Toch gek, dat het in ICMm zo'n probleem is en in SGMm of VIRM niet. Zijn de mensen in Noord-Nederland soms zulke viespeuken ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:05 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Fransen hebben iig wel hippe logo's
quote:Kamerleden smalen over plaszak NS
DEN HAAG - De aankondiging van de NS in Sprinters zonder wc reizigers een plaszak ter beschikking te stellen, leidt vrijdag tot smalende reacties bij Tweede Kamerleden. ,,Is de NS nu helemaal van de pot gerukt?'', reageert GroenLinks-Kamerlid Ineke van Gent via Twitter. ,,Een plaszak. Ik zeg even niets meer...'', stelt SP-Kamerlid Renske Leijten.
VVD-parlementariër Klaas Dijkhoff twittert over een briljante communicatiestrategie van de NS over de plaszak. ,,Ik lees weinig klachten van mensen in de piepzak over herfstvertragingen vandaag.''
Mee eens, dat is iets wat ze nog recht kunnen zetten door toiletten in te laten bouwen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tja het is een keuze geweest van de NS en die pakt nu compleet verkeerd uit. Stom van ze om deze SLT's te nemen.
Waarom?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:46 schreef James1988 het volgende:
Laat het hele HRN maar openbaar aanbesteed worden, de kans dat de winnaar van die aanbesteding ook zo'n actie uitvoert lijkt me uitgesloten.
Tsja, pech. De wensen en eisen van reizigers en overheid zijn glashelder: toiletten in die treinen, zo snel mogelijk. Uiterlijk 1 januari 2025 (nog veel te lang, maargoed).quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik snap de keuze van NS wel enigszins, het is natuurlijk enorm duur om achteraf alles om te bouwen.
Ik zou alleen niet weten welke. Toiletten op de stations zijn geen realistische optie, omdat de stoptijden dat niet toelaten. Bij een haltering van 2 minuten kun je niet even op een station als Zaltbommel naar de WC. Doe je dat wel, dan ben je meteen 30 minuten extra onderweg.quote:Maar de huidige keuze is absoluut absurd, er zullen vast betere alternatieven zijn.
Zie je het al voor je?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:59 schreef greavy het volgende:
De huidige optie is dan ook meer een nood-oplossing dan een definitieve oplossing. Het is natuurlijk handig dat je toch kan pissen als je trein gestrand is.
Je moet bij de HC vragen naar zo'n plaszak. Die verstrekt het dan ook alleen als daar echt aanleiding toe is.
Jemigtwitter:IngridThijssen twitterde op vrijdag 07-10-2011 om 12:08:50Hoe een mug een olifant wordt. Ik begrijp de controverse maar ben juist blij met een praktische oplossing voor uitzonderlijke situaties. reageer retweet
Ik stel voor Ingrid Thijssen na een potje kruidenthee een dagje op te sluiten in een SLT.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:10 schreef James1988 het volgende:
Jemigtwitter:IngridThijssen twitterde op vrijdag 07-10-2011 om 12:08:50Hoe een mug een olifant wordt. Ik begrijp de controverse maar ben juist blij met een praktische oplossing voor uitzonderlijke situaties. reageer retweet
Achtergrondinfo: Ingrid Thijssen is de directeur van NS Reizigers.
Top, maar waarom eindhoven?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:02 schreef greavy het volgende:
Kreeg een e-mail. Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatie bij Shakies in Eindhoven
Nee, het volk dat in de randstad instaptquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Toch gek, dat het in ICMm zo'n probleem is en in SGMm of VIRM niet. Zijn de mensen in Noord-Nederland soms zulke viespeuken ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |