Maar je weet maar nooit!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:15 schreef Rezania het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik kijk geen GTST.Ik wilde gewoon kijken hou jullie zouden reageren, jullie reageren zoals ik had verwacht.
Behalve Boterbartje, n plaats van dat hij zijn mening verkondigden, hielp hij mij gewoon.
NIET TERUGKRABBELELENquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:15 schreef Rezania het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik kijk geen GTST.Ik wilde gewoon kijken hou jullie zouden reageren, jullie reageren zoals ik had verwacht.
Behalve Boterbartje, n plaats van dat hij zijn mening verkondigden, hielp hij mij gewoon.
En nu optyfen doeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuuuurlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:15 schreef Rezania het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik kijk geen GTST.Ik wilde gewoon kijken hou jullie zouden reageren, jullie reageerde zoals ik had verwacht.
Ik kijk het niet, ik kijk sowieso zelden andere zenders dan CC, NGC, Discovery Channel en History Channel.quote:
Hij was altijd vrolijk inderdaad.quote:
Afspreken achter het station? Kan ik het bewijzen.quote:
Ja!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:17 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ga je nog een hosselpoging proberen +)
Eerst nog proefwerkweek.quote:
Liegenaarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kijk het niet, ik kijk sowieso zelden andere zenders dan CC, NGC, Discovery Channel en History Channel.
Standaard plek en tijd? Oke, tot strakjesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Afspreken achter het station? Kan ik het bewijzen.
Ik geef wel aanwijzingen via mic en oordopje, dat doen ze ook altijd in films en tekenfilms enzo schijnt echt te helpenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja!En iedereen gaat me helpen, toch jongens?
Op donderdag 6 oktober 2011 22:18 schreef Rezania het volgende:
Dat is een 'leugenaar' schat.quote:
Vergeet deze keer het condoom niet, zie je daar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Standaard plek en tijd? Oke, tot strakjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |