten hebben wel 3*?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:08 schreef Kamikazie het volgende:
Meh ben opzoek naar engelse CAM spelers met 3* of meer skill movesmaar geen idee hoe ik ze goed kan vinden, ea forums al afgezocht maar veel uit fifa 11 alleen.
Ja in mijn huidige team heb ik er eentje, maar ja geen idee wie ik dan moet kopen en hoe ik erachter kom dat ze 3* hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan nooit moeilijk zijn toch, de meesten hebben wel 3*?
Kopen en proberenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja in mijn huidige team heb ik er eentje, maar ja geen idee wie ik dan moet kopen en hoe ik erachter kom dat ze 3* hebben.
Nee, ik heb 'm 36 uur aan gehad en het liep goed. Uiteindelijk crashte Flash wel, though.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:21 schreef Confetti het volgende:
Hebben jullie er ook soms last van dat de WebApp steeds trager wordt als je er een tijdje opzit?
Nee hij was niet van mij, ik baalde omdat ik m niet had.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:13 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat was echt een kut streek. Heb je toch nog wat winst gepakt die avond
Staat er nog steeds op in die formatie, stuur maar een trade, je mag 'm hebben. Wilde even klierenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee hij was niet van mij, ik baalde omdat ik m niet had.
Las vandaag ergens dat ie voor 120k was gegaan dus je zult denk ik moeten verlagen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:30 schreef Alovenac het volgende:
Neymar IF, ga eens verkopen ofzo. 170k en niemand die hem wilt.
Staat nu een 4-3-3 op met 160k bodquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Las vandaag ergens dat ie voor 120k was gegaan dus je zult denk ik moeten verlagen.
Vanmiddag nog 150k geboden gekregen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Las vandaag ergens dat ie voor 120k was gegaan dus je zult denk ik moeten verlagen.
Oke, succes ermee danquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:32 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Vanmiddag nog 150k geboden gekregen.
Heb hem er nu voor 167k opgezet, anders vannacht weer naar 175k als de gekken Zuid-Amerikanen online zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke, succes ermee danZal dan wel iemand met een koopje zijn geweest wat ik zag. Op ultimate staat ook nog 190K ja, dus je zit nog wel goed ja. My bad
Ik ook zoiets en had p.a Arteta, A. Cole, Taarabt, Julio Ceaserquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:37 schreef Semmm het volgende:
In 2 dagen zo'n 10 pakjes geopend en bijna geen fatsoenlijke speler
Mijn duurste was Ricardo Carvalho, verkocht voor 9K, daarna niets hoger dan 3K gehad, meeste gewoon discard pricequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ook zoiets en had p.a Arteta, A. Cole, Taarabt, Julio Ceaser
Mja, dat had ik in Fifa 11 ook vooral. Nu heb ik dan al 4 "klappers" gehad. Cole was 30kquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:54 schreef Semmm het volgende:
[..]
Mijn duurste was Ricardo Carvalho, verkocht voor 9K, daarna niets hoger dan 3K gehad, meeste gewoon discard price
Vriendenprijsje denk?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:05 schreef Alovenac het volgende:
[..]
De IF heb ik hier op de trade pile staan.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:09 schreef vaasinbloem het volgende:
Kaka voor 2000 gekocht, lekkerBestaat er een CAM > CM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |