maar nu zie ik dat Lois post#302 kan makenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:45 schreef Cooki het volgende:
[..]
gezien dat ik deze niet "begrijp" ..![]()
wat bedoelt u met "makkelijke"?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:50 schreef Saffier het volgende:
Dat je zo lekker makkelijk meekletst. Ik bedoelde er niets vervelends mee Cooki!
dank uquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:50 schreef Saffier het volgende:
En je bent duidelijk een nieuwe ja! welkom Cooki.
Modjes kunnen door slotjes heen postenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:50 schreef Cooki het volgende:
ik dácht dus dat ik m sloot met:
[..]
maar nu zie ik dat Lois post#302 kan maken![]()
Ik dacht het ook even, maar haar eerste post is al van juli 2009, dus ze heeft gewoon heeeeeeel actief meegelurkt!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:05 schreef amaranta het volgende:
Cookie, ik moet ook bekennen dat ik ook dacht dat je een kloon was. Je gaat nét iets te makkelijk mee met alles en in alle topics.
bijvoorbeeld redelijk het voortouw nemen in een meettopic, opmerkingen in de trant van 'komt i.sa dan ook'
Maargoed, ik geloof je op je woord hoor, en je zult wel gewoon zo makkelijk zijn. Dus blijf gewoon lekker meekletsen etc
Goed dan:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dure tassen ... plaatjes... bummer.
Nice bag. Past alleen niet bij mijn schoenen van 99,-quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Goed dan:
[ afbeelding ]
Ruim ¤4100, duur genoeg?
Een week ouzo, zou je dat nou wel doen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:45 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Nice bag. Past alleen niet bij mijn schoenen van 99,-
Ik heb wel een nieuwe tas bij Vente-exclusive besteld. Een lichtgroen lederen tas. Zal binnen een week ouzo wel aankomen.
Hij is er ook in zwart suede voor ongeveer de helftquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:45 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Nice bag. Past alleen niet bij mijn schoenen van 99,-
Que?quote:Vente-exclusive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |