de maximizer?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niiiice.
En over itty-bitty-titties gesproken.. ik hou van m'n super push up BH van de H&M.
JA CRAP ZEG DAT NOU NIET JIJ NARE STOEPHOERquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Valt best mee joh
Enneh... De models own collectie ga je dus niet kopen?
pics of het deed nooit gebeuren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niiiice.
En over itty-bitty-titties gesproken.. ik hou van m'n super push up BH van de H&M.
oh wat fijn, gelukkig!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:11 schreef Sharana_LV het volgende:
oh hondje is niet in levensgevaaar
het kan nog wel zijn dat ze ooit in een epileptische aanval blijft en dat het dan niet goed gaat, maar met haar lever is het toch beter dan verwacht
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:11 schreef Sharana_LV het volgende:
oh hondje is niet in levensgevaaar
het kan nog wel zijn dat ze ooit in een epileptische aanval blijft en dat het dan niet goed gaat, maar met haar lever is het toch beter dan verwacht
Dies van Hunkemoller. Ik heb gewoon zwarte.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de maximizer?
echt elke vrouw die je nu met luipaardprint bandjes of zebraprint bandjes ziet lopen heeft zo'n ding!
het valt trouwens niet mee, je ziet daar rond de 420 lakjes.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Valt best mee joh
Enneh... De models own collectie ga je dus niet kopen?
MWUHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA CRAP ZEG DAT NOU NIET JIJ NARE STOEPHOER![]()
![]()
DAMN GURL!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het valt trouwens niet mee, je ziet daar rond de 420 lakjes.
ohja! das waar ook!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dies van Hunkemoller. Ik heb gewoon zwarte.
Nou, ik vind dat maatje groter toch best mooi staan! Net wat meer in verhouding met de ronding van m'n heupenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohja! das waar ook!
maar jouw boobs zijn toch prima!
Ok, you haz a problemquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het valt trouwens niet mee, je ziet daar rond de 420 lakjes.
ah nou als je dat met een bh kunt oplossen prima dan tochquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat maatje groter toch best mooi staan! Net wat meer in verhouding met de ronding van m'n heupenen zorgt ervoor dat m'n smalle taille meer uitkomt
.
Ik ging van B eigenlijk naar C maar uiteindelijk heb ik D omdat ik ook nog es aangekomen benquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:14 schreef Debsterr het volgende:
Wat had jij dan eigenlijk Sjaan, voor de nepperds?
Ja, nee.... dan is het inderdaad weinigquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's wel inclusief stempellakken, base- en topcoat
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, nee.... dan is het inderdaad weinig
Ja, dat telt toch niet!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's wel inclusief stempellakken, base- en topcoat
hoor wie het zegtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
why need more?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:15 schreef Lindytje het volgende:
Ik zat laatst toch te zeiken dat ik te veel make-up-kwasten had? Ik moet er toch nog een paar bij hebben, ik kwam er achter dat ik maar 2 of drie kleine platte kwasten heb voor mezelf...
met je 5487 kleuren oogschaduwquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, eyelinerkwasten heb ik er ook 8 ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
why need more?
Of bedoel je eyeliner kwasten?
Ik heb wel iets van 6 eyelinerkwastjes, de rest eigenlijk maar 1 of 2...
Nou en!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met je 5487 kleuren oogschaduw
en dan mij nawijzenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, eyelinerkwasten heb ik er ook 8 ofzo
Nou, omdat! Da's handig
Oh die vond ik dan weer niet zo!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens nog wel deze ge pre-ordered![]()
[ afbeelding ]
Da's geen nagellak, dus dat magquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
gewoon, hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:21 schreef Sharana_LV het volgende:
wat moeten jullie met zoveel oogschaduw!
IK SPAAR ZE ALLEMAALLLLquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh die vond ik dan weer niet zo!
Hoarder zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:21 schreef Sharana_LV het volgende:
wat moeten jullie met zoveel oogschaduw!
ohja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:22 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, ik heb ook nog een pakketje cherryculture onderweg
Duckfacequote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en lol@ de profielfoto van de blog waar ik het plaatje van jatte
[ afbeelding ]
Bwhahahahahaha!! Duckface!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en lol@ de profielfoto van de blog waar ik het plaatje van jatte
[ afbeelding ]
Chinees met wijn?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:22 schreef PriemGirl het volgende:
Zo ! Lekker gevierd met een wijntje en... chineesOmnomnom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |