Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
Nou het ziet er echt weird uit. Er staat ook echt Duplicate. Is dat een test versie van EA ofzo?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:02 schreef Fenomeno het volgende:
Had ik ook paar dagen terug jepper, gewoon ff opnieuw opstarten.
Heb ik ook weleens, gewoon een bug..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:03 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nou het ziet er echt weird uit. Er staat ook echt Duplicate. Is dat een test versie van EA ofzo?
[ afbeelding ]
Da's ongeveer 505 keer zoveel als mijn Torres.quote:
Omdat de laporegel helemaal niet bestaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:05 schreef Dudeweiser het volgende:
deze was gewoon terecht hoor. Waarom lapo je een topic als je geen nieuwe opentkneus.
Het is een bug zo te zien, maar dit is het scherm dat je dus krijgt als je een speler dubbel krijgt..normaal zie je dan de speler en je opties..quick sell, send to club enzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:03 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nou het ziet er echt weird uit. Er staat ook echt Duplicate. Is dat een test versie van EA ofzo?
[ afbeelding ]
in de FUT gemeenschap wel. En wat doe jij hier, je speelt niet eens FUTquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat de laporegel helemaal niet bestaat.
Echt? Ok.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in de FUT gemeenschap wel. En wat doe jij hier, je speelt niet eens FUT
op die toets links naast de 1 drukken en dan op de equote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:10 schreef Santello het volgende:
Damn wat gaan de topics snel. Jullie zijn wel de hele tijd aan het FUTten hé? Iemand al miljonair?
PS: hoe zet ik een accent op de e naar links?
Ik kan wel een paar AMC's opnoemen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:10 schreef zerokil het volgende:
Wie weet 3 beesten cm's (Brazilianen.
@hierboven
Nope,,, multimiljonair..
THANKS !quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:11 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
op die toets links naast de 1 drukken en dan op de e
Of alt-138.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:11 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
op die toets links naast de 1 drukken en dan op de e
Lindgren? Serieus? Kut man.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:05 schreef Lindgren. het volgende:
Da's ongeveer 505 keer zoveel als mijn Torres.
[ afbeelding ]
Lindgren is een kutjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lindgren? Serieus? Kut man.
deed ie expresquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat doe je... nu blijven ze terugkomenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wat doe je... nu blijven ze terugkomen
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
WTF, ik ben net terug van Erasmus, lees net even de laatste pagina's van vorige topic. Lindgren heeft 'm er zelf expres opgezet voor 200 bin.DUDE!
![]()
![]()
Ik hoef geen antwoorden te geven zie ik.quote:
Hij maag nooit meer zeiken dat die coins nodig heeftquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
WTF, ik ben net terug van Erasmus, lees net even de laatste pagina's van vorige topic. Lindgren heeft 'm er zelf expres opgezet voor 200 bin.DUDE!
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:44 schreef aight1 het volgende:
HOI LINDGREN ALS JIJ HIER NIET OP FOKS ZOU ZIJN ZOU IK ME NIET OP MN GEMAK VOELEN NOOIT MEER GOEDE GESPREKKEN NOOIT MEER DRIEHOEKSVERHOUDINGEN MET LYSDEXEN DUS BEDANKT DAT JE ALTIJD HIER BENT ENZO MN HART ZIT VOL LINDGRENLIEFDE![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:59 schreef Omdatappel het volgende:
Lindgren., jij superlieve FOK!ker,
jij bent anders dan de rest, jij bent geen kinderlokker.
Ik aanbid jou, dat moet nu wel duidelijk zijn,
mijn grote liefde, you're always mine.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:29 schreef Maisnon het volgende:
Can we pretend that airplanes in the night sky are like garpers?
Cause I could really use a fish right now, fish right now, fish right now
quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:24 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Omg dit doet mij zo deugd jongens waar is het slokje water, ik word stonpaan rood aangelopen.
Lindgren badboy
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:12 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ik wil niet meer van je scheiden, ik ben er 24/7 voor jou, hierzo, hier! kan je me horen, lindgren ? ik roep je naam, jij bent mijn echte broeder, voor altijd
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:58 schreef Kakpizza het volgende:
Kijk Lindgren komen met die keiharde rijms
Nee deze kwaliteitsuser krijg je echt niet van de wijs
Dus kom niet op deze baas haten
anders zal Kakpizza eens even stevig met je praten
Dat zal niet zachtzinnig gebeuren
want je hoofd zit dan door 14 deuren
TSJUP!
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:20 schreef Kakpizza het volgende:
De politie is naar Lindgren op zoek
Je weet het zelf hij komt niet in het goede boek
Lindgren onze harteloze vriend heeft geen medelijden
Hij heeft namelijk al een aantal users naar de hemel moeten begeleiden
Dit is een rap om jullie iets te leren
Jullie moeten beginnen met Lindgren te eren
OOOOOOOOWW
quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:38 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik wil er alleen met leuke mensen over praten, zoals Lindgren..
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Lindgren topic. Sowieso kwaliteit.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:34 schreef Lysdexie het volgende:
zonder aight1 en lindgren was fok lang niet zo leuk, en dat meen ik heus.
quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:43 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Lindgren, spreek je snel weer. Succes morgen met voetbal. Doe rustig aan, vergeet je bammetjes niet. Een schoon boxertje ligt in de kast, en gooi je kleren eens bij de was.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:44 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
Slaap lekker ik hou echt superveel van je met heel mijn hart en ik wil je nooit meer kwijt onthoud dat oke beebie jij en ik samen is NTB en niemand komt tussen ons in gr gr![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben jij wel één van de grootste prachtusers van dit forum, no shit.
Lysdexie shared zijn etenswaren:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:45 schreef Science_fiction het volgende:
Oh Lindgren ik vraag me af welk kraakje ik zou horen als ik je zaad langzaam doorslik
quote:Op maandag 3 januari 2011 00:28 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
ja ik zo danish shef doen in de usb ingang
doet ie niks dus ik denk; lindgren wil zo meer enzo
dus ik hele tube erin
pc blauw scherm hahahh
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Seks met Lindgren. tijdens nachtbagger.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:44 schreef FreezePop het volgende:
Ik draag mijn 7000ste post op aan Flipsen, Lindgren., en Bob. en aan mijn moeder omdat ze lief is ok kusjes. 10000 here I come.
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
stelling verworpen.
Lindgren. post enkel kwaliteit.
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
GMTA MET DIE TOFFE LINDGREN.
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:13 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Lindgren je bent m'n held, nu al
quote:
quote:
[NACHTBAGGER] #2 - Lindgren. aan de machtquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:56 schreef Flippiee het volgende:
Met jou en lindgren. wil ik wel delen hoorDan deel ik het wel met de twee leukste mannen van FOK!
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:15 schreef FreezePop het volgende:
Met Lindgren. op Habbo Hotel is genieten.
quote:Op zondag 5 juni 2011 09:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij bent zo awesome Lindgren.(nohomo)
quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:26 schreef Monopoly het volgende:
Lindgren. Een baas van : "Heb-ik-jou-daar".
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lindgren. is een respectvolle, lieve, zachtaardige jongen.
Best veel probz.quote:
Dan ga ik in China wonen.quote:
quote:
CHINA!! Waarom? Studie? Werk? VERTEL!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan ga ik in China wonen.En anders is het zonde van die gratis pakjes en spelers.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
OMG. Dit geloof je niet.![]()
Ik trek nog een 4-1-2-1-2 Torres uit een pakje.Alsof EA denkt dat ze iets goed te maken hebben.
![]()
![]()
Lindgrenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
OMG. Dit geloof je niet.![]()
Ik trek nog een 4-1-2-1-2 Torres uit een pakje.Alsof EA denkt dat ze iets goed te maken hebben.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Lindgren loopt weer op zichzelf te geilendoe dat ergens anders man
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Lindgren loopt weer op zichzelf te geilendoe dat ergens anders man
Weg is een groot woord, maar hij kan wel dimmen met de zelfgeilerij en z'n minute-to-minute wedstrijdverslagen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:24 schreef Rijst het volgende:
Poll: Wil je Lindgren weg hebben?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:29 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Als er een C voor stond had ie Mike Clitoris geheten![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
En als je zijn naam nou gewoon snel achter elkaar zegt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:29 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
![]()
JOH. Ah jullie denken dat ik 'm echt niet begreepquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En als je zijn naam nou gewoon snel achter elkaar zegt.
Smoesjes.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:33 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
JOH. Ah jullie denken dat ik 'm echt niet begreepMijn antwoord was een grap opzich stelletje lullos.
Ja natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:33 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
JOH. Ah jullie denken dat ik 'm echt niet begreepMijn antwoord was een grap opzich stelletje lullos.
Right...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:33 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:33 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:34 schreef psychedelicate het volgende:
Dat was zo'n overduidelijke troll van jep.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:35 schreef jepperdeprep het volgende:
Never mind. Ik moet dat soort grapjes niet meer maken want dat werkt over internet niet I guess
Ach, no worries!quote:
Bojanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:34 schreef GuRBuH het volgende:
Kunnen we het weer over FUT hebben?
Bojan
Lijkt gewoon op het volledige spel vind ik. Het lijkt nog steeds op FM2005.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:42 schreef zerokil het volgende:
+1
Ook al vind ik de demos van FM nooit echt super.
in je clubquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:45 schreef Fuszy het volgende:
Waar vind ik mijn kits, badges etc als je in het spel zit?
Bedoel je niet andersom?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lol, ik koop voor de gein een pakje, staat er zo in beeld: CASSANI
Dus ik denk, leuk, Cassani. Of nee wacht, dat is Cassano. Is het een of andere onbekende RB.
Nee, maakt niet uitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:57 schreef jepperdeprep het volgende:
Volgens mij is het hier al eens besproken maar is het nodig om in je zilveren team een zilveren coach te hebben om mee te mogen doen aan zilveren toernooien?
Nee, ik dacht dat Cassani die spits was, een seconde later bedacht ik me opeens, oh nee, da's Cassano, dus wie de neuk is Cassani. Is het dus een kut-RB.quote:
Jij speelt ook met het spitsenduo Fernandinho en Fabiano voorin?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
OMG. Zieke goal met Fabiano. Uploaden uploaden.
------------------------Fabiano (Fernandinho)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij speelt ook met het spitsenduo Fernandinho en Fabiano voorin?
FM 08 Blijf ik het vetste vinden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lijkt gewoon op het volledige spel vind ik. Het lijkt nog steeds op FM2005.
Goed, ontopic weer.
Wat is er lastig aan dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:09 schreef zerokil het volgende:
Nice,
Ik snap dat chem nog steeds niet..
Tof team! Merida is ook cool.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:13 schreef jepperdeprep het volgende:
Mijn nieuwe Liga Portugesa zilveren team is klaar! Met uiteraard Ricky van Wolfswinkel
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gEsEAu2obbA6q
Ik let er nooit zo op, 10 ofzo voor het geheel?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:12 schreef zerokil het volgende:
Heb het al door..
Maar als ik een braziliaans team heb en ik koop een braziliaanse manager en goede formatie hoeveel chem komt er bij , per speler??
Heb echt niks met dat soort goals. Laat mij maar een mooi uitgespeelde aanval zien.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
Rabona van Dinho () en als een baas afgemaakt door Fabiano.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/96818531
Prima. Upload ik voortaan wat cutbacks.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:21 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Heb echt niks met dat soort goals. Laat mij maar een mooi uitgespeelde aanval zien.
Die verdedigers.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
Rabona van Dinho () en als een baas afgemaakt door Fabiano.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/96818531
Kom op man, een halve omhaal. Daar heb jij niet veel voor hoeven doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prima. Upload ik voortaan wat cutbacks.
Dat slaat ook als een lul op een drumstel zeg...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prima. Upload ik voortaan wat cutbacks.
Dit is toch best een aardige goal?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dat slaat ook als een lul op een drumstel zeg...
Ja de goal viel me mee, geen standaard rand 16 rabona met lame finish. Maar er is ook een tussenweg. Als je mooi door de verdediging heen tikt hoeft dat niet te eindigen met een cutback. Maarja zulke goals krijg je alleen replays vanaf het stuk dat je spits m simpel binnen schiet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit is toch best een aardige goal?Nouja zeg.
Ja oke.. Herkenbaar. Ik maak zat mooie doelpunten, veel solo's vanaf LW/RW, helaas kun je dan alleen het afwerken of intikker zien. Jammer inderdaad..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja de goal viel me mee, geen standaard rand 16 rabona met lame finish. Maar er is ook een tussenweg. Als je mooi door de verdediging heen tikt hoeft dat niet te eindigen met een cutback. Maarja zulke goals krijg je alleen replays vanaf het stuk dat je spits m simpel binnen schiet.
En het is 4 bij 4 pixels. Kut EA. Maybe is er een manier om de goal uit je replay theater (dus Harddrive) te exporteren naar een mooier formaat?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja oke.. Herkenbaar. Ik maak zat mooie doelpunten, veel solo's vanaf LW/RW, helaas kun je dan alleen het afwerken of intikker zien. Jammer inderdaad..
Hmm, denk niet dat dat kan.. Je zult al een PVR moeten kopen om de kwaliteit wat omhoog te halen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
En het is 4 bij 4 pixels. Kut EA. Maybe is er een manier om de goal uit je replay theater (dus Harddrive) te exporteren naar een mooier formaat?
Ik zit er ook aan te denken, zo ontzettend duur alleen voor 1 speler.quote:
Zegt de man die Torres voor 200c verkoopt om aandacht te krijgenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken, zo ontzettend duur alleen voor 1 speler.
Iedereen die hierin getrapt is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zegt de man die Torres voor 200c verkoopt om aandacht te krijgen
Upload jij is wat van jou goals man. Ben benieuwd wat dat wel niet allemaal is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:23 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Kom op man, een halve omhaal. Daar heb jij niet veel voor hoeven doen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:36 schreef zerokil het volgende:
Iedereen die Lindgren een mongool vind, quote deze tekst.
pm's?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:38 schreef Lindgren. het volgende:
En iedereen erop ingaan, boze PM's, huilies hier.
Jup. Toen ik hier nieuw kwam (wat nog niet lang geleden is) was het toch iets anders merk ik haha.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jammer he...alleen nog maar trollende josti's hier
Bestaat er ook iets als een privatetopic?quote:
Man, ik werd doodmoe van dat pc getroll van jou.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jammer he...alleen nog maar trollende josti's hier
Ronaldinho, Elkeson, Honda (linkt welquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:46 schreef zerokil het volgende:
Ontopic:
Ik heb nu ??-R. Carlos-??
Wie op de plaats van de vraagtekens ? (braziliaan)
Budget ongeveer 50k voor die 2 positsies
hehe zo veel heb ik niet getrolld vond ik zelfquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:47 schreef Cara het volgende:
[..]
Man, ik werd doodmoe van dat pc getroll van jou.
Laten we nou allemaal ff niet zo kinderachtig doen en gewoon lekker klagen over hoe het spel je soms naait.
Joah voeg me toe op Cr00kkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:48 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil potje op de xbox spelen? Ben benieuwd na niveau van de mensen hier
Randje 16 lijkt me. Dus vrije trapquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:49 schreef OmniRocket het volgende:
En wat vinden jullie:
http://www.easports.com/media/play/video/96823354
(tegenstander had de bal nog niet aangeraakt die match)
Als je kijkt naar de scheids kan je zien wat het isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Randje 16 lijkt me. Dus vrije trap
Oh jij bent het ik moet je effe ownen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom online, ben mathijs93. Die egoïst van clubs.
Wil wel graag head2head spelen, ff gehad met FUT vind dat beetje onrealistisch spelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:52 schreef n0ir het volgende:
[..]
Oh jij bent het ik moet je effe ownen.
Effe een mailtje aftypen.
maakt niet uit bij tegen vriend spelenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rijst, weet niet of m'n spelers wel conditie hebben trouwens.
Deed het wel in fifa 11 en dacht in 12 ook hoor. Moet iemand keertje testen met speler met echt 50 conditie ofzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
maakt niet uit bij tegen vriend spelen
Ja wil hem dan wel op MC positsie zetten.quote:
Van Ronaldinho niet overtuigd zijn?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:05 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja wil hem dan wel op MC positsie zetten.
Van Ronaldinho ben ik nog niet overtuigd en er zijn niet echt goede MC's van Braziliaanse afkomst...
Maar Ronnie is zo traag als een grasmaaier. Voor de rest speelt hij inderdaad uitstekend.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Van Ronaldinho niet overtuigd zijn?Die gast is ziekelijk goed in FIFA. Schieten, Passen, Dribbelen, Visie.
Als je MC alles behalve snelheid heeft is er toch niets mis mee?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:12 schreef potienza het volgende:
[..]
Maar Ronnie is zo traag als een grasmaaier. Voor de rest speelt hij inderdaad uitstekend.
CAMquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:05 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja wil hem dan wel op MC positsie zetten.
Van Ronaldinho ben ik nog niet overtuigd en er zijn niet echt goede MC's van Braziliaanse afkomst...
Nee, vind ik inderdaad ook niet. Ik had hem in UT11 ook bijna 2 maanden in mijn team. Maar je merkt het zeker wel als je hem bijvoorbeeld diep ziet rennen en je die bal dan geeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je MC alles behalve snelheid heeft is er toch niets mis mee?
Jezus. Al die goals. Ik word gekquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rijst, weet niet of m'n spelers wel conditie hebben trouwens.
Kijk, alweer zo'n score. Zijn er wel mensen die "normaal" met 2-0 3-2 1-0 ofzo winnen? Ik heb het gevoel dat scoren in deze FUT veel makkelijker is geworden. Komt allemaal door dat tactical defending, maar geluk ben ik er al een beetje aan gewend.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
7-1.Alleen vergeten dat ene doelpunt op te slaan.
Het was tegen Rijst, misschien verklaart dat iets.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:27 schreef potienza het volgende:
[..]
Kijk, alweer zo'n score. Zijn er wel mensen die "normaal" met 2-0 3-2 1-0 ofzo winnen? Ik heb het gevoel dat scoren in deze FUT veel makkelijker is geworden. Komt allemaal door dat tactical defending, maar geluk ben ik er al een beetje aan gewend.
Wel af en toe, maar ook veel te vaak met 5-4 ofzo, terwijl verdedigen juist een van mijn kwaliteiten wasquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:27 schreef potienza het volgende:
[..]
Kijk, alweer zo'n score. Zijn er wel mensen die "normaal" met 2-0 3-2 1-0 ofzo winnen? Ik heb het gevoel dat scoren in deze FUT veel makkelijker is geworden. Komt allemaal door dat tactical defending, maar geluk ben ik er al een beetje aan gewend.
Het lijkt tegenovergestelde van vorige week. Ik hap nu bijna niet meer, en jij hapt veel sneller.quote:
Die eerste 2 of 3 goals kon ik niks aan doen. Daarna had ik echt geen zin meer en ging rende ik als een hond achter de bal aan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het lijkt tegenovergestelde van vorige week. Ik hap nu bijna niet meer, en jij hapt veel sneller.
Die eerste of tweede was wel fucking mooi.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die eerste 2 of 3 goals kon ik niks aan doen. Daarna had ik echt geen zin meer en ging rende ik als een hond achter de bal aan.
Zo'n potje had ik laatst ook. Na de 0-3 had ik geen zin meer en ging ik een beetje half geconcentreerd verder en dan ga je er echt hard af. Wilde niet quitten of de controller weg liggen dus toen werd het 1-9..gaat echt nergens over..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die eerste 2 of 3 goals kon ik niks aan doen. Daarna had ik echt geen zin meer en ging rende ik als een hond achter de bal aan.
Daarom speel ik nu liever head to head, na 3 potjes op rij meer dan 10 goals te hebben gezien vond ik het beetje raar worden in FUT.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:27 schreef potienza het volgende:
[..]
Die was echt vies.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die eerste of tweede was wel fucking mooi.Een keer hooghouden en toen jouw verdediger een stap naar voren zette dat lepe balletje waar je net met die sliding niet bij kon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwarte rand staat stoerder.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vat eerlijk gezegd nog steeds niet waarom IF's zóveel meer waard zijn dan regulars.
NIF Neymar kost zo'n 40 á 50k, met wat geluk. Zijn IF is echter 160 á 200k, terwijl hij overall 1 punt hoger is..
Dit, zo erg dit. Vanaf een uur of 11 savonds krijg ik veel meer tegendoelpunten tegen omdat ik me dan niet kan concentreren ofzo. Dan trap ik elke keer weer in die een-tweetjes waar ik overdag gewoon geconcentreerd mee loop.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Klopt, als je iets verslapt bij verdedigen is het zo makkelijk om veel doelpunten tegen te krijgen. Echt irritant.
Bij aanvallen zit ik lekker rustig, beetje dribbelen, vrije man zoeken. Bij verdedigen zit ik als een malle L1, R1, L2 en rechterpookje te drukken om alle spelers in positie te houden. Af en toe raken m'n vingers bijna in de knoop.
Hidden stats zijn vaak veeel beter en verder is het gewoon schaarste.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vat eerlijk gezegd nog steeds niet waarom IF's zóveel meer waard zijn dan regulars.
NIF Neymar kost zo'n 40 á 50k, met wat geluk. Zijn IF is echter 160 á 200k, terwijl hij overall 1 punt hoger is..
Logisch, je krijgt slaapquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Dit, zo erg dit. Vanaf een uur of 11 savonds krijg ik veel meer tegendoelpunten tegen omdat ik me dan niet kan concentreren ofzo. Dan trap ik elke keer weer in die een-tweetjes waar ik overdag gewoon geconcentreerd mee loop.
Ik zeg: doen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:42 schreef Toefjes het volgende:
niet helemaal tevreden met cissé in de spits.. Iedereen Bojan geil. Retorische vraag: Bojan als vervanger voor Cissé halen?
Midget unitedquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik zeg: doen!
Heb 'm samen met Miccolo in de spits . Superduo
Ik had zojuist een wedstrijd, ik goud, tegenstander brons. Snap sowiezo niet wat die gasten komen zoeken in een toernooi met max goud... Ik binnen 20 minuten 4-0 voor. Kreeg toen een berichtje: my team is shit. Heb mn hand over mn hart gestreken en heb m met 5-0 weg laten komen. Kon hij nog waarderen ook. Maar je krijgt wel wedstrijden zo waarin je het vreselijk makkelijk hebt.. Ben er nog niet achter of het nou wel of niet leuk isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
5-1 voor eeeeen ragequit.
3 kopgoals trouwens.
Ik heb vaak meer moeite met silvers dan met golden players. Omdat die gewoon simpelweg geconcentreerder spelen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had zojuist een wedstrijd, ik goud, tegenstander brons. Snap sowiezo niet wat die gasten komen zoeken in een toernooi met max goud... Ik binnen 20 minuten 4-0 voor. Kreeg toen een berichtje: my team is shit. Heb mn hand over mn hart gestreken en heb m met 5-0 weg laten komen. Kon hij nog waarderen ook. Maar je krijgt wel wedstrijden zo waarin je het vreselijk makkelijk hebt.. Ben er nog niet achter of het nou wel of niet leuk is
In dit tempo... 40 in 1 week. 52 weken in een jaar... Is Wow niks bij. Geeft te denken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:51 schreef psychedelicate het volgende:
We zitten gewoon al bijna op de helft van de hele vorige FUT topicreeks. Na iets meer dan twee weken FUT.
De silvers geconcentreerder? Gaat toch om de man met de controller in zn hand? Of vrouw...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:54 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik heb vaak meer moeite met silvers dan met golden players. Omdat die gewoon simpelweg geconcentreerder spelen.
Ik betrap mezelf er in elk geval op dat als ik met mn bronzen speel ik veel meer moeite doe dan met mn golden, omdat elke foute pass fataal kan zijn. Bij gold heb je dan wel een Ferdinand die dat wel even rechtzet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De silvers geconcentreerder? Gaat toch om de man met de controller in zn hand? Of vrouw...
Mwoah,ik doe altijd silver tegen minstens silver. goud tegen minstens goud... Tref zo vaak mindere teams, en worden toch stevast monster scores. Wel leuk voor de statistieken van mn spelers trouwens hoor, dus klaag nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:57 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er in elk geval op dat als ik met mn bronzen speel ik veel meer moeite doe dan met mn golden, omdat elke foute pass fataal kan zijn. Bij gold heb je dan wel een Ferdinand die dat wel even rechtzet.
Afgelopen twee uur worden er teveel kaarten opgegooid. Voor je het weet zit je al weer op 1 uur en 1 minuut ofzo. Net wel weer een goede 30/40k gepakt, though. Als het goed is moet ik op een totaal van 250k-ish komen, wat neerkomt op een winst van 130k vandaag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:06 schreef Lindgren. het volgende:
M'n eerste echte 59" minute ervaring. Man wat gaat dat snel.
Een kleuter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:30 schreef Santello het volgende:
Wie kopt hem (voor de zoveelste keer) in
Niet tevreden met Cissé?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:42 schreef Toefjes het volgende:
niet helemaal tevreden met cissé in de spits.. Iedereen Bojan geil. Retorische vraag: Bojan als vervanger voor Cissé halen?
Ik vind het ook een van de slechtste fifa's van afgelopen jaren. Niet dat ik het geen leuk spel vind, maar het is gewoon slecht in mekaar gezet, vind ik dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:02 schreef Tim86 het volgende:
Ja hoor, heerlijk toernooi gespeeld en dan in de finale weer tegen zo'n kneuzige braskiller
Alleen maar lofted through balls naar de voorhoede, dan die zwaar onrealistische tricks waarmee je ineens meters extra ruimte pakt
Fucking kut arcadespel hebben ze ervan gemaakt.
OMNOMNOM.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Lindgren gaat wel happen, let maar op.
Irritantste aan die skillers is dat je met de physics engine ook zo snel een penalty of vrije trap tegen krijgt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:02 schreef Tim86 het volgende:
Ja hoor, heerlijk toernooi gespeeld en dan in de finale weer tegen zo'n kneuzige braskiller
Alleen maar lofted through balls naar de voorhoede, dan die zwaar onrealistische tricks waarmee je ineens meters extra ruimte pakt
Fucking kut arcadespel hebben ze ervan gemaakt.
Ja, ik merk dat ook. Veel pingels mee, vooral.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Irritantste aan die skillers is dat je met de physics engine ook zo snel een penalty of vrije trap tegen krijgt.
Klopt ja..deze verloor ik met 3-5 inclusief 2 penalties waarbij ik alleen maar aan het containen was. Wel de 2e gestopt, want hij schoot (uiteraard) alle pingels door het middenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Irritantste aan die skillers is dat je met de physics engine ook zo snel een penalty of vrije trap tegen krijgt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:36 schreef LinQ het volgende:
Ik wil coins!Wil nog graag Podolski voor mijn mannschaft i.p.v. stuntelaar
Nationaal team.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:14 schreef OmniRocket het volgende:
Wat zijn de eisen van het toernooi dat vanavond start?
Welke console zit je op?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:36 schreef LinQ het volgende:
Ik wil coins!Wil nog graag Podolski voor mijn mannschaft i.p.v. stuntelaar
Heb Podolski voor je gekocht, zet er maar een bronze kaartje op dan doe ik een trade offer.quote:
Heb wel een wisgerhof op de tradepile staan (4-3-1-2, BIN 2900 15 min remaining) heb ik toch niks aanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb Podolski voor je gekocht, zet er maar een bronze kaartje op dan doe ik een trade offer.
Heb 'm voor je gekocht. Ronaldo Angelim. Zet maar bronze kaartje op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:47 schreef Rijst het volgende:
Ik wil coins!Wil nog graag Ronaldo voor mijn team!
Seller: FC Twente, klopt dat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:48 schreef LinQ het volgende:
[..]
Heb wel een wisgerhof op de tradepile staan (4-3-1-2, BIN 2900 15 min remaining) heb ik toch niks aan
Yupquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Seller: FC Twente, klopt dat?
Baasquote:
Modric en van der Vaart.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:52 schreef LinQ het volgende:
[..]
Baas![]()
Welke spelers zoek jij nog? Zal je er nog wel voor compenseren
Ok zal wel voor je kijken, krijg als het goed is vandaag nog wel coins via mijn tradepile. En ik moet nog een code van Wehkamp krijgen voor gratis packs, die komt voor 14 oktoberquote:
Ik wil coinsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb 'm voor je gekocht. Ronaldo Angelim. Zet maar bronze kaartje op.
Modric en van der Vaart zijn bizar duur hoor, was grapje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:54 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ok zal wel voor je kijken, krijg als het goed is vandaag nog wel coins via mijn tradepile. En ik moet nog een code van Wehkamp krijgen voor gratis packs, die komt voor 14 oktober
Ibra zuigt, daar werk ik niet aan mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik wil coins. Wil nog graag Ibrahimovic voor mijn team!
Moet zon 120.000 kosten.. heb slechts 97.000. Ik wil m ook hebben, lijkt me geweldig naast Cavaniquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik wil coins. Wil nog graag Ibrahimovic voor mijn team!
![]()
Oh in 11 waren die wel te doen, maar goed de prijzen van BPL zijn op het moment volgens mij allemaal veel te hoog.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Modric en van der Vaart zijn bizar duur hoor, was grapje.Maar mocht je de loterij winnen hou ik me aanbevolen.
Hoeveel coins heb jij nog, aangezien je zo gul bent?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Klopt, prijzen zijn sowieso aan het dalen nu, dus het is wat lastiger om met handelen grote margins te halen. Ik heb in het begin Krasic zelfs nog voor 7500 weten te verkopen. Die staat er nu soms zelfs voor 5k bin op.
60k met volle trade pile.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:07 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb jij nog, aangezien je zo gul bent?
Bij mij doet die het echt heel goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gek, voor mij heeft ie nog niet echt veel bijzonders gedaan...
Nice. Gisteren voor mijn laatste 35k pakjes gekocht, zat niet veel bij. Alleen Dzeko. Ooit zal de klapper er wel inzitten toch?quote:
Ik had wel veel mazzel met pakjes tot nu toe. Heb er maar vier of vijf gekocht in totaal en had Anelka, Rio Ferdinand, Lucio, en nog een BPL van 30k die ik vergeten ben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:11 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nice. Gisteren voor mijn laatste 35k pakjes gekocht, zat niet veel bij. Alleen Dzeko. Ooit zal de klapper er wel inzitten toch?
Gulle actie, valt te waarderen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik had wel veel mazzel met pakjes tot nu toe. Heb er maar vier of vijf gekocht in totaal en had Anelka, Rio Ferdinand, Lucio, en nog een BPL van 30k die ik vergeten ben.
Edit: Maar da's dus ook een beetje het sneue, in Fifa 11 had ik nooit zoveel geluk, dus had ik het zelfs moeilijk om spelers van tegen de 10k te kopen. Vandaar dat ik de pijn van geen Podolski voelde.
Haha nice. Ja ik heb nu drie teams en genoeg kaarten, dus blijf gewoon kopen tot dat ik weer een klappertje maak of ik het tijd vind voor een ander team.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik had wel veel mazzel met pakjes tot nu toe. Heb er maar vier of vijf gekocht in totaal en had Anelka, Rio Ferdinand, Lucio, en nog een BPL van 30k die ik vergeten ben.
Edit: Maar da's dus ook een beetje het sneue, in Fifa 11 had ik nooit zoveel geluk, dus had ik het zelfs moeilijk om spelers van tegen de 10k te kopen. Vandaar dat ik de pijn van geen Podolski voelde.
Agbonlahorequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mja, ik speel vooral met m'n Russische team. Als daar IF's van komen, wil ik ze nog wel halen. Het is dat ik begonnen ben aan een lelijk BPL-team dus als ik er aan begin wil ik het ook afmaken.
Hij is echt schraal met Agbon en Balo, maar goed.
[ afbeelding ]
Defoe en Beckford op de bank. A RATHER FAST BLACK MAN!quote:
Ik denk dat je op de 1e van de maan 2 pakjes krijgt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:23 schreef Apekoek het volgende:
Welke datum komen de golden free packs weer?
1 novemberquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:23 schreef Apekoek het volgende:
Welke datum komen de golden free packs weer?
Niet zo sociaal inderdaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:28 schreef DutchSL het volgende:
Lees nu pas die hele Torres voor 200 rel
Enige jammere daaraan is niet dat hij het aan iemand aan Fok heeft gegeven, dat moet die zelf weten, maar dat Torres nu zeer waarschijnlijk naar een valsspeler met een auto-buyer is gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |