Sterke analyse.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:16 schreef dopfles1 het volgende:
wat een kut serie ik ben blijven kijken totdat die homo's erbij kwamen toen stopte ik maar
echt slecht gewoon.
Een van die homo's was Sylar, hij ownt jou.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:36 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik dacht niet dat dat nodig was, overduidelijk gewoon.
Je bent in de war man, het is Spock.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:17 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Een van die homo's was Sylar, hij ownt jou.
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:16 schreef dopfles1 het volgende:
wat een kut serie ik ben blijven kijken totdat die homo's erbij kwamen toen stopte ik maar
echt slecht gewoon.
De serie is voor 12 jaar en ouder, mag jij dus helemaal nog niet zien.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:16 schreef dopfles1 het volgende:
echt slecht gewoon.
ik denk nog een extra mongool en 4 homo'squote:Op maandag 9 januari 2012 23:02 schreef Rick_Castle het volgende:
Erg benieuwd wat voor verhaal ze in seizoen 2 mee aankomen. Hopelijk echt iets compleet anders en niet een net andere setting.
kwaliteitsuserquote:Op maandag 9 januari 2012 23:20 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik denk nog een extra mongool en 4 homo's
vinden jullie leuk toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |