Is 20 tot 24 niet alsnog 150%?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:02 schreef bigbass het volgende:
Wij morgen maandag de 12e tellen. Niet op een zondag (met dubbel salaris) maar op een maandag, van 20 tot 24 -_- stelletje fuckers.
Bij ons moet je 50 colli per uur vullen. Elke ochtend (en avond) is er dan een papiertje met de namen wie op welk pad staan, hoeveel colli zij binnenkrijgen voor dat pad en wat de betreffende eindtijd voor dat pad moet zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:06 schreef RichardHammond het volgende:
Hoorde vandaag van een studiegenoot dat ze daar in Excel uitrekenen hoelang een vakkenvuller over het vullen mag doen. Is dat serieus zo?
Dat ken ik nog uit mijn eigen AH tijd, maar zij hadden dus een kek Excel programma. Bij mijn vorige werkgever (Coop) hebben we gelukkig nooit aan die onzin gedaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij ons moet je 50 colli per uur vullen. Elke ochtend (en avond) is er dan een papiertje met de namen wie op welk pad staan, hoeveel colli zij binnenkrijgen voor dat pad en wat de betreffende eindtijd voor dat pad moet zijn.
Ja. Ze hebben een rekensom, waarbij ze alleen nog de colli's hoeven in te voeren en dan weten ze precies hoe lang je er over hoort te doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:06 schreef RichardHammond het volgende:
Hoorde vandaag van een studiegenoot dat ze daar in Excel uitrekenen hoelang een vakkenvuller over het vullen mag doen. Is dat serieus zo?
Herkenbaar, had het vorige week nog. Stond ingeroosterd van 11:00 tot 12:30. Dus ik had de week ervoor al gevraagd of ik niet óf meer kon werken, of helemaal niet hoefde te komen voor die 1,5 uur. Meer uren ging niet, en komen werken moest wel. Kom ik daar om 11 uur, zegt ze: 'Oh, sta jij maar tot half 1? Kun je misschien ook tot 5 blijven dan?' Ja, toen had ik dus al andere plannenquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:07 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Maar zoiets mag niet ten koste gaan van het winkelbeeld lijkt mij..
Ik heb onlangs gevraagd om extra uren, die heb ik niet gekregen, maar wat ik nu regelmatig zie is dat ik telkens een uur vantevoren gebeld word, of ik niet even wil komen werken, want ze hebben toch ineens iemand nodig..
Tja dan heb ik vaak al andere plannen en afspraken gemaakt, en telkens hetzelfde liedje..
4 à 5 mensen op het brood? Allemachtig, dan werk je zeker in een filiaal van 3000 vierkante meter VVO? Bij ons stonden er altijd maar 2 op het brood, vleeswaar, kaas etc. Deze winkel is 1700 vierkante meter VVO. En na 15:00 uur blijft er nog één over tot 21:00 uur.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:27 schreef Etsu het volgende:
Zoiets herken ik allemaal niet bij mijn filiaal... Mja, ik werk ook op brood/deli/kaas. Weet niet of het daar ook zo is, bij jullieWe staan juist vaak met teveel mensen.
Zo stonden we afgelopen zondag met 7 mensen op brood, terwijl vier/vijf genoeg is.
Wie planned mensen ook in voor 1,5 uur....quote:Op woensdag 30 november 2011 19:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Herkenbaar, had het vorige week nog. Stond ingeroosterd van 11:00 tot 12:30. Dus ik had de week ervoor al gevraagd of ik niet óf meer kon werken, of helemaal niet hoefde te komen voor die 1,5 uur. Meer uren ging niet, en komen werken moest wel. Kom ik daar om 11 uur, zegt ze: 'Oh, sta jij maar tot half 1? Kun je misschien ook tot 5 blijven dan?' Ja, toen had ik dus al andere plannen
Dat vraag ik me dus ook steeds af. Ik schiet daar financieel niks mee op, en hun schieten er eigenlijk ook geen zier mee op, want na 1,5 uur ben ik alweer weg.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wie planned mensen ook in voor 1,5 uur....
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Herkenbaar, had het vorige week nog. Stond ingeroosterd van 11:00 tot 12:30. Dus ik had de week ervoor al gevraagd of ik niet óf meer kon werken, of helemaal niet hoefde te komen voor die 1,5 uur. Meer uren ging niet, en komen werken moest wel. Kom ik daar om 11 uur, zegt ze: 'Oh, sta jij maar tot half 1? Kun je misschien ook tot 5 blijven dan?' Ja, toen had ik dus al andere plannen
En dan zijn ze nog boos dat je om 12:30 weg gaat, niet te gelovenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:14 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook steeds af. Ik schiet daar financieel niks mee op, en hun schieten er eigenlijk ook geen zier mee op, want na 1,5 uur ben ik alweer weg.
Het ergste was nog, dat het die dag ineens enorm druk bleek te zijn, ik om 12:30 gewoon m'n kassa sloot, naar boven ging en toen kwaad opgebeld werd door mijn teamleidster. Of ik het normaal vond om m'n kassa te sluiten terwijl het zo druk was. Misschien had ik daar beter over na moeten denken, aan de andere kant: De woensdag is altijd druk, dus dan moet je maar een fatsoenlijke dag inzetten.
Ik denk eerlijk gezegd dat dat officieel niet eens mag, minimaal 3 uur ofzo.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:24 schreef Purdey het volgende:
Volgende week sta ik weer zo ingeroosterd. En die week daarna van 16:00 tot 18:00.
Stond trouwens ook op plaza dat ik morgen over 2 weken als volgt sta ingeroosterd:
10:00-13:00 en daaronder 14:00-18:00. Oftewel van 10 tot 18, maar dan in etappes. De vorige keer had ik dat ook, en toen moest ik 's middags helpen met een kindermiddag. Wat me ook pas een uur van te voren werd gemeldFijn dat ze zulke dingen overleggen, had totaal geen zin in die kids.
Ben benieuwd wat er over 2 weken op het programma staat.
Als jij 10-18 werkt heb je recht op een uur lunchpauze dus dat klopt dan wel.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:24 schreef Purdey het volgende:
Volgende week sta ik weer zo ingeroosterd. En die week daarna van 16:00 tot 18:00.
Stond trouwens ook op plaza dat ik morgen over 2 weken als volgt sta ingeroosterd:
10:00-13:00 en daaronder 14:00-18:00. Oftewel van 10 tot 18, maar dan in etappes. De vorige keer had ik dat ook, en toen moest ik 's middags helpen met een kindermiddag. Wat me ook pas een uur van te voren werd gemeldFijn dat ze zulke dingen overleggen, had totaal geen zin in die kids.
Ben benieuwd wat er over 2 weken op het programma staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |