Later.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:28 schreef Spouwerranger het volgende:
Schatjepatatjes, ik ben even peuken halen bij Achmed/Mohammed
Koop jij peuken zwart?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:28 schreef Spouwerranger het volgende:
Schatjepatatjes, ik ben even peuken halen bij Achmed/Mohammed
Zit in mijn bloet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
HahaFokking agressief altijd.
Gelijk erin zetten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:28 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Kusjes voor Rezania!
(kan dan ook in het archief!)
Nee, er zit hier een shoarma/pizzatent die door een achmed wordt gerund. Echt een baasquote:
Iedereen mag op de linkjes klikken!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:28 schreef coban het volgende:
[..]
Zit in mijn bloet.
JONGONS NIET GELOVEN DIE QUOTES VAN REZANIA IK HEB DAT NOOIIT GEZEGD ALLEMAAL BEWERKTE QUOTES DIE SMIECHT
Oh oke, bestel gelijk een shoarma broodje ofzo voor de gemakzucht weetje wel..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, er zit hier een shoarma/pizzatent die door een achmed wordt gerund. Echt een baas
Die valt geloof ik niet in Nederland te krijgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:29 schreef coban het volgende:
[..]
Cocacola vanille moet ik ook nog probern
Je kan haar niet hosselen, ik heb het al geprobeerd en het lukte niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:30 schreef Dimens het volgende:
Er is hier een meisje onder ons die ik niet ken, stel je voor meisje.
Ontkenningsfase?quote:JONGONS NIET GELOVEN DIE QUOTES VAN REZANIA IK HEB DAT NOOIIT GEZEGD ALLEMAAL BEWERKTE QUOTES DIE SMIECHT
Ik wil gewoon weten wie het is, ik hossel niet op FOK!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan haar niet hosselen, ik heb het al geprobeerd en het lukte niet.
Welll! Sommige winkelsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die valt geloof ik niet in Nederland te krijgen.
Op Shiphol in de supermarktquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die valt geloof ik niet in Nederland te krijgen.
Dat zal ik wel zijn?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:30 schreef Dimens het volgende:
Wie dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:30 schreef Dimens het volgende:
Hallo,quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:30 schreef Dimens het volgende:
Marechaussee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:33 schreef Dientje12 het volgende:
Douane ambtenaren
Je moet ze TE vriend houden
Dank gr grquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hallo,
Ik ben Greetje, ik ben 54 jaar en werk als administratief medewerkster voor de knutselwinkel CreaKlusjes aan de staalstraat te 's Gravenhage. Ik ben een spontane jongemeid met een fascinatie voor wulpse jonge jongens die ik eens lekker kan verwennen.
Interesse?
Groetjes Greetje.
Volgens mij hebben ze het in Duitsland nog. Ik ken iemand die speciaal naar Duitsland is geweest om die shit te kopenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:33 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Succes, ik heb het hier nergens in de winkels gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |