abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 oktober 2011 @ 23:07:37 #181
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102792679
Ik heb net ruim een uur met een vriendin van me gebeld die ons het leukste huwelijkscadeautje ooit had gegeven.
Mijn lievelingsfilm is "les fabuleux destin d'amelie poulain", ook wel Amelie genoemd. Er zit (voor de n00bs) een scene in waarin Amelie de tuinkabouter van haar eenzame vader steelt en mee laat reizen met een vriendin van haar die stewardess is. Haar vader krijgt zodoende steeds foto's opgestuurd van zijn tuinkabouter poserend bij hot-spots op de wereld zoals het Rode Plein, de Eiffeltoren etc.
Op en dag staat de tuinkabouter er dan weer. Het is een kleine hint naar haar vader toe dat hij zijn leven weer moet oppakken na de dood van zijn vrouw en leuke dingen moet doen in zijn leven.

Ik vind dit dus een briljante scene en o.a. zij wist dat. Ik kreeg een anoniem pakket met mijn trouwen met daarin een fototoestelletje, een tuinkabouter en een koffertje en paspoortje en de instructie dat hij mee moest op huwelijksreis. Er stonden al wat foto's op het rolletje, er moesten er nog meer met de tuinkabouter gemaakt worden en bij het ontwikkelen zouden we er wel achter komen van wie hij afkomstig was.

Superleuk dus, zeker omdat ik niet wist van wie het pakje afkomstig was, het konden namelijk meerdere mensen zijn.

Heb net de foto's terug en heb dus keihard in een deuk gelegen toen ik zag dat het van haar afkomstig was, zó leuk! O+
Lieve/gekke vriendinnen, I lovez them! :* *;
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_102792773
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Whehehe, zo, da's nog eens een lekker gevoel zeg! Issie zo lelijk geworden of een naar persoon? Of gewoon ene suffe lul? :D
Hij was al niet zo mooi, maar wel volhardend en op een gegeven moment kon ik geen weerstand meer bieden :@ Nu is ie een suffe lul, die onder de plak zit. Onze enige gezamelijke connectie, op Facebook dus, is zijn broertje nog. Zijn andere vrienden heb ik nog wel in mijn lijst, maar hij zelf dus niet meer :X Says it all :D
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_102792802
quote:
Ik heb net ruim een uur met een vriendin van me gebeld die ons het leukste huwelijkscadeautje ooit had gegeven.
Mijn lievelingsfilm is "les fabuleux destin d'amelie poulain", ook wel Amelie genoemd. Er zit (voor de n00bs) een scene in waarin Amelie de tuinkabouter van haar eenzame vader steelt en mee laat reizen met een vriendin van haar die stewardess is. Haar vader krijgt zodoende steeds foto's opgestuurd van zijn tuinkabouter poserend bij hot-spots op de wereld zoals het Rode Plein, de Eiffeltoren etc.
Op en dag staat de tuinkabouter er dan weer. Het is een kleine hint naar haar vader toe dat hij zijn leven weer moet oppakken na de dood van zijn vrouw en leuke dingen moet doen in zijn leven.

Ik vind dit dus een briljante scene en o.a. zij wist dat. Ik kreeg een anoniem pakket met mijn trouwen met daarin een fototoestelletje, een tuinkabouter en een koffertje en paspoortje en de instructie dat hij mee moest op huwelijksreis. Er stonden al wat foto's op het rolletje, er moesten er nog meer met de tuinkabouter gemaakt worden en bij het ontwikkelen zouden we er wel achter komen van wie hij afkomstig was.

Superleuk dus, zeker omdat ik niet wist van wie het pakje afkomstig was, het konden namelijk meerdere mensen zijn.

Heb net de foto's terug en heb dus keihard in een deuk gelegen toen ik zag dat het van haar afkomstig was, zó leuk! O+
Ik had dit al gelezen in het trouwtopic, voordat je wist van wie het kwam. Maar ik vind het zooooo leuk O+ Heb je mooie kabouterfoto's gemaakt?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_102792871
quote:

Oooooo wat ongelooflijk leuk :D Is ook 1 van mijn lievelingsfilms O+
Briljant cadeau :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 6 oktober 2011 @ 23:12:43 #185
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102792898
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:09 schreef princess-a het volgende:

[..]

Hij was al niet zo mooi, maar wel volhardend en op een gegeven moment kon ik geen weerstand meer bieden :@ Nu is ie een suffe lul, die onder de plak zit. Onze enige gezamelijke connectie, op Facebook dus, is zijn broertje nog. Zijn andere vrienden heb ik nog wel in mijn lijst, maar hij zelf dus niet meer :X Says it all :D
Hahaha, ja, da's een duidelijk verhaal :D
Suf worden doe je maar als je dood bent, het leven is voor de idioten onder ons die plezier willen hebben *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 23:16:22 #186
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102793047
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:10 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ik had dit al gelezen in het trouwtopic, voordat je wist van wie het kwam. Maar ik vind het zooooo leuk O+ Heb je mooie kabouterfoto's gemaakt?
De foto's gemaakt met het El Cheapo cameraatje zijn niet allemaal gelukt, maar degenen die gelukt zijn hebben zo'n heerlijk Oldskool filter eroverheen van ruis en gevlekte kleuren, is wel cool en past er wel bij :D
Maar we hebben ook wat foto's gemaakt met de digitale camera, die moet ik nog uitzoeken, want we hebben een stuk of 1500 foto's van de vakantie (manlief houdt nogal van veel fotograferen :') :') :') )
Maar er zitten er wel leuke tussen ja, vooral tijdens het maken ook hebben we hard gelachen _O-
Overal die kabouter mee naartoe slepen _O-
  donderdag 6 oktober 2011 @ 23:21:06 #187
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_102793250
Oh wat een leuk cadeautje O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 23:24:42 #188
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102793427
Een paar voorbeelden van de BBQ-kipouter foto's :+

Op vakantie

En weer thuis :P

pi_102793702
Oh wat super tof die kabouter! O+
Aids.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 23:41:23 #190
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102794152
Waarom zit ik deze artikelen nu te lezen..... argggg, Now I wantz them! NOWWWWWWWWW

http://en.wikipedia.org/wiki/Banoffee_pie

http://en.wikipedia.org/wiki/Cajeta

http://en.wikipedia.org/wiki/Natilla

Echt allemaal té lekker!

* BBQ-kip de boter uit de koelkast legt om morgen dan maar cupcakes te kunnen maken :9
pi_102794156
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Een paar voorbeelden van de BBQ-kipouter foto's :+

Op vakantie

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En weer thuis :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Aaaah wat superleuk :D
pi_102797673
quote:
40 dollar vragen om de levels een beetje te veranderen (voor de photoshopnoobs: 1 handeling, kost ongeveer 30 seconden) en andere ogen op een kind te plakken :') :'). Zo kan ik ook rijk worden :D.

@bbq wat een onwijs leuk kado :D. Echt goed bedacht! (die film heb ik al zeker een jaar op dvd liggen en nog steeds niet aan toegekomen om hem te kijken :@ )

Goedemorgen,
Vroege ochtend is vroeg :O
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 07:56:35 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_102798028
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 05:56 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

40 dollar vragen om de levels een beetje te veranderen (voor de photoshopnoobs: 1 handeling, kost ongeveer 30 seconden) en andere ogen op een kind te plakken :') :'). Zo kan ik ook rijk worden :D.

@bbq wat een onwijs leuk kado :D. Echt goed bedacht! (die film heb ik al zeker een jaar op dvd liggen en nog steeds niet aan toegekomen om hem te kijken :@ )

Goedemorgen,
Vroege ochtend is vroeg :O
hoho, je vergeet de airbrush filter!

Vroege ochtend is idd vroeg :r
disclaimer
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 07:57:32 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_102798037
toffe picca's, kippie!
Hejje al trouwplaatjes? O-)
disclaimer
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 07:58:01 #195
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_102798038
Het is veeeel te vroeg :z
pi_102798199
mogguh :W
pi_102798259
Goeiemorgen! Leuk cadeau bbq-kip
I solemnly swear i'm up to no good
pi_102798282
absolutely alice aan het lakken O+ wat een mooiheid!! snap niet dat ik deze meer als een jaar untried heb gelaten :')
pi_102798493
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 08:25 schreef Sharana_LV het volgende:
absolutely alice aan het lakken O+ wat een mooiheid!! snap niet dat ik deze meer als een jaar untried heb gelaten :')
Die is zeker mooi O+
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:46:53 #200
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102799577
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:10 schreef Lindytje het volgende:

[..]

:Y Daar kan ik wel 3 mensen mee onder smeren!

Warning: het gaat slecht van je huid af, en denk ik niet uit je kleren, dus trek niet je goede kleren aan onder je kostuum :)
Lin, kan je ook een blauw oog schminken enzo?

O+ werd al helemaal excited bij het zien van de foto's van mijn Xena pakje _O-
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:52:11 #201
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102799692
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 07:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hoho, je vergeet de airbrush filter!

Vroege ochtend is idd vroeg :r
Met Imagenomic is het met 1 klik klaar :+
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:05:05 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_102799951
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:46 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

mannen, ze blijven voorspelbaar O+

Wat me trouwens wel een beetje droevig maakt is het feit dat de enige aanmeldingen voor hulp bij het Halloweenfeest van buiten de wijk komen tot nu toe... terwijl ik het al weken aan het spammen ben hier in de buurt :')
disclaimer
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:27:44 #203
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102800421
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:46 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Uhm... ik denk het wel! Ik zal eens even een instructie googlen en dan moet dat zeker lukken!
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:28:30 #204
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102800438
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

mannen, ze blijven voorspelbaar O+

Wat me trouwens wel een beetje droevig maakt is het feit dat de enige aanmeldingen voor hulp bij het Halloweenfeest van buiten de wijk komen tot nu toe... terwijl ik het al weken aan het spammen ben hier in de buurt :')
Dat is inderdaad wel een beetje treurig..
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:29:00 #205
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102800452
BBQ, wat tof, die kabouter :D O+
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:31:04 #206
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_102800491
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:27 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Uhm... ik denk het wel! Ik zal eens even een instructie googlen en dan moet dat zeker lukken!
Ja nouja, ik ga als gladiotor, dus het lijkt me leuk om met make up iets te maken alsof ik net uit de strijd kom. En heb gewonnen uiteraard :7
pi_102800589
Bah, net pas wakker na 100 keer wakker te zijn geworden vannacht. Maar moet vanavond vroeg slapen dus niet handig.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:38:34 #208
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_102800666
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 08:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Das een van mijn favo's O+

Weet iemand trouwens hier een gratis programma/ding waarin je een magazine kunt maken? :)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:39:21 #209
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102800681
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:31 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ja nouja, ik ga als gladiotor, dus het lijkt me leuk om met make up iets te maken alsof ik net uit de strijd kom. En heb gewonnen uiteraard :7
Ik zal mijn best doen :Y O+
Oh, neem jij je fototoestel mee? Dan heb ik meteen foto's van jullie bloederige taferelen, mocht ik ze bij jullie alle twee maken. Kunnen jullie in mijn visagie-album op FB :D
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:50:12 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_102800991
ik heb eventueel ook nog twee professionele fotografes aan weerszijden wonen :D
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')