De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Je zit op FOK! toch? Stop nou maar met ontkennen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:21 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben geen autistMag ik nu niet meeposten?
Jij mag altijd postenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:21 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben geen autistMag ik nu niet meeposten?
Ik ben stiekem mensenschuwquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je zit op FOK! toch? Stop nou maar met ontkennen.
Ja ?quote:
Hoezo niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:23 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga ook maar niet posten verder hier
Dat heb ik soms IRL, dan moet ik in de bios altijd naast vrienden zitten want ik vind het niet fijn als ik naast anderen zit.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:23 schreef 92Merel het volgende:
Vanwege TT enzo, voor mij is het hier geen veilige thuishavenquote:
Ik kan er ook niks aan doenquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat heb ik soms IRL, dan moet ik in de bios altijd naast vrienden zitten want ik vind het niet fijn als ik naast anderen zit.
Ik durf nu ook niet meer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:23 schreef 92Merel het volgende:
Wat is het onderwerp?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:24 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
ja als je maar niet van het onderwerp afwijkt
Mensen kussen bij begroeting, hoezo moet dat nou?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:24 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HerkenbaarOp feestjes allemaal mensen handen moeten schudden en moeten kussen vind ik ook echt vreselijk
Ooh ja vreselijk, vooral als mensen je dan beweren te kennen en je naam weten enzo en jij echt denkt van 'wie de neuk ben jij?'quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:24 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HerkenbaarOp feestjes allemaal mensen handen moeten schudden en moeten kussen vind ik ook echt vreselijk
Deze manquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:25 schreef Rezania het volgende:
Mensen die niet de ballen hebben om hier te posten.
Alleen leuk als het een lekker ding isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen kussen bij begroeting, hoezo moet dat nou?
Allen UDOWU en MyAt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hebben jullie ook meerdere tabs met fok open staan?
En nu gaan mensen zeuren dat het FOK! is
Nee... Eigenlijk niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hebben jullie ook meerdere tabs met fok open staan?
En nu gaan mensen zeuren dat het FOK! is
Ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hebben jullie ook meerdere tabs met FOK! open staan?
Dan wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:26 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Alleen leuk als het een lekker ding is
Nee. Oude mannetjesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan wel.Maar meestal is dat niet het geval.
Kijk, dat probleem heb ik nou weer niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee. Oude mannetjesDie willen altijd kussen
Nee!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kijk, dat probleem heb ik nou weer niet.
Echt geweldig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:29 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee!Jij hoeft sowieso alleen vrouwen te zoenen
mijn opa zei altijd, dat is mijn recht! nadat ie mijn vriendin weer eens vol op d'r bek gezoend had ipv op d'r wangen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Herkenbaar inderdaadquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Lol whut?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mijn opa zei altijd, dat is mijn recht! nadat ie mijn vriendin weer eens vol op d'r bek gezoend had ipv op d'r wangen.
Maar jij bent ook zoooo schattigquote:
De illuminatie.quote:De laatste druppel olie
Gisteravond heeft Shell verklaard het laatste vat olie te kunnen winnen uit de velden onder Antarctica. Deze is verkocht voor 1000 miljoen internationale credits!
Het vat is gekocht door de voormalig Prince van Qatar. Deze verloor zijn status na de hervorming van de nieuwe wereld orde ruim 15 jaar gelden. Sindsdien is hij voorzitter van de elite club ‘My oldtimer must run on’. De voormalig prins staat bekend om zijn verzameling onbruikbare supercars uit de jaren 2000 t/m 2020 toen verbrandingsmotors verboden werden om te produceren. Hij zal dan ook goed moeten na denken in welk van zijn 80 superwagens hij de brandstof zal gebruiken om nog een laatste rit te maken ter definitieve afsluiting van een tijdperk gekenmerkt door het zwarte goud.
De hoofdman van Shell Dick Benschop jr. had hier het volgende over te zeggen. We zijn erg tevreden met de noodzakelijke bedrijfshervorming die mijn vader anno 2012 heeft doorgevoerd om ons volledig te richten op duurzame energiebronnen. Hadden we dat niet gedaan was het niet alleen het einde van een tijdperk gekenmerkt door hebzucht en schaarste geweest. Maar ook het eind van onze hedendaagse samenleving en een enkele reis terug naar de stenen tijdperk.
Op sociale media conventies werd er positief gereageerd op de woorden van Dick Benschop jr. ‘’een twitteraar’’; De vooruitstrevende beslissingen die Shell in 2012 gemaakt heeft, hebben de wereld van zijn ondergang gered. Hierdoor heeft de mensheid een waardige toekomst gekregen waar natuur en techniek hand in hand samen gaan.
Door deze keuzen is Shell geroemd en genomineerd tot het meest vooruitstrevende bedrijf aller tijden, wat weer geleid heeft dat ze terecht konden uitgroeien tot het meest succesvolle bedrijf van de eeuw.
Volgende week maandag staat een life uitzending gepland; The last Oil driven drift, dit legendarisch moment zal op alle Hologram projecties te zien zijn die aangesloten zijn op het new world order netwerk.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:35 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Maar jij bent ook zoooo schattig![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:35 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Maar jij bent ook zoooo schattig![]()
Jij bent vast en zeker ook heel schattigquote:
hij ziet er zeker eetbaar uitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:39 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Jij bent vast en zeker ook heel schattig
Beetje knoflooksaus eropquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij ziet er zeker eetbaar uit
Echt niet.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt niet.Zaanse mayonaise en Hela curry!
Op jou! En dan eraf likkenquote:
Ik word best wel opgewonden van pizza's jaquote:
Ik rook en ik drink koffie. Van knoflooksaus word ik niet bangquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarvan ga je uit je bek stinken.
Opetenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik krijg opeens allemaal mensen die rare dingen met mij willen doen
Je hebt toch nooit een foto gezien van mijn gezichtquote:
Dat kan nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:50 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je hebt toch nooit een foto gezien van mijn gezichtMisschien ben ik wel heel erg lelijk
Ik denk dat je heel mooi bentquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:50 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je hebt toch nooit een foto gezien van mijn gezichtMisschien ben ik wel heel erg lelijk
Goed planquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:55 schreef MissVanity het volgende:
Ik zal een keer een foto posten in US
Dit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik denk dat je heel mooi bent![]()
Doenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:55 schreef MissVanity het volgende:
Ben je fotomodel?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:55 schreef MissVanity het volgende:
Neequote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ben je fotomodel?
In mijn gedachtes wel namelijk
Je bent een snol!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:56 schreef MissVanity het volgende:
[..]
NeeIk ben sowieso maar 1.60 en heb geen anorexia
Snol?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent een snol!
Ik geloof je niet.
Ja. Post er niet hoorquote:
Iedereen komt in KPD, maar bijna niemand geeft het toe.quote:
Ik geef het toch toequote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen komt in KPD, maar bijna niemand geeft het toe.
Ik zei toch ook bijna iedereen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:06 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik geef het toch toeIk post er alleen niet.
Dan is het goedquote:
Ben je jonger dan 18quote:
Hahaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Die nog alles moeten lerenVan jou misschien?
Jaquote:
Deze manquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die niet 18 jaar of ouder zijn.
Volgens Snakey reageer ik als een bejaarde man.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:16 schreef MissVanity het volgende:
Trouwens... Mannen worden geestelijk nooit ouder dan 16
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:16 schreef MissVanity het volgende:
Trouwens... Mannen worden geestelijk nooit ouder dan 16
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Volgens Snakey reageer ik als een bejaarde man.
Vrouwen hebben ook leuke kanten hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |