abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102780916
Alweer het 100ste topic! :) Gaat snel!
Ik was de afgelopen dagen wat afwezig, omdat ik dinsdag bij mijn werk begonnen ben :)
pi_102784117
*O* *O* 100 *O* *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_102787403
Wooohooo!! 100!!! Gefeliciteerd allemaal! :)

Even teruggezocht, alweer 35 topics geleden dat ik hier aansloot.

Lig momenteel op de bank met akelige buikpijn die al een paar dagen duurt, komt niet veel vanhaken of wat dan ook. Heb 5 echt lopende projecten liggen.....

Goeie vriendin van mij een tijdje terug ook aan het haken gekregen met de amineko's en zij legt de lat steeds weer verder, heb er nu weer eentje van haar gekregen.... Zodra ik goeie foto's heb zal ik het laten zien....
pi_102788569
Nummer 100!! ^O^

Die hello Kitty konijn is schattig! Ook weer veel andere leuke dingen gezien. Zelf gister een klein vogeltje gehaakt, maar ik krijg hem niet goed op de foto. Verder echt geen zin meer in m'n ene shawl-project. Vind hem niet leuk om te doen en niet zo mooi worden. Maar goed, daar doe ik dus telkens een klein beetje werk aan.
Ondertussen wat nieuwe dingen uitgezocht en nu nog tijd vinden om te beginnen :)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 06:47:08 #55
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_102797728
quote:
12s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:34 schreef Yachiru het volgende:

Maarre.. Anne-Claire Petit.. Over belachelijk duur gesproken ;)
Ik heb die olifant ook, maar dan gestreept. Uit het tijdperk dat ik nog niet kon haken. Inderdaad belachelijk duur :o dat zie ik nu, maar toen had ik het er best voor over. Ik kocht het als allereerste cadeautje toen ik net zwanger was van mijn nu overleden zoontje, dus het olifantje heeft nu een speciaal plekje O+
pi_102800248
maar 20 cent per flesje gaat naar het Goede doel. Verzendkosten zijn hoger :D
dus nee ^^. ik sla het over.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_102801548
Oh, kijk ik op topic 99, en zijn er alweer 3 pagina's van 100. Ik wilde nog reageren op het HEMA-garen. Ben geweest, maar ze hadden het niet in de schappen liggen. Het wordt alleen via internet gekocht. Maar ik wil het voelen voordat ik een bol koop. En bovendien vind ik ze inderdaad best duur.

Ik heb al een paar mutsjes gebreid voor de smoothies-actie, ze zijn ook heel snel klaar. Maar haken vind ik leuker, dus ik ga even op facebook kijken en als dat ook mag, doe ik dat natuurlijk!

Wat wilde ik nog meer reageren? Ik weet het niet meer. Komt de volgende keer wel weer ha ha.
pi_102806996
Hallo, ik ben de laatste tijd niet meer actief met posten enzo, maar ik wil iedereen toch even feliciteren met het 100e topic!!!! *O* *O* *O*
(Ik haak nog steeds heel trouw, maar gewoon niet zoveel tijd om mee te lezen&posten)
haken is cool
pi_102807009
Als er trouwens weer een swap komt wil ik wel graag meedoen hihi! want dat vond ik toch wel superleuk!!
haken is cool
pi_102807948
Jaaa nummer 100 alweer (geen idee eigenlijk in welk topic ik mee ben gaan doen)...
Ik haak wel... maar nog steeds aan mn kleed... inmiddels wel met de rand bezig en daar moet ik nog minimaal 4 toeren van maar misschien wel meer..
pi_102808508
Ik ben bezg met

-Geboortekonijnen (mis nog de oogjes) (3 stuks voor luiertaart, 1 is al klaar maar nog geen gezicht, 2 moet ik nog aan starten)
-Mutsen 2 stuks (1 is afgerond, 2e afwerken) gereed
-Granny square kleedje voor op de bank (1/3 deel af *O*)
-Plaid voor op bed (pffffff et 1% gedaan ofzo)

En ben aan het praten met een winkeltje om daar workshops te gaan houden voor haken voor kids ^^. Ben benieuwd ^^.
Kan dan zelf nog niet zo lang haken, maar ondertussen beheers ik al wel behoorlijk wat steken en patronen O-)

[ Bericht 13% gewijzigd door Dottey op 07-10-2011 17:06:20 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_102810234
De buit van een bezoekje aan de lokale handwerkwinkel:

Ik wilde een patroon hebben en tot mijn verbazing kostte het boek maar 4,95?! *O* Er staan ook hele mooie dingen in om te breien, en laat mijn moeder dat nu leuk vinden *) ze houdt alleen niet van "in het wilde weg-breien" dus ik kan gewoon wol met een patroon bij haar inleveren zei ze net aan de telefoon, ze heeft pasgeleden ook een mooie sjaal voor me gemaakt.

Ik heb maar 1 bol meegenomen, eerst even kijken hoe dit gaat. Dit is het doel:

De sjaal/omslagdoek, alhoewel het mutsje misschien ook wel leuk is, mocht ik de smaak te pakken hebben!)

Haaknaald 7,0 en heerlijk zachte wol, ben benieuwd!
pi_102810869
1 bol voor de hele sjaal?
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 16:37:21 #64
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102812079
ziet er mooi uit, serinde! succes!
in de haak.
pi_102813147
mutsen update:

mijn ex schoonmoeder met deze blij gemaakt, kunt het als barret of als pofhoedje aan doen. Ze gilde blij verrast in ieder geval :P

het is om en om. ananassteek, vaste, granny sitch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102813797
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:04 schreef Dottey het volgende:
1 bol voor de hele sjaal?
Nee, beetje onduidelijk inderdaad: 4 bollen voor de hele sjaal maar dit garen kost 5,95 per bol dus ik ga even kijken hoe het haakt (ook al is terugbrengen nooit een probleem hier trouwens). Ben nog maar een beginneling :D
pi_102817710
Mijn 2 konijntjes voor de tweeling zijn af! Ik neem zo snel mogelijk foto!

Ik heb een tijd niet gehaakt, mijn relatie liep niet echt goed (en is niet goed afgelopen..) Maar nu vlieg ik er weer in en alles moet af!

Gisterenavond nog een eendje gehaakt (zo eentje als Lyssa's eendjes) voor een collega, en nu was ze ziek. Maar de andere collega's vonden het mooi en tof dat ik dat deed. En ze willen ook een sleutelhangertje (koe en nog iets, geen idee wat het was :P ) Dus zo blijf ik bezig met het haken hé ;-)

Ik zou nog graag een amineko haken, maar hoeveel wol zou je er voor nodig hebben? Ik twijfel nog tussen catania of wol van wibra/zeeman. Morgen even stad ingaan :-)
pi_102817857
@StefanieV Haken is gelukkig hele goeie therapie! :) Heb ik zelf ook ondervonden. Een Amineko Catania en naald 2.5 kost net iets minder dan 1 bol (heb er een aardig aantal gemaakt en nog niet 1 keer tekort gekomen aan 1 bol) mits je zoals het patroon aangeeft de 'handjes' en 'voetjes' en het snuitje in een andere kleur doet. Dus om te beginnen 1 bol wit/creme en 1 kleur naar keuze nodig en die wit/creme bol gaat dan zo'n 6 amineko's mee als je er meer gaat maken :) Ik vind ze erg mooi in katoen dus ik zou dat van harte aanbevelen.
pi_102820361
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:11 schreef StefanieV het volgende:
Mijn 2 konijntjes voor de tweeling zijn af! Ik neem zo snel mogelijk foto!

Ik heb een tijd niet gehaakt, mijn relatie liep niet echt goed (en is niet goed afgelopen..) Maar nu vlieg ik er weer in en alles moet af!

Gisterenavond nog een eendje gehaakt (zo eentje als Lyssa's eendjes) voor een collega, en nu was ze ziek. Maar de andere collega's vonden het mooi en tof dat ik dat deed. En ze willen ook een sleutelhangertje (koe en nog iets, geen idee wat het was :P ) Dus zo blijf ik bezig met het haken hé ;-)

Ik zou nog graag een amineko haken, maar hoeveel wol zou je er voor nodig hebben? Ik twijfel nog tussen catania of wol van wibra/zeeman. Morgen even stad ingaan :-)
ohw dat is rot om t horen :{ Sterkte ermee :*

Kom maar op met die creaties :P
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:15:34 #70
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_102820425
Leuke baret/muts! :D

En patroon vand ie shawl ziet er tof uit!

Stefanie vervelend :( maar wel weer haaktijd nu ;) (altijd positief blijven he ;))

Ging eens even kijken en zit er al bij vanaf topic 32 :O is heeel hard gegaan in iets meer dan een jaaar!!!!
(en jeeej nummer 100)
pi_102820599
Nog een mutsjeuh :P met een muts

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102821130
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:19 schreef Dottey het volgende:
maar 20 cent per flesje gaat naar het Goede doel. Verzendkosten zijn hoger :D
dus nee ^^. ik sla het over.
Verzendkosten zijn er niet, je kunt ze naar een antwoordnummer sturen dus het kost je niks.
Nouja, behalve wat garen en tijd dan natuurlijk :P
pi_102822327
Wat een hoop mutsen op deze pagina. Leuk :)

Stefanie, ik had het inderdaad ook een ander forum gelezen (kan dat kloppen dat je nog ergens zit met deze naam?). Bij mij helaas ook niet, maar in mijn geval zat het eraan te komen.

Ik ga geen mutsen haken, vind dat niet leuk :P
pi_102828685
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 20:59 schreef Herfstblad het volgende:
Wat een hoop mutsen op deze pagina. Leuk :)

Stefanie, ik had het inderdaad ook een ander forum gelezen (kan dat kloppen dat je nog ergens zit met deze naam?). Bij mij helaas ook niet, maar in mijn geval zat het eraan te komen.

Ik ga geen mutsen haken, vind dat niet leuk :P
ik ben nu een kindermutsje aan het maken voor mijn neefje.. vind ik toch wel leuk :D
maar ieder zo zijn ding toch? :^^. jij maakt ook rete leuke dingen ^^.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:32:33 #75
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102830395
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:09 schreef Dottey het volgende:
mutsen update:

het is om en om. ananassteek, vaste, granny sitch.
mooi!!
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')