Foutje? Vettel zet gewoon een super goed rondje neerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:02 schreef Karstman het volgende:
Foutje bij McLaren en daar staat Vettel weer vooraan.
ow ja, ik zie net dat Hamilton 2 seconden te laat wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:04 schreef Karstman het volgende:
Ja Vettel reed prima maar het feit dat Hamilton niet op tijd over de lijn kwam mag je toch wel een foutje noemen. Zeker als je ziet dat Hamilton het hele weekend sneller was.
Tsja als je 10 minuten hebt, al een run hebt gedaan (Hamilton, Webber) en met nog 4 minuten de pit in komt rijden dan moet je niet 2 minuten in de pit blijven staan want je weet dat het druk zal zijn op de baan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:30 schreef Karstman het volgende:
Volgens mij zie je, vlak voor dat gifje begint dat Hamilton naar binnen wil sturen en dat hij dan ineens terugstuurt, dat zal het moment zijn dat hij Mark ziet die aan de binnenkant aankomt, daardoor mist hij de apex en is ie verloren. Blijft dat hij eerder dan maar harder had moeten rijden, er was hem verteld dat hij moest pushen. Michael probeert trouwens weer eens ouderwets door af te snijden nog iets te halen.
7 Schumacherquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:01 schreef M.Melandri het volgende:
In 2012 echt tijd voor kwalificatiebanden, 6 mensen met een tijd gaat nergens over. Natuurlijk geblunder van Schumacher/Mercedes en Hamilton/Mclaren, Hamilton gooit een pole weg en Schumi moet helaas nu achter Kobayashi starten, erg amateuristisch allemaal.
Nope, Kobayashi mag als 7e van start, heeft wel een poging gedaan om een flying lap te doen en de Renaults + Schumi niet, tenminste dat zei men bij de Duitse RTL. Schumacher verliest hierdoor helaas onnodig een gridpositie en mag van de vuile kant gaan starten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:05 schreef Nober het volgende:
[..]
7 Schumacher
8 Senna
9 Petrov
10 Kobayashi
Toch?
quote:F1 FIA still not published any times, sure sign that they have their slide rules out and are considering Kobayashi's case for 7th
quote:"Allereerst wil ik zeggen dat ons team geweldig werk heeft geleverd door ons zo dicht bij de Red Bulls te brengen", aldus Hamilton. "Ik had nog een paar minuten te gaan en dacht dat ik het gevecht kon aangaan met Vettel en Jenson. Maar in de laatste bocht viel Mark me aan en ging Michael buitenom. Erg raar en ook niet ongevaarlijk."
Op de site staat Schumacher 7de voor Senna die met een langzamere tijd (in Q2) voor Petrov start, zal dus nog wel veranderen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:09 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nope, Kobayashi mag als 7e van start, heeft wel een poging gedaan om een flying lap te doen en de Renaults + Schumi niet, tenminste dat zei men bij de Duitse RTL. Schumacher verliest hierdoor helaas onnodig een gridpositie en mag van de vuile kant gaan starten.
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Op de site staat Schumacher 7de voor Senna die met een langzamere tijd (in Q2) voor Petrov start, zal dus nog wel veranderen...
http://adamcooperf1.com/2(...)enth-on-suzuka-grid/quote:Sauber sources have confirmed that Kamui Kobayashi is set to start seventh in Suzuka after the FIA timing system at the end of Q3 left him in 10th place – having failed to take account of the rules.
Those who fail to set a lap time are split into three categories:
- Drivers who start a flying lap
- Drivers who leave the garage but don’t start a flying lap
- Drivers who stay in the garage.
Within those categories cars line up in number order.
Kobayashi is in the first category because he started a flying lap, although he did not complete it. That puts him ahead of everyone else.
Michael Schumacher intended to start a flying lap, but did not make it round and received the flag. Senna and Petrov also received the flag. They line up in number order, with Schumacher ahead of Senna and Petrov.
Dit keer is de kritiek meer dan gerechtvaardigd, ik snap niet wat Hamilton nou zat te doen daar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:05 schreef Stiggie het volgende:
Hamilton krijgt er weer lekker van langs van Schumi en Webber!
http://uk.eurosport.yahoo(...)-q3-mess-fault.html?
http://en.espnf1.com/japa(...)895.html?CMP=OTC-RSS
Tis niet Hamilton zn seizoen
kijk zo moet het op alle circuits weer zijn of desnoods een klein stukje asfalt zodat elk foutje ook wel afgestraft wordt!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:30 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Die bocht heb ik ook altijd problemen mee op de Xbox
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |