quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:49 schreef Geo3kant het volgende:
Dit was wel echt een hele slechte aflevering
Die laten zich waxen, dan hoef je niet dagelijks te scheren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker, ze hebben zich vast al een paar weken niet geschoren.
Gebeurde inderdaad geen moer, alleen wat slap gelul.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:49 schreef Geo3kant het volgende:
Dit was wel echt een hele slechte aflevering
Ietsje anders....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Do me a favour and get rid of her...
Vroeg ik me ook al af. Zitten die daar iets van 3 uur op die eilandraad zich te vervelenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:50 schreef Redefine het volgende:
De rest moet dus daar wachten totdat Do naar de grot is gebracht, ze die race hebben gedaan en ze teruggebracht zijn. Want die kistjes op tafel zijn voor de.mensen uit de grot. Beetje vreemd, al moeten ze daarna waarschijnlijk wel iemand wegstemmen.
En hoe krijgen ze die aan elke keer?quote:
Ik zag Tanja nog steeds zelf vuur maken gisteren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:22 schreef Doodloper het volgende:
Wat ik enigszins merkwaardig vond is dat Sipke op dag één uuuuuren bezig is geweest om vuur te maken en dat ze nu gewoon fakkels en alles hebben?
Kregen ze dat zodra ze hadden bewezen dat ze zelf wel vuur konden maken of zijn er lucifers uit de hemel komen nederdalen?
snapniksvan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |