One flew over the cuckoo's nestquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:53 schreef ThaTim het volgende:
Oke leeell, geef een top 5 beste films.
same, we hadden gister een avondje met de hele klas, vol lopen shotten 's avonds etc, en toen hebben we allemaal een interview opdracht gemaakt voor communicatie terwijl we allemaal lam waren,quote:
quote:
Ik vind deze ook leuk maar dat komt omdat ik vlieft ben.quote:
samequote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:05 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik vind deze ook leuk maar dat komt omdat ik vlieft ben.
Wilde 'm paar weken terug downloaden, maar ging wat mis. Zal morgen nieuwe poging wagen.quote:
waar?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:08 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Wilde 'm paar weken terug downloaden, maar ging wat mis. Zal morgen nieuwe poging wagen.
Maar wat doet Shawshank nou in die top 5?
Maar heb al min of meer verkering, laatste 7 weken blijf ik daar elk weekend overnachten of zij bij mij.quote:
ik ook. ruim 2 maanden verkering nu, blijf ook bijna elke weekendquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Maar heb al min of meer verkering, laatste 7 weken blijf ik daar elk weekend overnachten of zij bij mij.
mensen die met het OV moeten, i pity the foolsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Neuktreinen, om :40 zou mn trein gaan, staan we om :52 nog stil. Komt er een omroep dat de trein niet kan rijden omdat er geen conducteuren zijn ofzo. Krijg een terminale ziekte ns.
Deze is baziger:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:12 schreef Joosterd het volgende:
Maar dat nummer van Gers al vandaag 5x gehoord of zo
Maar blijft leuk.
nee.quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:13 schreef leeell het volgende:
[..]
mensen die met het OV moeten, i pity the fools
de jaloezie; ik kan het proeven.quote:
Wtf, geen conducteuren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Neuktreinen, om :40 zou mn trein gaan, staan we om :52 nog stil. Komt er een omroep dat de trein niet kan rijden omdat er geen conducteuren zijn ofzo. Krijg een terminale ziekte ns.
Niet? Dat is serieus vaste kost op Utrecht bijna.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wtf, geen conducteuren.Zulke triestigheid heb ik nog niet meegemaakt.
Spaghettiquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:14 schreef ThaTim het volgende:
Wat zal ik vanavond eten, chili of spaghetti?
Nee, eergister al spaghetti gehad. Chili dus.quote:
terechte constateringquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:16 schreef ThaTim het volgende:
Ik was alleen jaloers op leeell toen hij meer dan 1000 posts had in 1 dag.
terechte aanbeveling.quote:
Sorry maar hier kan ik het niet mee eens zijn.quote:
Ja, maar daar kom ik praktisch nooit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet? Dat is serieus vaste kost op Utrecht bijna.
Terecht dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar daar kom ik praktisch nooit.
Moet je de tekst maar eens luisteren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Sorry maar hier kan ik het niet mee eens zijn.
Wees blij.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar daar kom ik praktisch nooit.
Serieus? Dit is mn eerste keer dat het echt tegen zit. Normaal nooit problemenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet? Dat is serieus vaste kost op Utrecht bijna.
Utrecht heel vaak. Of geen machinist ofzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Serieus? Dit is mn eerste keer dat het echt tegen zit. Normaal nooit problemen
Niet luisteren naar leeell en mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:17 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nee, eergister al spaghetti gehad. Chili dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |