Wit danquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
nu de vraag, zwarte of witte pruik?
Ik denk dat witte pruik met witte lenzen en witte schmink wel vet is. en dan veul nepbloed
OMG WITTEEEEEE VOOR MIJ !!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
hey priem
[..]
http://www.e-halloweenkle(...)leurlenzen-rood.html
Joh, ik heb zat!! Dat krijg ik in mijn eentje niet op hoor!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat![]()
![]()
Ooooo lin ! Moet ik nog even kijken voor nepbloed enzo? Wil niet al jouwes spul gaan gebruiken ofzo
Ik wou zeggen, die tubes van jou zijn huge!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joh, ik heb zat!! Dat krijg ik in mijn eentje niet op hoor!
Oooo superquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joh, ik heb zat!! Dat krijg ik in mijn eentje niet op hoor!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, die tubes van jou zijn huge!
eh, waar hebben we het nu over?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooo super
Jaaaa SQ heb jij die??? Daar zat ik ook naar te kijken; die is ook zooo vet ! En dan zeker witte pruik ook
Die jurkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh, waar hebben we het nu over?
ik heb de lenzen niet daar besteld
Ow sorry; ik miste een quote; maar ik bedoelde de dead bridequote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh, waar hebben we het nu over?
ik heb de lenzen niet daar besteld
Inderdaad, niet van je klerenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]Daar kan ik wel 3 mensen mee onder smeren!
Warning: het gaat slecht van je huid af, en denk ik niet uit je kleren, dus trek niet je goede kleren aan onder je kostuum
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Inderdaad, niet van je kleren. Tenminste, ik heb nog altijd een spikkeltje rood op m'n schoen
.
Aangezien die jurk al helemaal besmeerd is met bloed; maakt het verder weinig meer uitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]Daar kan ik wel 3 mensen mee onder smeren!
Warning: het gaat slecht van je huid af, en denk ik niet uit je kleren, dus trek niet je goede kleren aan onder je kostuum
nee die kan ik voor 5 euro zelf maken joh.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ow sorry; ik miste een quote; maar ik bedoelde de dead bride
Ik bestel bij een andere shop, daar is dezelfde pruik 2 ekkies goedkoperquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee die kan ik voor 5 euro zelf maken joh.
Wil iemand nog meebestellen bij pruikenboer.nl??
Ik loog!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik bestel bij een andere shop, daar is dezelfde pruik 2 ekkies goedkoper
Check!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik loog!!
Doe mij deze:
http://www.pruikenboer.nl/zwarte-heksen-pruik-p-1545.html
Laat zo even weten wat ik moet delen in de verzendkosten, dan maak ik het wederom naar je overquote:
heeft geen haast meidquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Laat zo even weten wat ik moet delen in de verzendkosten, dan maak ik het wederom naar je over
Ik ben op zoek naar een foto... moment!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
Lindy, welk bloed heb jij precies?
Dan bestel ik iets anders
Lolquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:24 schreef Lindytje het volgende:
Hahahaha, kijk eens welke foto ik tegenkom in mijn photobucket
[ afbeelding ]
Schimmel-oogschaduw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |