De enige plaats waarvan ik weet dat het in de buurt ligt is Braunschweig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:56 schreef Rewimo het volgende:
Tsja, dan weet ik het nog steeds niet, geen idee wat daar in de buurt ligt
Goh....ik ken een hele rits Duitse auteurs, maar geen enkele waarvan ik de link naar een plaatsnaam kan leggen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:01 schreef Gravedigger het volgende:
De plaatsnaam is dezelfde als de achternaam van een Duitse auteur
Zeg t maar, anders duurt t te lang.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:11 schreef Gravedigger het volgende:
Zal ik het zeggen of kijk je in de spoiler?
Nooit van gehoord zelfs!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had ik echt nooit geraden.
Goedemiddag Rene!
Waar in DL woon je Rewimo?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:20 schreef Rewimo het volgende:
Zegt mij ook niks. Duitsland zit vol met plaatsnamen joh![]()
Ik woon er, dus ik kan het weten
Neu.. Tegen die tijd was de volgende president al weer afgezetquote:
Heb mezelf voorgenomen dat als ik een jaartal niet weet en moet gokken, dat ik dat maximaal 2 keer doe....laatste poging dus: 1985?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have to run, prettige dag verder!Religie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.
Bij Gochquote:
Kleve ken ik. Heel vaak langs gereden richting Oberhausen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij GochIn de buurt van Kleve, en dat ligt over de grens bij Nijmegen.
Ik moest aan Sebastian Goch denken maar dat was dus Kochquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij GochIn de buurt van Kleve, en dat ligt over de grens bij Nijmegen.
Mooie vraag....welke terrorist speelde Sebastian Koch in Todesspiel?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:03 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik moest aan Sebastian Goch denken maar dat was dus Koch![]()
Als ik hard doorfiets ben ik er in 2 uur.
niet dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |