De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Je zit op FOK! toch? Stop nou maar met ontkennen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:21 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben geen autistMag ik nu niet meeposten?
Jij mag altijd postenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:21 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben geen autistMag ik nu niet meeposten?
Ik ben stiekem mensenschuwquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je zit op FOK! toch? Stop nou maar met ontkennen.
Ja ?quote:
Hoezo niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:23 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga ook maar niet posten verder hier
Dat heb ik soms IRL, dan moet ik in de bios altijd naast vrienden zitten want ik vind het niet fijn als ik naast anderen zit.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:23 schreef 92Merel het volgende:
Vanwege TT enzo, voor mij is het hier geen veilige thuishavenquote:
Ik kan er ook niks aan doenquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat heb ik soms IRL, dan moet ik in de bios altijd naast vrienden zitten want ik vind het niet fijn als ik naast anderen zit.
Ik durf nu ook niet meer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:23 schreef 92Merel het volgende:
Wat is het onderwerp?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:24 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
ja als je maar niet van het onderwerp afwijkt
Mensen kussen bij begroeting, hoezo moet dat nou?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:24 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HerkenbaarOp feestjes allemaal mensen handen moeten schudden en moeten kussen vind ik ook echt vreselijk
Ooh ja vreselijk, vooral als mensen je dan beweren te kennen en je naam weten enzo en jij echt denkt van 'wie de neuk ben jij?'quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:24 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HerkenbaarOp feestjes allemaal mensen handen moeten schudden en moeten kussen vind ik ook echt vreselijk
Deze manquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:25 schreef Rezania het volgende:
Mensen die niet de ballen hebben om hier te posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |