Vanwaar die haat?quote:
quote:
Welke haat?quote:
Oh sorry wacht ik neem het terug, ik lees nu pas de DM en PM.quote:
Niet van jou, van jou alleen pure waarheid!quote:
Is jouw tuin al winterklaar Yvonne?quote:
Omdat. Baas?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:44 schreef Lithia het volgende:
Serieus (![]()
), waarom moeten we m adoreren?
Moet dat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is jouw tuin al winterklaar Yvonne?
Je breekt mijn hart.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Oh sorry wacht ik neem het terug, ik lees nu pas de DM en PM.![]()
Wat ben je toch een superlieverdEn daarbij nee ik vind JOU de geweldigste user
![]()
[..]
Niet van jou, van jou alleen pure waarheid!![]()
Ook achter bereid?quote:
Lijkt me verstandig daar sommige zomerplantjes de koude winter natuurlijk niet overleven.quote:
Vreemde zaak ditquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:53 schreef Myraela het volgende:
Mijn tuin is zo vol met bier gegooid dat die de winter wel overleeft.
Mijn zoon heeft in zijn wijsheid alle planten eruit gegooid en vervangen door struik-achtigenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig daar sommige zomerplantjes de koude winter natuurlijk niet overleven.
[..]
Vreemde zaak dit
Als ze daar niet tegen kunnen verdienen ze het niet om te overleven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig daar sommige zomerplantjes de koude winter natuurlijk niet overleven.
Struik-achtigen hebben doorgaans wel de drang om te overleven in strenge winters, pientere knul wel!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft in zijn wijsheid alle planten eruit gegooid en vervangen door struik-achtigen
Ik miste je wel een beetje hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]![]()
[..]
MV
Sorry had meeting, hoop dat jullie me niet te veel gemist hebben![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als jij mij kont adoreren, adoreer ik jou. Voor wat hoort wat, he.
Ow fuck typoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]![]()
![]()
Yvonnneee... pwitty pwitty pweaaas?![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]![]()
![]()
En: Begrijpbaar
NEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |