Ach, nog een jaartje dan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Waarde van het aandeel toen de beurs sloot op de dag van jouw voorspelling: 369,80
Waarde toen gisteren de beurs sloot: 652,59
Een stijging van 76,5%. Bam!
Hij heeft het volledige laatste ontwikkelingsjaar niet meegemaakt. Hij was zo'n ontzettende perfectionist, dingen als die nieuwe Maps en de aluminium achterkant waren er waarschijnlijk met hem nooit doorgekomen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:42 schreef Wootism het volgende:
[..]
Hetzelfde, hij heeft er gewoon aan meegewerkt/bedacht. Het schijnt wel het laatste project van hem geweest te zijn.
Ik ben ook erg benieuwd hoe de komende 'innovaties' eruit komen te zien zonder zijn input. Denk dat het wel een stuk lastiger gaat worden zonder hem.
Klopt, maar hij had wel altijd het laatste woord.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere slimme mensen binnen Apple die ook goede ideeën hebben.
Loooooserquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach, nog een jaartje dan.
Precies, tenslotte heeft mobile me en antennagate ook nooit plaatsgevonden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hij heeft het volledige laatste ontwikkelingsjaar niet meegemaakt. Hij was zo'n ontzettende perfectionist, dingen als die nieuwe Maps en de aluminium achterkant waren er waarschijnlijk met hem nooit doorgekomen.
Mobile Me was inderdaad niet echt een succes. Geen idee waarom eigenlijk, ken dat niet goed genoeg.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, tenslotte heeft mobile me en antennagate ook nooit plaatsgevonden.
Dikke ouwe fanboyquote:
Die Maps was er misschien wel gekomen, maar hij had het pas gereleased als de ergste bugs verdwenen waren...quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hij heeft het volledige laatste ontwikkelingsjaar niet meegemaakt. Hij was zo'n ontzettende perfectionist, dingen als die nieuwe Maps en de aluminium achterkant waren er waarschijnlijk met hem nooit doorgekomen.
Hoe weet je dat nou? Is toch allemaal koffiedik kijken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die Maps was er misschien wel gekomen, maar hij had het pas gereleased als de ergste bugs verdwenen waren...
Maar het is wel waar dat Apple niet vies is van "riskante" zetten. Wie had er destijds begrip vor het weglaten dan een diskettestation in de iMac? En wie kan zich die krengen nu nog herinneren?quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Is toch allemaal koffiedik kijken.
Ik ben benieuwd of ze na de dood van Jobs iOS nog eens grondig aan durven pakken. Qua uiterlijk toch het meest gedateerde mobiele OS.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:51 schreef CaptainCookie het volgende:
Toch ben ik benieuwd hoe lang Apple nog door kan gaan op deze voet. Jobs was toch (volgens de verhalen) de drijvende kracht achter alle innovaties van Apple. Mocht dat waar zijn, ben ik benieuwd waar ze hun nieuwe ideeën nu vandaan gaan halen.
Het blijft natuurlijk de vraag hoe de iPhone5 met Jobs er uitgezien zou hebben.
Vraag het Siri eens!quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar hij had wel altijd het laatste woord.
Ach, wat is gedateerd. Ik heb niet het idee dat veel iOS-gebruikers zitten te wachten op een compleet nieuwe UI. Er is vast wel wat verbetering mogelijk, maar dan is dan meer esthetisch dan dat het het OS echt beter maakt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze na de dood van Jobs iOS nog eens grondig aan durven pakken. Qua uiterlijk toch het meest gedateerde mobiele OS.
Och opzich valt het besturings systeem wel mee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach, wat is gedateerd. Ik heb niet het idee dat veel iOS-gebruikers zitten te wachten op een compleet nieuwe UI. Er is vast wel wat verbetering mogelijk, maar dan is dan meer esthetisch dan dat het het OS echt beter maakt.
Nog altijd veel frisser dan Android qua menu's, lijsten, opties, etc. De standaard GUI-elementen zien er gewoon veel beter uit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze na de dood van Jobs iOS nog eens grondig aan durven pakken. Qua uiterlijk toch het meest gedateerde mobiele OS.
Smaken verschillen, ik vind het dead boring.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nog altijd veel frisser dan Android qua menu's, lijsten, opties, etc. De standaard GUI-elementen zien er gewoon veel beter uit.
Overigens worden er bij elke release van iOS kleine wijzigingen toegepast aan het uiterlijk. iOS 2 ziet er bijv. heel anders uit dan iOS 6.
Op een tablet kan ik me dat voorstellen, maar home screens en menu's zijn veel kleurrijker en gedetailleerder vorm gegeven dan in Android. Ik snap echt niet hoe je iOS wel boring kan vinden en Android niet. Hoezo is Android minder saai dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik vind het dead boring.
Dat wordt alleen maar een eindeloze discussie die ik al tig keer heb gehad. Het blijft een kwestie van smaak. Als ik iOS zie denk ik meteen aan een mooiere vorm van Symbian maar net zo boring. Je hoort en leest steeds vaker dat mensen iOS gedateerd over vinden komen, ik ben daar echt de enige niet in.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op een tablet kan ik me dat voorstellen, maar home screens en menu's zijn veel kleurrijker en gedetailleerder vorm gegeven dan in Android. Ik snap echt niet hoe je iOS wel boring kan vinden en Android niet. Hoezo is Android minder saai dan?
Nouja, als je de toestellen naast elkaar houdt zul je zien dat iOS veel mooier is vormgegeven in de menu's dan Android. Op de meeste punten is iOS eleganter en met meer detail vormgegeven. Enig 'nadeel' is dat de homescreens gewoon statisch zijn met statische icoontjes, dat zou je gedateerd kunnen noemen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat wordt alleen maar een eindeloze discussie die ik al tig keer heb gehad. Het blijft een kwestie van smaak. Als ik iOS zie denk ik meteen aan een mooiere vorm van Symbian maar net zo boring. Je hoort en leest steeds vaker dat mensen iOS gedateerd over vinden komen, ik ben daar echt de enige niet in.
Wat ik me meer afvroeg of Apple na de dood van Steve Jobs het uiterlijk van iOS rigoureus om zal durven te gooien. Ik zou er respect voor hebben als ze dat aandurven.
Ik noem het rustgevend.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:22 schreef TC03 het volgende:
Enig 'nadeel' is dat de homescreens gewoon statisch zijn met statische icoontjes, dat zou je gedateerd kunnen noemen.
Ik heb er ook geen problemen mee aangezien widgets qua functionaliteit niet zo heel veel toevoegen.quote:
Worden mensen het nou nooit zat om hun mening als een feit neer te zetten? Geldt voor jou, geldt voor de Android-fans, geldt voor de WP-fans (en alle anderen).quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nouja, als je de toestellen naast elkaar houdt zul je zien dat iOS veel mooier is vormgegeven in de menu's dan Android. Op de meeste punten is iOS eleganter en met meer detail vormgegeven. Enig 'nadeel' is dat de homescreens gewoon statisch zijn met statische icoontjes, dat zou je gedateerd kunnen noemen.
Ik weet 100% zeker dat iOS de komende tijd niet op de schop gaat. Het is immers nog steeds beter dan de concurrentie.
Waarom zouden ze dat doen? Functionaliteit is onovertroffen. Je gaat toch geen looks over functionaliteit laten zegevieren. Zoals TC03 zegt, alleen een soort van life tiles als AANVULLING op het notificationcenter zou een -lichte- verbetering zijn. Verder is alles 1 klik weg in iOS.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat wordt alleen maar een eindeloze discussie die ik al tig keer heb gehad. Het blijft een kwestie van smaak. Als ik iOS zie denk ik meteen aan een mooiere vorm van Symbian maar net zo boring. Je hoort en leest steeds vaker dat mensen iOS gedateerd over vinden komen, ik ben daar echt de enige niet in.
Wat ik me meer afvroeg of Apple na de dood van Steve Jobs het uiterlijk van iOS rigoureus om zal durven te gooien. Ik zou er respect voor hebben als ze dat aandurven.
tot over iets minder dan een jaarquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach, nog een jaartje dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |