misschien ook even de reactie lezen die ik erna neer gezet had?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
Was je erbij toenJolie dat deed doen??
Ik heb laatst een hollywood story van haar gezien en die lippen had ze als kind al...
Mijn idool! Waarom? Waarom? Waarom?quote:
Teringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu (in spoiler wegens iew)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Holy Fuckquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:49 schreef utrecht1970 het volgende:
Dat vond ik ook bij Taylor uit de Bold and the beautiful. Die was zo mooi en nu zo lelijk.
voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat ze een eerdere reeks al gehaald heeft
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:49 schreef utrecht1970 het volgende:
Dat vond ik ook bij Taylor uit de Bold and the beautiful. Die was zo mooi en nu zo lelijk.
voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Ik zie niks anders bij Yoanna, die heeft gewoon een flitser van camera op d'r bakkes, maar concreet verder? Borstvergroting? In het gezicht iets?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:31 schreef Prixie het volgende:
Yoanna House (America's Next Top Model )
[ afbeelding ]
Dat is echt het meest zonde wat er in Hollywood gedaan is, de meest mooie vrouw op tv verpestquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:49 schreef utrecht1970 het volgende:
voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |