Ik heb die olifant ook, maar dan gestreept. Uit het tijdperk dat ik nog niet kon haken. Inderdaad belachelijk duurquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:34 schreef Yachiru het volgende:
Maarre.. Anne-Claire Petit.. Over belachelijk duur gesproken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Nee, beetje onduidelijk inderdaad: 4 bollen voor de hele sjaal maar dit garen kost 5,95 per bol dus ik ga even kijken hoe het haakt (ook al is terugbrengen nooit een probleem hier trouwens). Ben nog maar een beginnelingquote:
ohw dat is rot om t horenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:11 schreef StefanieV het volgende:
Mijn 2 konijntjes voor de tweeling zijn af! Ik neem zo snel mogelijk foto!
Ik heb een tijd niet gehaakt, mijn relatie liep niet echt goed (en is niet goed afgelopen..) Maar nu vlieg ik er weer in en alles moet af!
Gisterenavond nog een eendje gehaakt (zo eentje als Lyssa's eendjes) voor een collega, en nu was ze ziek. Maar de andere collega's vonden het mooi en tof dat ik dat deed. En ze willen ook een sleutelhangertje (koe en nog iets, geen idee wat het was) Dus zo blijf ik bezig met het haken hé ;-)
Ik zou nog graag een amineko haken, maar hoeveel wol zou je er voor nodig hebben? Ik twijfel nog tussen catania of wol van wibra/zeeman. Morgen even stad ingaan :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Verzendkosten zijn er niet, je kunt ze naar een antwoordnummer sturen dus het kost je niks.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:19 schreef Dottey het volgende:
maar 20 cent per flesje gaat naar het Goede doel. Verzendkosten zijn hoger![]()
dus nee ^^. ik sla het over.
ik ben nu een kindermutsje aan het maken voor mijn neefje.. vind ik toch wel leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:59 schreef Herfstblad het volgende:
Wat een hoop mutsen op deze pagina. Leuk
Stefanie, ik had het inderdaad ook een ander forum gelezen (kan dat kloppen dat je nog ergens zit met deze naam?). Bij mij helaas ook niet, maar in mijn geval zat het eraan te komen.
Ik ga geen mutsen haken, vind dat niet leuk
mooi!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:09 schreef Dottey het volgende:
mutsen update:
het is om en om. ananassteek, vaste, granny sitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |