Hij was al niet zo mooi, maar wel volhardend en op een gegeven moment kon ik geen weerstand meer biedenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehe, zo, da's nog eens een lekker gevoel zeg! Issie zo lelijk geworden of een naar persoon? Of gewoon ene suffe lul?
Ik had dit al gelezen in het trouwtopic, voordat je wist van wie het kwam. Maar ik vind het zooooo leukquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb net ruim een uur met een vriendin van me gebeld die ons het leukste huwelijkscadeautje ooit had gegeven.
Mijn lievelingsfilm is "les fabuleux destin d'amelie poulain", ook wel Amelie genoemd. Er zit (voor de n00bs) een scene in waarin Amelie de tuinkabouter van haar eenzame vader steelt en mee laat reizen met een vriendin van haar die stewardess is. Haar vader krijgt zodoende steeds foto's opgestuurd van zijn tuinkabouter poserend bij hot-spots op de wereld zoals het Rode Plein, de Eiffeltoren etc.
Op en dag staat de tuinkabouter er dan weer. Het is een kleine hint naar haar vader toe dat hij zijn leven weer moet oppakken na de dood van zijn vrouw en leuke dingen moet doen in zijn leven.
Ik vind dit dus een briljante scene en o.a. zij wist dat. Ik kreeg een anoniem pakket met mijn trouwen met daarin een fototoestelletje, een tuinkabouter en een koffertje en paspoortje en de instructie dat hij mee moest op huwelijksreis. Er stonden al wat foto's op het rolletje, er moesten er nog meer met de tuinkabouter gemaakt worden en bij het ontwikkelen zouden we er wel achter komen van wie hij afkomstig was.
Superleuk dus, zeker omdat ik niet wist van wie het pakje afkomstig was, het konden namelijk meerdere mensen zijn.
Heb net de foto's terug en heb dus keihard in een deuk gelegen toen ik zag dat het van haar afkomstig was, zó leuk!![]()
Lieve/gekke vriendinnen, I lovez them!![]()
Oooooo wat ongelooflijk leukquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb net ruim een uur met een vriendin van me gebeld die ons het leukste huwelijkscadeautje ooit had gegeven.
Mijn lievelingsfilm is "les fabuleux destin d'amelie poulain", ook wel Amelie genoemd. Er zit (voor de n00bs) een scene in waarin Amelie de tuinkabouter van haar eenzame vader steelt en mee laat reizen met een vriendin van haar die stewardess is. Haar vader krijgt zodoende steeds foto's opgestuurd van zijn tuinkabouter poserend bij hot-spots op de wereld zoals het Rode Plein, de Eiffeltoren etc.
Op en dag staat de tuinkabouter er dan weer. Het is een kleine hint naar haar vader toe dat hij zijn leven weer moet oppakken na de dood van zijn vrouw en leuke dingen moet doen in zijn leven.
Ik vind dit dus een briljante scene en o.a. zij wist dat. Ik kreeg een anoniem pakket met mijn trouwen met daarin een fototoestelletje, een tuinkabouter en een koffertje en paspoortje en de instructie dat hij mee moest op huwelijksreis. Er stonden al wat foto's op het rolletje, er moesten er nog meer met de tuinkabouter gemaakt worden en bij het ontwikkelen zouden we er wel achter komen van wie hij afkomstig was.
Superleuk dus, zeker omdat ik niet wist van wie het pakje afkomstig was, het konden namelijk meerdere mensen zijn.
Heb net de foto's terug en heb dus keihard in een deuk gelegen toen ik zag dat het van haar afkomstig was, zó leuk!![]()
Lieve/gekke vriendinnen, I lovez them!![]()
Hahaha, ja, da's een duidelijk verhaalquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hij was al niet zo mooi, maar wel volhardend en op een gegeven moment kon ik geen weerstand meer biedenNu is ie een suffe lul, die onder de plak zit. Onze enige gezamelijke connectie, op Facebook dus, is zijn broertje nog. Zijn andere vrienden heb ik nog wel in mijn lijst, maar hij zelf dus niet meer
Says it all
De foto's gemaakt met het El Cheapo cameraatje zijn niet allemaal gelukt, maar degenen die gelukt zijn hebben zo'n heerlijk Oldskool filter eroverheen van ruis en gevlekte kleuren, is wel cool en past er wel bijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik had dit al gelezen in het trouwtopic, voordat je wist van wie het kwam. Maar ik vind het zooooo leukHeb je mooie kabouterfoto's gemaakt?
Aaaah wat superleukquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Een paar voorbeelden van de BBQ-kipouter foto's![]()
Op vakantie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En weer thuis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
40 dollar vragen om de levels een beetje te veranderen (voor de photoshopnoobs: 1 handeling, kost ongeveer 30 seconden) en andere ogen op een kind te plakkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.crowningcreations.com/photoenhancing.htm
Disturbing
hoho, je vergeet de airbrush filter!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 05:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
40 dollar vragen om de levels een beetje te veranderen (voor de photoshopnoobs: 1 handeling, kost ongeveer 30 seconden) en andere ogen op een kind te plakken![]()
. Zo kan ik ook rijk worden
.
@bbq wat een onwijs leuk kado. Echt goed bedacht! (die film heb ik al zeker een jaar op dvd liggen en nog steeds niet aan toegekomen om hem te kijken
)
Goedemorgen,
Vroege ochtend is vroeg
Die is zeker mooiquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:25 schreef Sharana_LV het volgende:
absolutely alice aan het lakkenwat een mooiheid!! snap niet dat ik deze meer als een jaar untried heb gelaten
Lin, kan je ook een blauw oog schminken enzo?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]Daar kan ik wel 3 mensen mee onder smeren!
Warning: het gaat slecht van je huid af, en denk ik niet uit je kleren, dus trek niet je goede kleren aan onder je kostuum
Met Imagenomic is het met 1 klik klaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 07:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoho, je vergeet de airbrush filter!
Vroege ochtend is idd vroeg
mannen, ze blijven voorspelbaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lin, kan je ook een blauw oog schminken enzo?werd al helemaal excited bij het zien van de foto's van mijn Xena pakje
Uhm... ik denk het wel! Ik zal eens even een instructie googlen en dan moet dat zeker lukken!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lin, kan je ook een blauw oog schminken enzo?werd al helemaal excited bij het zien van de foto's van mijn Xena pakje
Dat is inderdaad wel een beetje treurig..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mannen, ze blijven voorspelbaar
Wat me trouwens wel een beetje droevig maakt is het feit dat de enige aanmeldingen voor hulp bij het Halloweenfeest van buiten de wijk komen tot nu toe... terwijl ik het al weken aan het spammen ben hier in de buurt
Ja nouja, ik ga als gladiotor, dus het lijkt me leuk om met make up iets te maken alsof ik net uit de strijd kom. En heb gewonnen uiteraardquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm... ik denk het wel! Ik zal eens even een instructie googlen en dan moet dat zeker lukken!
Das een van mijn favo'squote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:25 schreef Sharana_LV het volgende:
absolutely alice aan het lakkenwat een mooiheid!! snap niet dat ik deze meer als een jaar untried heb gelaten
Ik zal mijn best doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja nouja, ik ga als gladiotor, dus het lijkt me leuk om met make up iets te maken alsof ik net uit de strijd kom. En heb gewonnen uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |