abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102801461
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:01 schreef DS4 het volgende:
Is het niet misschien een idee om in de lege ruimte van de machinist gewoon een toilet te zetten?

Of denk ik nu weer te simpel?
Waarschijnlijk heeft de machinist de ruimte nodig op de terug weg van de trein. Want van die ronddraai emplacementen hebben we al lang niet meer.

Maar we zouden natuurlijk de stoel van de machinist aan beide kanten kunnen vervangen door een porseleinen pot en er een multifunctionele ruimte van maken. :D
pi_102801586
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:30 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

In andere landen hebben ze ook blaadjes, toch schijnen ze er daar veel minder last van te hebben :?
Tsja, in Australië heb je een stuk recht spoor van ~450km dwars door de woestijn, daar hebben ze inderdaad geen last van blaadjes. Als je hier door het midden van Nederland moet, kom je langs grote stukken natuur waar de bomen ~3 meter van het spoor staan, en ik vermoed dat Prorail en de NS niks liever willen dan al die dingen met een kettingzaag te lijf gaan. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:23:45 #78
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_102801926
Machinisten over plaszak: Dit is een grap

quote:
Machinisten over plaszak: Dit is een grap.

De vakbond voor rijdend personeel bij het spoor, de VVMC, vindt de plaszak waar het bedrijf mee komt voor reizigers met hoge nood 'verschrikkelijk'. "Toen ik het hoorde, dacht ik echt: dit is een grap", zegt bestuurder Wim Eilert van de vakbond.

Volgens de VVMC zijn de NS-plannen ook niet besproken met de machinisten, van wie de werkplek een soort toilet wordt. "Mensen laten plassen op iemand zijn werkplek, dat kan echt niet. Alleen al gezien de hygiëne, het is geen huis."
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_102802011
quote:
Het zegt ook wel weer wat over het (terechte) wantrouwen richting hun klanten. Kijk maar eens wat voor puinhoop de toiletten in de trein vaak zijn. :r
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_102802282
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:05 schreef Poppenkastpop het volgende:
hoe lang zit je max. in zo'n sprinter?
Als je pech hebt dat je naar een station moet waar alleen maar een sprinter komt en dat is dan het een na laatste station, dan kan het wel oplopen tot 45 minuten.
Dat vind ik persoonlijk best wel lang. Met name voor kinderen en oudere mensen....
Bijv. de rit van CS naar Baarn met de sprinter duurt 45 minuten. Op station Baarn is geen toilet. Dus je kunt niet even voordat de trein gaat en ook niet als je dus uit die trein komt.

Ik dacht ook aan een 1 aprilgrap.

Stel je toch voor dat op jouw werkt het management heeft besloten dat je overige collega's en het bezoek wel op jouw kamer kan komen plassen in plaszakken omdat ze de toiletruimtes te duur in onderhoud/schoonmaak vinden. Want dat is eigenlijk wat er nu gebeurt....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_102802468
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:29 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik vind het eigenlijk nogal gezeik over die wc's. Het gaat om de sprinters die je neemt voor niet al te lange afstanden. Regionale bussen hebben toch ook geen wc's.
Het gaat over calamiteiten, iets wat voor veel mensen in deze discussie blijkbaar een moeilijk woord is.

quote:
Bij calamiteiten, zoals een stilstaande trein bij slecht weer, kunnen ze een plaszak krijgen waarin ze hun behoefte kunnen doen. Maar, 'alleen in uiterste nood', zegt een NS-woordvoerder in De Telegraaf.
Zie deze reactie

Aangezien je bij een stilstaande trein in een weiland vaak niet eens mag uitstappen vanwege de veiligheid gaat de vergelijking met een bus ook mank.
pi_102802829
Willen ze nu eigenlijk mensen uit de auto proberen te halen en in de trein krijgen, of mensen wegpesten uit de trein?
Achterlijke NS.
Trouwens doet een sprinter van R'dam naar Uitgeest er ook bijna anderhalf uur over. Dus hoezo korte stukjes?

[ Bericht 14% gewijzigd door Stokstaart op 07-10-2011 12:01:53 ]
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102802929
Je kan altijd uit een bus stappen als je echt heel nodig moet idd. En dan een café of de bosjes inschieten.
pi_102803118
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:06 schreef Basp1 het volgende:

Waarschijnlijk heeft de machinist de ruimte nodig op de terug weg van de trein. Want van die ronddraai emplacementen hebben we al lang niet meer.

Maar we zouden natuurlijk de stoel van de machinist aan beide kanten kunnen vervangen door een porseleinen pot en er een multifunctionele ruimte van maken. :D
Uitstekend plan!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_102803159
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:06 schreef DS4 het volgende:

[..]

Uitstekend plan!
Hij kan toch gewoon op het deksel gaan zitten?
pi_102803202
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:08 schreef Wokkel het volgende:

Hij kan toch gewoon op het deksel gaan zitten?
Precies. Mooi roze kleedje erover, zoals je dat vroeger nog eens zag...

En dan vlak voordat er omgekeerd moet worden een lekkere bolus daar draaien zodat de terugreis voor de machinist ook in aangename omgeving plaats vindt... ^O^
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_102803240
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:27 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Het zegt ook wel weer wat over het (terechte) wantrouwen richting hun klanten. Kijk maar eens wat voor puinhoop de toiletten in de trein vaak zijn. :r
Ook op bedrijven zijn toilletten vaak een puinhoop daarom hebben de meeste bedrijven dagelijks een schoonmaker/s over de vloer. Bij treinen hebben ze flink bezuinigd op het schooonmaken bij de eindsstations dus is het niet meer dan logisch dat het vaak een puinhoop blijft in de toiletten. :')
pi_102803243
leuk , even de ruimte van de conducteur onderpissen.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:15:55 #89
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_102803371
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:00 schreef Poppenkastpop het volgende:
of de bosjes inschieten.
En dan een boete wegens wildplassen krijgen. :')
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:34:35 #90
19242 yavanna
Results may vary.
pi_102803937
'Travel John', de plaszak.

En de bedenkers van dit zoveelste stupide NS plan krijgen ongetwijfeld een zak geld toe ipv een schop onder hun kont voor hun faalbeleid.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:50:05 #91
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_102804440
Een plastuit om het NS bestuur mee onder te zijken! Dat is nodig.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_102804645
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:15 schreef static het volgende:

[..]

En dan een boete wegens wildplassen krijgen. :')
Buiten de stad mag je gewoon in de bosjes pissen hoor.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102804764
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:43 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Het gaat over calamiteiten, iets wat voor veel mensen in deze discussie blijkbaar een moeilijk woord is.

[..]

Zie deze reactie

Aangezien je bij een stilstaande trein in een weiland vaak niet eens mag uitstappen vanwege de veiligheid gaat de vergelijking met een bus ook mank.
Wat een onzin. Een stilstaande bus in een file mag je ook niet uit. Ook daar zie ik geen plaszakjes of wc's.
pi_102804861
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:59 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Een stilstaande bus in een file mag je ook niet uit. Ook daar zie ik geen plaszakjes of wc's.
Daarom mogen de meete bussen ook op de vluchtstrook rijden tijdens files. ;)
pi_102805144
the iPee

pi_102805330
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:10 schreef zoefbustt het volgende:
the iPee

stuur naar DWDD of P&W of zo ... mooi toepasselijke combi van 2 actualiteiten (dood Jobs, plaszak NS)
pi_102805395
Grapje zeker :{

En als je moet plassen waar moet je dat dan doen?
pi_102805429
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:18 schreef FreckleSs het volgende:
Grapje zeker :{

En als je moet plassen waar moet je dat dan doen?
in een of ander obscuur kamertje bij de machinist :{
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:18:10 #100
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_102809219
Geen wc in de trein :') Waar is de beschaving? Moeten we dan maar in een zakje pissen en die in onze rugzak doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')