rtl gemist, ik heb net ook terug gekekenquote:
Dat moest ook. Die kerel is gewoon een lopende parodie van zichzelfquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:08 schreef Dimens het volgende:
Alles aan G-loW wordt veranderd, en terecht.
Ik ken mannen die gtst kijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:07 schreef coban het volgende:
Vrouwen die gtst kijken
Mannen die gtst kijkenx8283737383838833883838383
Daar kijkt mijn vader na, die geluidseffecten zijn best wel low ratedquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:08 schreef coban het volgende:
Kijk die bazenfilm op rtl8.
Dat is pas voor de eckte bazen.
Die heb ik al een keer gezien. Op zich wel oke, beetje oud welquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:08 schreef coban het volgende:
Kijk die bazenfilm op rtl8.
Dat is pas voor de eckte bazen.
Oh god echt?!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
rtl gemist, ik heb net ook terug gekeken
ik kijk ook, best lachen hoor.. slecht acteer werk en echt allemaal van die onwerkelijke dingenquote:
Jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:10 schreef Rezania het volgende:
Denken jullie nou echt dat ik GTST kijk?
Kusje op je verwijfde trekjesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh god echt?!Mijn redder in nood.
In tegenstelling tot Mama Beer.
Je weet het maar nooit met jouquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:10 schreef Rezania het volgende:
Denken jullie nou echt dat ik GTST kijk?
Klinkt gayquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:09 schreef coban het volgende:
[..]
Goeeede tijden sleeechte tijden
Laalielalieladieloo
stomme imgur.quote:derpiederp: Animated GIF is larger than 2MB. Make the image smaller and then try uploading again.
In GTST komen ook spoken en andere onwerkelijke zooi in voor, ook nog nooit gezien in het echte levenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:11 schreef Boterbartje het volgende:
was iemand op mijn vorige werk; 50 jarige man, dikke buik, baard, zuipt veel, vieze grappen makend en hij zegt: ja gtst leert de jeugd veel over dingen die in het leven gebeuren enzo. Hij denkt dat het verbergen van een zwangerschap en iemand anders laten doen alsof ook in het echte leven gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |