die douchekop alleen al is de moeite waard om te kijken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:58 schreef missbehavin het volgende:
Straks weer lekker disco douchen met mijn led-douchekop.
idioot gedoe met dat werkende.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:00 schreef Spezza19 het volgende:
@TT
gelukkig is "werkende" er weer uit
Ik! Ze lijkt mij echt zo'n type die de straal niet deelt, zodat je in je nakie staat te blauwbekken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
Douchen met MissB wie wil dat nu niet
Wie zeikt er over kansloos?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
idiooit gedoe met dat werkende.en dan zeiken over kansloos
En dan lachend naar je gekrompen pinkeltje kijkt......quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik! Ze lijkt mij echt zo'n type die de straal niet deelt, zodat je in je balie staat te blauwbekken.
je kan er ook voor kiezen die douchekop ff af te pakken en er zelf mee te gaan spelenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik! Ze lijkt mij echt zo'n type die de straal niet deelt, zodat je in je nakie staat te blauwbekken.
Dat heb ik er wel voor overquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik! Ze lijkt mij echt zo'n type die de straal niet deelt, zodat je in je nakie staat te blauwbekken.
Je komt niet eens in de buurt van de douchekop, dan heeft ze je al gevloerdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
je kan er ook voor kiezen die douchekop ff af te pakken en er zelf mee te gaan spelen
Jullie denken het ik zeg hetquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tijn.....
Soms moet je niet hardop denken......
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dan lachend naar je gekrompen pinkeltje kijkt......
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:59 schreef dawg het volgende:
gewoon dreigen dat je haar tattoo bekrast als ze met mesjes gaat gooien.
* m1st1g meldt zich om een rug te komen inzepenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hee, ik heb, naast de disco douchekop, ook zo'n hele grote stortdouche, dus kleumen hoeft niet.
Dan neem ik je uitnodiging bij deze aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hee, ik heb, naast de disco douchekop, ook zo'n hele grote stortdouche, dus kleumen hoeft niet.
jaja, ga jij nou maar lekker douchen. de pics kunnen in mijn pm.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik krab persoonlijk 2pac van zijn lijf.
Ik douche niet met vreemde mannen, thanks.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
* m1st1g meldt zich om een rug te komen inzepen
Tsss, come at me broquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik krab persoonlijk 2pac van zijn lijf.
En als ie zich nou eerst voorstelt?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik douche niet met vreemde mannen, thanks.
vreemd ben ik niet.... wel onbekendquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan neem ik je uitnodiging bij deze aan.Volgende week zaterdag doen? Schop je wel die kleine uit huis dan?
Ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:08 schreef Spezza19 het volgende:
Wie heeft er 2pac op zijn lijf staan?
Ik ben vreemd maar geen man. Douchen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
wil ik ook helemaal niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
Er wordt niet met mij gedoucht. Pfff
das balen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
Waarom?quote:
de meeste willen je ongewassen ook wel hebben hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:10 schreef clevy het volgende:
[..]
de meeste willen je ongewassen ook wel hebben hoor
graag gedaan damequote:
Nee, ik douche liever met water.....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
Nog andere tattoo's?quote:
Pest die jongen niet zo. Dat doe ik wel.quote:
Oh ja hoe danquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pest die jongen niet zo. Dat doe ik wel.
Door hem te laten blauwbekken en naar z'n gekrompen pinkeltje te lachen.....quote:
Dat is vrij vernederd inderdaad maar misschien vindt hij dat wel lekker. Met of zonder gagbal Missb?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Door hem te laten blauwbekken en naar z'n gekrompen pinkeltje te lachen.....
Ik heb een goede beschermende vetlaag dus ik heb het niet zo snel koudquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Door hem te laten blauwbekken en naar z'n gekrompen pinkeltje te lachen.....
Jij misschien niet, maar pinkeltje heeft daar weinig boodschap aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een goede beschermende vetlaag dus ik heb het niet zo snel koud
Ja, jij begint over douchen..... dan slaan de hormonen van sommigen hier op hol he?quote:
Daarvoor hoeft het niet eens over douchen te gaanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, jij begint over douchen..... dan slaan de hormonen van sommigen hier op hol he?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, jij begint over douchen..... dan slaan de hormonen van sommigen hier op hol he?
Wat is het nut van een led douchekop?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]En ik wilde alleen opscheppen over mijn led douchekop
de mensch hoort wat ie horen wilquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
vrouw wil toch altijd in de spotlight staan.. duh!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is het nut van een led douchekop?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is het nut van een led douchekop?
Lieve schat, zeg dan dat je zoontje staat te douchen onder die douchekop..... NIEMAND zal het over je zoontje hebben.... alleen maar over die douchekopquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
Ook zingend somsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus jij staat dansend onder de douche?
Lijkt me knap vermoeiend
stel je voor dat ze ooit stil kan zijnquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:22 schreef clevy het volgende:
[..]
stel je voor dat ze ooit stil kan zijn
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ben je nog een beetje stemvast onder de spotlight ?
Klink je dan als een snorkel? met al dat water in je mond?quote:
gagbal in je mondquote:
klinkt als een verkapte kun je goed pijpen vraagquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klink je dan als een snorkel? met al dat water in je mond?
Ja, gewoon uit mijn douche blijvenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dus oordopjes zijn gewenst...of andere oplossing verzinnen...
Je hebt gelijk..... ik zie de samenhang van die 2 dingen helemaal.....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:25 schreef clevy het volgende:
[..]
klinkt als een verkapte kun je goed pijpen vraag
Maar we zijn nu allemaal zo benieuwd naar je led douche.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, gewoon uit mijn douche blijven
ik had het over een spotlight... douche had ik het al niet meer overquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, gewoon uit mijn douche blijven
MI van jullie met zijn allen onder mijn douche. Terwijl ik beneden zit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar we zijn nu allemaal zo benieuwd naar je led douche.
Als we daar met zijn allen staan heb ik geen ruimte voor mijn disco moves natuurlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
MI van jullie met zijn allen onder mijn douche. Terwijl ik beneden zit.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als we daar met zijn allen staan heb ik geen ruimte voor mijn disco moves natuurlijk
Ach waarom nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
MI van jullie met zijn allen onder mijn douche. Terwijl ik beneden zit.
Die van tijn dan?quote:
Geen idee.... ik ga er niet bij staan.....quote:
Ja echt wel al die naakte mannenquote:
Ik ken je inmiddels een beetje.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja echt wel al die naakte mannen![]()
Als Angle of Stbaby er waren die hadden het niet erg gevonden de rest welquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken je inmiddels een beetje.
nieuw UI?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee.... ik ga er niet bij staan.....
Ga wel beneden bij jou op de bank Family Guy kijken....
Had je je zak maar moeten scherenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:38 schreef xFriendx het volgende:
'Pak jij even de borstel Tijn?'
*grijpt*
'De borstel Tijn' (zucht)
En jij bent de Bram van het stel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach waarom nietgewoon gezellig een beetje douchen net als op de voetbal
All-Starsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En jij bent de Bram van het stel.
Raap jij de zeep even op Friendquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:38 schreef xFriendx het volgende:
'Pak jij even de borstel Tijn?'
*grijpt*
'De borstel Tijn' (zucht)
Geen idee..... heb gewoon via Google wat gezocht hahahahaquote:
+1quote:
Ja dat dus! Maar goed, aan de andere kant hebben ze wel 5 dochtersquote:
Gezellig, blij dat ik daar geen last van hebquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja dat zou je denken... maar ik heb boven- en onderburen
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nog niet. moet ik eerst mijn puinzooi eruit gooien ...
je klonen met naamkaartje op de kleding?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
ach ja .... mijn ouders hebben ook nog wat dozen met mijn naam erop gevonden
Ja, daarom dus hoekhuisquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja dat zou je denken... maar ik heb boven- en onderburen
niet alleen een paar dozen... staat ongeveer een compleet huishouden in die 2 kamersquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
ach ja .... mijn ouders hebben ook nog wat dozen met mijn naam erop gevonden
Ik heb een oude buurman van 89..... Nooit geen last van... en hij blijkbaar niet van mij, ondanks mijn stereo installatie en film avonden op bioscoop niveauquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat dus! Maar goed, aan de andere kant hebben ze wel 5 dochters
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb een oude buurman van 89..... Nooit geen last van... en hij blijkbaar niet van mij, ondanks mijn stereo installatie en film avonden op bioscoop niveau
gadver.... nooit geen = altijd welquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb een oude buurman van 89..... Nooit geen last van... en hij blijkbaar niet van mij, ondanks mijn stereo installatie en film avonden op bioscoop niveau
Mja, ook al is mijn buurman doof.... dan moet ie op z'n minst af en toe denken dat het huis instort met dat gedreunquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zo'n onderbuurvrouw had ik, het lieve mens was een beetje doof, nooit last van me.
Ga lekker wordfeud spelen ja!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
gadver.... nooit geen = altijd wel
ik zou maar snel gaan verhuizen
grmbl.. dat wil ik nu ook spelen.. maar heb niet zo'n ding.quote:
Dat klinkt interessantquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:52 schreef clevy het volgende:
[..]
je klonen met naamkaartje op de kleding?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:59 schreef Memento-Mori het volgende:
over wordfeud gesproken leg es n woord miss!
Dan is je toestel stuk, moet je een nieuwe kopenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik had helemaal geen melding gehad.
Ik ben bijna jarig hequote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan is je toestel stuk, moet je een nieuwe kopen
Beetje slimme jongen koopt dan een toestel voor je.... heeft ie meteen je nummerquote:
Dag GvsEquote:
hoi tijnquote:
je kan ook gewoon je simkaart verwisselenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Beetje slimme jongen koopt dan een toestel voor je.... heeft ie meteen je nummer
Gewoon iPhone kopen... ben je al wat minder flexibel ivm kleine simkaartquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je kan ook gewoon je simkaart verwisselen
quote:
prima, koop jij die voor mij voor kerst, heb je gelijk mijn nummerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon iPhone kopen... ben je al wat minder flexibel ivm kleine simkaart
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon iPhone kopen... ben je al wat minder flexibel ivm kleine simkaart
Ik doe niet aan kerstquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
prima, koop jij die voor mij voor kerst, heb je gelijk mijn nummer
sinterklaas dan?quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeikwijf..... zal nog eens wat voor je kopen
Dan doen we het er na.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ben jij dan niet op vakantie?
Dat telt niet.quote:
Ik wil Q wel vervangenquote:
Ik heb een telecomzaak, dat nummer is het probleem nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Beetje slimme jongen koopt dan een toestel voor je.... heeft ie meteen je nummer
Hoeveel krijgt Fok van je voor die eindeloze "ik heb een winkel en een kroeg" spam?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een telecomzaak, dat nummer is het probleem niet
Sinds ik geen tetten meer mag posten niks meerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoeveel krijgt Fok van je voor die eindeloze "ik heb een winkel en een kroeg" spam?
snel missb, blonderen!quote:
quote:
Eerst je beurt afmakenquote:
nee, hij houd niet van blondquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja? Jij wilt wel voor Q op vakantie gaan?
Dan maakt ie opeens een uitzonderingquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, hij houd niet van blond
Dan gewoon het biggetje een pruik opzettenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan maakt ie opeens een uitzondering
Is ze beter dan ik?quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan gewoon het biggetje een pruik opzetten
quote:
Met hoeveel punten verschil?quote:
20, maar we zijn net begonnen he.quote:
met een mooie parelkettingquote:
Had erger geweest als je Spaans had gedaan ofzo.... of Turks....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
Maar we spelen per ongeluk Engels
MIquote:
Doe jij toevallig ook aan stripscrabble?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
20, maar we zijn net begonnen he.
Als zij wint heb jij daar zo weinig aan he?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe jij toevallig ook aan stripscrabble?
je kijkt TE vrolijkquote:
Dan zit je daar straks, eenzaam op de bank met een koud pinkeltjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe jij toevallig ook aan stripscrabble?
Ja erg hequote:
Zelfverzekerde vrouwen, daar hou ik van.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan zit je daar straks, eenzaam op de bank met een koud pinkeltje
Ik zou maar een dekentje klaar leggen meneer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfverzekerde vrouwen, daar hou ik van.
Kom maar door met die nick dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou maar een dekentje klaar leggen meneer.
Bring it onquote:
Ik heb je geinvite. Dekentje ligt klaar.quote:
Nee singles is doodquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:26 schreef Spezza19 het volgende:
Stil hier.... Iedereen wordfeud gevonden![]()
dipje.. er leven vast nog wel singlesquote:
nee denk het niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:28 schreef clevy het volgende:
[..]
dipje.. er leven vast nog wel singles
ach, zijn 'we' uitgestorven? dat verklaart waarom ik me zwakjes voelquote:
RIP aan de nabestaandequote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef clevy het volgende:
[..]
ach, zijn 'we' uitgestorven? dat verklaart waarom ik me zwakjes voel
Zonder pauzes?quote:
Jeugdsentiment die film.... en wat heb ik veel mensen Bram genoemd hahahahaaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je verrast me door te weten waar ik naartoe wilde.
Ja, was een mooie serie/film.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jeugdsentiment die film.... en wat heb ik veel mensen Bram genoemd hahahahaa
Wordfeud.quote:
Oh ander keertje, heb al 3 potjes lopen en ben moequote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij hebt het ook toch? Potje doen?
Haha, bedoelde niet per se nu.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ander keertje, heb al 3 potjes lopen en ben moe
20?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, bedoelde niet per se nu.
Heb er 20 lopen ofzo...
Ja..wat kan ik zeggen..vrienden en ikzelf ook nemen rustig 1/1,5 dag de tijd om te antwoorden.quote:
Net zoals op schoolquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 07:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zeiden we ook alleen maar omdat zijn moeder ons betaald om vriendelijk tegen hem te zijn.
Waar staat datquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:00 schreef Cue_ het volgende:
We zijn nog steeds kansloos volgens de 'na-werktijd-ploeg'
Ow wacht.. we zeiken er alleen overquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
idioot gedoe met dat werkende.en dan zeiken over kansloos
Goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He hoe staat t met die gitaar van je?![]()
Of eigenlijk.. me thet spelen?
Nou ja een week is geen kunstquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:28 schreef Cue_ het volgende:
Klinkt goed![]()
Mooi dat je het nog steeds aan het doen bent zeg! Respect!
Klopt ja. je moet er wel lol aan beleven. En ondertussen heb je hem al 3 weken volgens mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:34 schreef Godtje het volgende:
Nou ja een week is geen kunst
ben vorig jaar al een keer stil gevallen. Merk wel aangezien ik nu iets van geluid kan produceren dat het al iets leuker is. Je zit niet alleen maar met je vingers in de knoop.
Soms is het ook gewoon beetje spelen en doen.
Nee toch! Volgens mij vorige week,quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt ja. je moet er wel lol aan beleven. En ondertussen heb je hem al 3 weken volgens mij
Dan lijkt de tijd vooral snel te gaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:39 schreef Godtje het volgende:
Nee toch! Volgens mij vorige week,![]()
Pak meestal niet de elektrische trouwens hoor. Die pak ik soms even. De grepen gaan er wat makkelijker op dat is wel een voordeel.
Inderdaad veel minder kracht. Wat ook weer een nadeel schijnt te zijn als je wil leren. Je kan beter de lastige leren heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan lijkt de tijd vooral snel te gaan
Zit allemaal wat dichter op elkaar natuurlijk bij elec. En minder 'kracht' voor nodig. Maar het snijd wel meer(ligt natuurlijk aan de snaren, maar zo is t bij mij)
grumbl moet nog steeds snaren laten vervangen van m'n elec.
Volgens mij dus niet. Ik had al een akoustische western staalsnaar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:51 schreef Cue_ het volgende:
Dichter bij elkaar als in hoogte. Hals is minder breed bij elec.
Aah dat kan natuurlijk ook. Als je t verschil niet merkt heb jij dat dus niet (echt)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:53 schreef Godtje het volgende:
Volgens mij dus niet. Ik had al een akoustische western staalsnaar.
Volgens mij is alleen de spaanse breder.
Ik zal het eens/ooit eens nameten
Heb je nylon?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah dat kan natuurlijk ook. Als je t verschil niet merkt heb jij dat dus niet (echt)![]()
Bij mij maakt het veeel uit
Ja, is klassiek in elk geval (dus breder in de hals).quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:59 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij heb ik letterlijk deze
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)Home%20Page&cmid=WEH
(hefet m'n ma ooit gekocht)
Het zou ook zo je broertje kunnen zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:04 schreef 100% Tukker het volgende:
Tijn is hard op weg mijn favoriete Fokker te worden...
Al rennen we bij tukker nog niet gelijk weg ±~quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zou ook zo je broertje kunnen zijn.
mwahquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al rennen we bij tukker nog niet gelijk weg ±~
"My retarded brother, Bilo..."quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zou ook zo je broertje kunnen zijn.
Je moet even ctrl+shift doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al rennen we bij tukker nog niet gelijk weg ±~
Een aanwinst voor de reeks, dus...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aardig 1 niveau hoor. Verschil valt nauwelijks op.
Ik heb het echt heel vaak, en het ligt waarschijnlijk aan mij. Eerst deed m'n oude pc het (dus ik gaf de pc de schuld), maar later begon m'n laptop ook en op m'n nieuwe pc heb ik het ook vaak. of ik ben zo gewend om steeds op ctrl+shift te drukken dat ik het nu onbewust doe, ook al is het niet nodig. Net zoals ctrl+squote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I knowMaar zag het te laat en geen zin om te editten
Mijn gevoel zegt dat er andere toetscombi's voor kunnen zorgen dat het veranderdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het echt heel vaak, en het ligt waarschijnlijk aan mij. Eerst deed m'n oude pc het (dus ik gaf de pc de schuld), maar later begon m'n laptop ook en op m'n nieuwe pc heb ik het ook vaak. of ik ben zo gewend om steeds op ctrl+shift te drukken dat ik het nu onbewust doe, ook al is het niet nodig. Net zoals ctrl+s
Ik luister er naarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
Ok, ik ken het, maar hoe kom jij in aanraking met morningwood?
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:34 schreef stbabylon het volgende:
Oh, ok, ik dacht even dat je het over een scharrel had die je in je rug lag te prikken.
Dat valt ook wel weer mee hoor babs.quote:
Op vrijdag? Zijn ze gek?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Zo, altijd fijn beginnen met slap geouwehoer (meeting).
Ze hebben hier twee programma's in technisch beheer dat ze in beheer willen nemen in Leeuwarden. Ik ben gevraagd om hier eens te praten over wat er moet gebeuren, en hoe de code er aan toe is. Lekker makkelijk, want deze programma's waren in beheer bij de club waar ik 3,5 jaar geleden heb gewerkt. Moet nu ook kletsen met de kerel waar ik toen naast zat. Wel in een ander gebouw helaas.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee hoor babs.
Wat doe jij in A'dam eigenlijk?
Wel een piemel, geen vrouw/vriendin, that's itquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vast genoeg gegadigden maar denk dat MissB wel enige eisen/wensen stelt aan een scharrel
het was maar kort gelukkigquote:
Ik vind hem op z'n tijd wel grappig en ad rem. En hij blijft posten ondanks alle haters hier...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:27 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waarom je Tijn zo tof vindt Tukker
Mee eensquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind hem op z'n tijd wel grappig en ad rem. En hij blijft posten ondanks alle haters hier...
Dat mag ik wel hopen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:38 schreef xFriendx het volgende:
...denk dat MissB wel enige eisen/wensen stelt aan een scharrel
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel een piemel, geen vrouw/vriendin, that's it![]()
quote:
En dat heb je zelfs toegegeven, bezopen op het toilet!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik weet het jong, ik weet het.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat heb je zelfs toegegeven, bezopen op het toilet!
Knak je benen, zet er pinnen in en schroef ze elke dag een beetje opquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, als je je BMI omlaag wil krijgen, kun je beter langer worden dan lichter worden. Lengte wordt gekwadrateerd, gewicht niet. Dus dat tikt veel meer aan.
Ik ga meteen mijn benen laten oprekken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, als je je BMI omlaag wil krijgen, kun je beter langer worden dan lichter worden. Lengte wordt gekwadrateerd, gewicht niet. Dus dat tikt veel meer aan.
Ad rem? Waar?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind hem op z'n tijd wel grappig en ad rem. En hij blijft posten ondanks alle haters hier...
In het winkelcentrum daar zit nog veel meer aan vreettentjes. Veel Surinaams en zo ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit hier naast station Bijlmer ArenA. Daar zit volgens mij een BK...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ad rem? Waar?
Dat standaard ingestudeerde riedeltje waar hij zich zelf belachelijk maakt?
* Ik heb toch nooit seks
* mijn piemel is toch klein
* Ik stel toch niks voor.
Dat soort opmerkingen x 1000 zijn verre van Ad Rem en zijn een ingestudeerd riedeltje.
Dan zie ik veel liever een Bos die uitkomt voor zijn onzekerheden en zijn eventuele problemen dan dit gemaakte clowneske stukje wat Tijd elke dag op weet te voeren.
Ja, want ik maak me inderdaad heel druk.quote:
Je praat er over in veel woorden. JA JIJ MAAKT JE DRUK!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, want ik maak me inderdaad heel druk.
Hartslag van 170
op het bijlmerplein zit allesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit hier naast station Bijlmer ArenA. Daar zit volgens mij een BK...
Ja belachelijk!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je praat er over in veel woorden. JA JIJ MAAKT JE DRUK!!!
He doe es rustig!! je hartslag is nu toch wel echt te hoog hoor!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja belachelijk!![]()
Meer dan 1 regel tikken! Je maakt je druk![]()
Dat dit kan op FOK!
Sorry dokterquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He doe es rustig!! je hartslag is nu toch wel echt te hoog hoor!
En wee tje hoe ik dat weet?
door al die![]()
![]()
!!!
Ik heb net een nieuwe Windows Phone, maar dan nog, alsof die 50 euro mijn baas wat uitmaakt, de eerste pre-orders zijn al gedaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:22 schreef Kreator het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)er-dan-iphone-4.html
Je zal maar een iPhone willen.![]()
![]()
.
...heb je de maandprijzen niet gezien?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe Windows Phone, maar dan nog, alsof die 50 euro mijn baas wat uitmaakt, de eerste pre-orders zijn al gedaan.
ja, dat is weer belachelijk, maar goed, dat is KPN, die sporen sowieso nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
...heb je de maandprijzen niet gezien?. 152,50 betalen en dan nog geen gratis telefoon erbij.
En met een 350 bundel abo is hij dan weer relatief goedkoopquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
...heb je de maandprijzen niet gezien?. 152,50 betalen en dan nog geen gratis telefoon erbij.
Slechts 650 euro bijbetalen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
En met een 350 bundel abo is hij dan weer relatief goedkoop
Moet je van je iPhone af? Wink wink, nudge nudge.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is weer belachelijk, maar goed, dat is KPN, die sporen sowieso niet.
Voorlopig heb ik mijn iPhone4 ingeruild voor de HTC titan, prachtig ding.
Ik dacht dat je die 150 bedoelde.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij kan inderdaad beter investeren in een bril
Bel-SMS-WebXL 350 ¤ 129,95 ¤ 229,95 ¤ 329,95
Ja sorry, ik werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |