Ik wil jou niet meer horen over mijn oogschaduw-verzamelingquote:
Eerst op 'terras' (er was uiteraard geen enkel terras openquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Chinees met wijn?
Gefeliciteeeeerd
jamaar jij gaat trouwenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb al heul lang niet meer gefaaldNiks eigenlijk
Geen make-up en geen nagellak
Gefeliciteerd chick!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eerst op 'terras' (er was uiteraard geen enkel terras open) een wijntje gepakt en dan gewoon chinees besteld want geen zin om uit te eten en geen zin om te koken.
Ja ik moest best lachen toen vrouwtje van personeelszaken zei: Gefeliciteerd met het voornemen te gaan trouwenKlinkt euh... apart
![]()
doe je lakjes eerst maarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:28 schreef Lindytje het volgende:
Ik moest nog steeds mijn verzamelingen weer eens een beetje opruimen... Visagie-spul is al gedaan, morgen maar eens aan de lak en eigen make-uppies beginnen
quote:
Er gaan er geen wegquote:
O ja ik heb mijn jurk binnen!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:29 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik moet die kleurlenzen nog bestellen, was ik helemaal vergeten...
*gaat het meteen doen*
WTF ... ONS EERST LEKKER MAKENquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Er gaan er geen weg
Maar er moet wel opgeruimd worden, want alles staat door elkaar
Tof!!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja ik heb mijn jurk binnen!!Hij is wel heel vet en o zo kort
Vriend vond em ongelooflijk gaaf haha; maar wellicht had dat ook iets met de lengte te maken
Sorryquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WTF ... ONS EERST LEKKER MAKEN
*nieuwschierig*quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vriend vond em ongelooflijk gaaf haha; maar wellicht had dat ook iets met de lengte te maken
Fotoooooquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja en die kousen blijven echttttt niet omhoog uit zichzelf. Daar moet ik wel nog iets voor verzinnenquote:
IK DACHT JE TROUWJURKquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
Is mijn nurse zombie jurk dinges kleedje he...Maar heb geen foto gemaakt van mij er in oooops
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
Heb ook foto van mijn trouwjurk; maar daar moet je toch echt nog 7 maand op wachten![]()
Nog meer teleurstellingenenenennene![]()
Hihihih
Thermo-onderbroekquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja en die kousen blijven echttttt niet omhoog uit zichzelf. Daar moet ik wel nog iets voor verzinnenMaar denk dat ik er sowieso een legging oid onder doe; anders vriest mijn kont kapot
ja zeg, dan had ik het van de week wel kunnen doenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:29 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik moet die kleurlenzen nog bestellen, was ik helemaal vergeten...
*gaat het meteen doen*
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
jullie hadden nog iets tegoed trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder fotosoep
Lolquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder fotosoep
oh m,yquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder fotosoep
Ja, je moet het sowieso even doen als je wil, ik sta 75 ct in de min op paypal, hij is tijdelijk geblokkeerdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja zeg, dan had ik het van de week wel kunnen doen
ff geen zin in complete look, lui enzoquote:
*zucht*quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, je moet het sowieso even doen als je wil, ik sta 75 ct in de min op paypal, hij is tijdelijk geblokkeerdVoordat geld van mijn rekening daar is, zijn we weer 5 dagen verder
Ik weet het, ik ben:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ff geen zin in complete look, lui enzo
[..]
*zucht*![]()
Welke wil jij en heb je de linq?
ik doe altijd directe overschrijving van paypal, veel hendigerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:44 schreef Lindytje het volgende:
4-6 werkdagen om geld van je gekoppelde bankrekening over te maken naar je paypal-rekening... moet dat echt zo lang duren ja??Kneuzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |