abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 oktober 2011 @ 12:12:11 #226
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_102869631
Ik hoop stiekem dat MSC volgend jaar een snelle wagen krijgt van Mercedes. :@
  zondag 9 oktober 2011 @ 12:13:36 #227
131800 Tarado
capô de fusca
pi_102869661
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 12:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik hoop stiekem dat MSC volgend jaar een snelle wagen krijgt van Mercedes. :@
Hij is in ieder geval goed bezig nu inderdaad de auto nog :)
  zondag 9 oktober 2011 @ 12:47:27 #228
131800 Tarado
capô de fusca
pi_102870587
Die Massa begint nu toch wel een zielig verhaal te worden

Massa asks FIA to get tough with Hamilton after Japanese Grand Prix clash
By Edd Straw and Jonathan Noble Sunday, October 9th 2011, 10:18 GMT

quote:
Felipe Massa has hit out at Lewis Hamilton once again after the pair clashed in the Japanese Grand Prix - as he urged the FIA to get tough with his McLaren rival.

Massa and Hamilton were battling for fourth place in the Japanese GP when they came together at the chicane – as the Brazilian tried to go around the outside at the same time that the Briton moved to the left.

With a piece of Massa's front wing coming off in the minor collision, and him suffering floor damage, the FIA stewards looked into the matter to see if either driver was at fault - but it was judged to have been a racing incident.

Hamilton said that the coming together had been the result of him being unable to see where Massa was behind him.

"The only thing I have to say is that I can't see anything out of my mirrors and they vibrate down the straight so much that I had no idea he was there," explained Hamilton. "Maybe it's something we can fix, but anyway I have no problems with him."

Despite Hamilton's explanation, Massa remained furious about their latest clash – following accidents between the pair in Monaco and Singapore.

Reacting to comments that Hamilton had been unable to see Massa coming up behind him, Massa said: "I don't care, to be honest, about what he [Hamilton] said. The only thing I care about is what he did. He was so slow in 130R and he stayed on the right-hand side.

"I was much quicker, so I went to the left-hand side and I braked there. I stayed on my line; he moved his car and touched my car. There's nothing more to say. For what he says, I don't care. I care about what the federation says and what the FIA does.

"They have penalised people for much less this year and this time they didn't do it. It's the second time in a row after the problem in qualifying as well in the last race, and after what happened yesterday. And after many times this year. The FIA needs to take care of that. They are the only ones who can take care of that."

When asked by AUTOSPORT if it would not be better for him to speak face-to-face with Hamilton to sort out the issue, Massa replied: "No. He doesn't learn. As I said before, I don't care. I race against him, against whatever driver in the same way. I don't really care. He has already passed the time to speak, which I tried and he didn't."

Massa did suggest, however, that he may bring the matter up if he has a chance to speak to FIA race director Charlie Whiting.

"Maybe if I see Charlie, I will speak to him. But there's nothing really to say now," he said.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/95216
pi_102870963
Het was ook een hele domme actie van Hamilton, Massa zat gewoon aan de buitenkant en Hamilton duwt hem het gras op. Maarja, Vettel deed in principe hetzelfde bij Button dus dan zou het straffen unfair zijn geweest, maar in principe kon de actie van Hamilton niet.
pi_102871090
Massa heeft gewoon gelijk, Hamilton wordt weer gematst en hij leert niet, ook niet als hij wel straf krijgt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 9 oktober 2011 @ 13:01:12 #231
131800 Tarado
capô de fusca
pi_102871096
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 12:57 schreef M.Melandri het volgende:
Het was ook een hele domme actie van Hamilton, Massa zat gewoon aan de buitenkant en Hamilton duwt hem het gras op. Maarja, Vettel deed in principe hetzelfde bij Button dus dan zou het straffen unfair zijn geweest, maar in principe kon de actie van Hamilton niet.
Volgens mij deed Hamilton dit keer niets verkeerd, volgens de stewards ook niet want hij nam die bocht de vorige ronde op dezelfde wijze
  zondag 9 oktober 2011 @ 13:21:01 #232
67174 Dos37
Come on Twente
pi_102871841
Vettel kampioen mooi _O_
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 9 oktober 2011 @ 13:37:12 #233
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_102872459
*O* Jenson Knopje

Was vannacht wat laat thuis, en in een niet echt nuchtere toestand. Ben ik verdomme de wekker vergeten te zetten :') Nouja, dan de re-run maar gekeken, kut dat je dan geen livetiming hebt ;(

Vettel ^O^
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 9 oktober 2011 @ 13:58:53 #234
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_102873212
4:3 formaat? Is dit een grap?
Fakking letterboxed uitzenden anno 2011 :')

[ Bericht 70% gewijzigd door Type-R op 09-10-2011 14:07:13 ]
¯ _(ツ)_/¯
pi_102875278
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 13:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

Volgens mij deed Hamilton dit keer niets verkeerd, volgens de stewards ook niet want hij nam die bocht de vorige ronde op dezelfde wijze
ja maar toen zat er niemand. Als er wel iemand zit, kan je zo niet rijden. Van mij hoeft hij geen straf hoor, maar je mag best opletten.
pi_102875393
quote:
4s.gif Op zondag 9 oktober 2011 09:35 schreef donald_dick het volgende:
nou jongens, het was een leuk seizoen! tot volgend jaar!
Het WK was al tijden beslist, er verandert feitelijk niet veel.

Gewoon blijven kijken dus.
pi_102875464
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 09:38 schreef Nober het volgende:
Pérez _O_
Kobayashi :')
Feitelijk is Perez gewoon de rijder die veel verder gaat komen van deze twee. Is gewoon beter.
pi_102875759
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 15:02 schreef 0634 het volgende:

[..]

Feitelijk is Perez gewoon de rijder die veel verder gaat komen van deze twee. Is gewoon beter.
Dat was al lang duidelijk, Kobayashi is leuk voor wat spectaculaire acties, vorig jaar had hij gewoon 2 waardeloze teamgenoten in de personen van Heidfeld en De La Rosa waardoor het allemaal wat beter leek dan dat het was. Perez is echt een coureur voor de moderne f1, heeft een constant pace en is super zuinig op zijn banden.
pi_102877397
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 15:02 schreef 0634 het volgende:

[..]

idd, over 1 jaar bij Ferrari :)

Re run op de BBC is nu bezig
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_102878032
Felicitaties aan de Vettel fans zijn denk ik wel op zijn plaats...

[ Bericht 2% gewijzigd door David Letterman op 09-10-2011 17:49:09 ]
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_102881212
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  zondag 9 oktober 2011 @ 18:05:52 #242
131800 Tarado
capô de fusca
pi_102883395
Geen fan van Vettel maar het is niet onverdiend moet ik zeggen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:05:48 #244
67174 Dos37
Come on Twente
pi_102886070
Ik ben ook niet echt een fan maar gun het hem ook van harte. Sowieso ben ik na Hakkinen van niemand meer fan geworden. Wat een held was dat _O_
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_102886228
Wat een uitzending op RTL7.. afgesneden 4:3 beeld en Olav Mol die zich minstens 20 keer vergist in de naam van de coureur. Volgende keer maar ff BBC opnemen 's ochtends.
pi_102888613
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:08 schreef Bigs het volgende:
Wat een uitzending op RTL7.. afgesneden 4:3 beeld en Olav Mol die zich minstens 20 keer vergist in de naam van de coureur. Volgende keer maar ff BBC opnemen 's ochtends.
Olav Mol is echt verschrikkelijk...zit er regelmatig naast met namen van coureurs, tijden/verschillen zijn nooit zijn sterkste punt geweest, mist veel dingen, etc...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:37:39 #247
34586 kepler
No bounce, no play
pi_102892758
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:43 schreef David Letterman het volgende:

[..]

Olav Mol is echt verschrikkelijk...zit er regelmatig naast met namen van coureurs, tijden/verschillen zijn nooit zijn sterkste punt geweest, mist veel dingen, etc...
Ik moet ook zeggen dat dit bij de BBC ook gebeurt, maar niet zo vaak als bij Olav :D
The line is a dot to you!
pi_102902695
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben ook niet echt een fan maar gun het hem ook van harte. Sowieso ben ik na Hakkinen van niemand meer fan geworden. Wat een held was dat _O_
Het hele Hakkinen vs Schumacher, McLaren vs Ferrari tijdperk was ook gewoon episch. Vooral 1998 _O_

De eerste race ooit die ik zag was Jerez '97, viel ik midden in net voor het spectakel. Battle Villeneuve - Schumacher en de eerste demonstratie van de McLarens.
Daarna als Schumacher fan met veel beleving seizoenen 98 en 99 gekeken. In 99 nog naar GP van Magny Cours geweest, een geweldig gekke regenrace.

Toen 2000 begon het saai te worden, voor mij persoonlijk iig. Verstappen maakte het nog een tijdje boeiend, vooral toen de Arrows soms leuk mee kon doen. Al dat gebitch op hem altijd, maar even los van dat het een NLer is, was hij soms de enige die er spectakel van maakte. Canada 2001 meen ik, en nog wat races was de tv-camera kwart van de wedstrijd op hem omdat hij echte racegevechten hield en kon inhalen. Op Monaco een keer had hij 10 man ingehaald terwijl Coulthard halve race vastzat achter veel tragere wagen.

Na Verstappen was beleving helemaal weg haast. Toch nog jaren trouw gekeken, maar na paar keer in slaap gevallen te zijn en constatering dat he er niet beter op wordt elk seizoen kijk ik amper meer.

Ik heb Vettel niet veel gezien laatste 2 seizoenen, maar heb hem 4 seizoenen geleden oid wel eens in Monaco op zien vallen en toen zag je al duidelijk het talent. Nu is gewoon weer gevalletje snelste coureur in snelste auto en dominantie. Als Red Bull technisch beste blijft dan wordt Vettel de komende jaren ook kampioen.

[ Bericht 18% gewijzigd door VacaLoca op 10-10-2011 00:48:19 ]
pi_102907087
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:39 schreef VacaLoca het volgende:
Nu is gewoon weer gevalletje snelste coureur in snelste auto en dominantie. Als Red Bull technisch beste blijft dan wordt Vettel de komende jaren ook kampioen.
De McLaren van dit jaar was net zo snel hoor. Ik denk dat Vettel echt wel een keer zijn 3e titel gaat pakken, en een 4e zit er qua talent ook wel in. Ik denk zelfs dat hij het in zich heeft om kampioen te worden wanneer een andere auto echt beter is. Maar de komende 3 jaar kan Ferrari zomaar een hele snelle auto neerzetten, en dan heb je aan Alonso een formidabele tegenstander. Of McLaren zet een fantastische auto neer, en die Button maximaliseert dan ook wel ondanks dat hij niet de snelste is. Mercedes doet ook niet mee om 6e te worden. Een volgend groot talent kan zich weer aandienen etc.

Het is Formule 1, in de top heb je soms een superieure auto, soms een gelijkwaardige auto en vaak een auto die tekort komt tov de snelste in een seizoen. Hij heeft 2 titels gehaald uit 2 keer een gelijkwaardige auto, dan doe je het heel goed maar er komen echt nog jaren dat zijn auto gewoon te kort komt en er komen noch jaren waarin hij een gelijkwaardige tegenstander in een gelijkwaardige auto treft.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:23:19 #250
131800 Tarado
capô de fusca
pi_102907319
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De McLaren van dit jaar was net zo snel hoor. Ik denk dat Vettel echt wel een keer zijn 3e titel gaat pakken, en een 4e zit er qua talent ook wel in. Ik denk zelfs dat hij het in zich heeft om kampioen te worden wanneer een andere auto echt beter is. Maar de komende 3 jaar kan Ferrari zomaar een hele snelle auto neerzetten, en dan heb je aan Alonso een formidabele tegenstander. Of McLaren zet een fantastische auto neer, en die Button maximaliseert dan ook wel ondanks dat hij niet de snelste is. Mercedes doet ook niet mee om 6e te worden. Een volgend groot talent kan zich weer aandienen etc.

Het is Formule 1, in de top heb je soms een superieure auto, soms een gelijkwaardige auto en vaak een auto die tekort komt tov de snelste in een seizoen. Hij heeft 2 titels gehaald uit 2 keer een gelijkwaardige auto, dan doe je het heel goed maar er komen echt nog jaren dat zijn auto gewoon te kort komt en er komen noch jaren waarin hij een gelijkwaardige tegenstander in een gelijkwaardige auto treft.
Wat een onzin schrijf je weer op, Vettel 2 keer terecht kampioen maar wel met de snelste auto, dat McLaren nu op hetzelfde niveau zit ok, maar dat was een hele tijd niet zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')