Nee, maar jij wel hem.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij heeft je ooit in je poeper genomen?
Je zit er zelf meer dan dagelijks op, ga nou niet doen alsof je het een kutsite vindquote:
ik ben er trots op dat ook andere mensen er op kijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:36 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Je zit er zelf meer dan dagelijks op, ga nou niet doen alsof je het een kutsite vind
als je bedoelt dat ik os-x fijner vindt dan microsoft os-en, dan ben ik het met je eens joh. ga sparen, dan kun je ooit misschien ook een fijner os krijgenquote:
Dan mag je wel eventjes gaan leren hoequote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:37 schreef Alstead het volgende:
[..]
ik ben er trots op dat ook andere mensen er op kijken
En soms kan het klaarblijkelijk nooitquote:Ik heb uiteraard al heeeeel veel doden/rampen etc meegemaakt op FOK! en soms kan het wel de 1e dag en soms niet, het blijft altijd een momentane beslissing.
dequote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:38 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dan mag je wel eventjes gaan leren hoebeter gebruikt kan gaan worden.
aan jouw post te zien het 2e.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:38 schreef Geo3kant het volgende:
Gaan we nog zieke plaatjes en brute humor posts doen of gaan we nu discussiėren of het wel of niet kan en of OSX beter is of niet?
Wel grappig, je meest rechtse sneltoets (hoe noemen die dingen) Is van FOK KPD!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:24 schreef Alstead het volgende:
Google heeft hun homepage aangepast, onder het "google zoeken" knopje [ afbeelding ]
Ook dat kanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:38 schreef vosss het volgende:
[..]
En soms kan het klaarblijkelijk nooit![]()
Fokkers die om een duidelijk beleid vragen......quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:38 schreef vosss het volgende:
[..]
En soms kan het klaarblijkelijk nooit![]()
Wees een echte FOK!ker en leer klikken, of leer je post editenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:39 schreef Alstead het volgende:
[..]
dezit naast
en die wou ik eigenlijk gebruiken maar drukte dus mis, had geen zin om te verbeteren
Het is FOK!kersquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:40 schreef leeell het volgende:
[..]
Fokkers die om een duidelijk beleid vragen......
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:41 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Wees een echte FOK!ker en leer klikken, of leer je post editen
netjesquote:
Ja dat wel jaquote:
KLBquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Wel grappig, je meest rechtse sneltoets (hoe noemen die dingen) Is van FOK KPD!![]()
OT: Google is baas.
Ik vraag me nog steeds af waarom. Is die knakker van toen het neefje van ofzo? Of familie of bekende onder de slachtoffers?quote:
Werkt nietquote:
bill gates is al met pensioen dus dat heeft niet echt iets meerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:42 schreef JaimyLee het volgende:
Was de windows vs Apple strijd hier al langsgekomen dat Windows heeft gewonnen?
Last man standing.
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Steve en zijn vrouw Laurene
[ afbeelding ]
PLEASE DOquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:44 schreef LompeHork het volgende:
Oei, die is wel exploitable, zal ik? Zal ik?
Ik vind het wel prima zo, veel van de mensen hier vinden het leuk, als je er niet tegenkan dan had je bij de TT al weg moeten blijven. Hypocrite meukers. Net of het volgende week veranderd is voor jullie? Het zat er aan te komen klaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
/weerserieusmodus aan
Ik heb uiteraard al heeeeel veel doden/rampen etc meegemaakt op FOK! en soms kan het wel de 1e dag en soms niet, het blijft altijd een momentane beslissing.
Vind je de rest wel te pruimen
Aansluitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik vind het wel prima zo, veel van de mensen hier vinden het leuk, als je er niet tegenkan dan had je bij de TT al weg moeten blijven. Hypocrite meukers. Net of het volgende week veranderd is voor jullie? Het zat er aan te komen klaar.
Ik denk dat dit soort dingen onvermijdelijk zijn en ze staan niet voor niets in ONZ.![]()
Als je er niet tegen kan moet je wegblijven en niet het topic vol gaan baggeren met hoe oneens je het er wel niet mee bent.. blegh stelletej zeikers. Doe een TR, zet het in FB, god open er een (fatsoenlijk) topic over in KLB maar aub, verneuk het niet voor de mensen die het wel leuk vinden.
Yv, goed gehandeld, vind ik!
Geen idee, echt waar niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waarom. Is die knakker van toen het neefje van ofzo? Of familie of bekende onder de slachtoffers?
Ik snap 'm nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Steve en zijn vrouw Laurene
[ afbeelding ]
*proestquote:
Daar zitten veels te veel knopjes aan voor een apple. Ik denk dat hij een gladde kist had gewildquote:
quote:
Tot hiertoe loopt het wel aardig hoor, ik heb geen viezigheid hoeven weghalen, wel een beetje gebitch over en weer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ach welnee, omdat het in ONZ staat is het nog geen excuus om zo onkies om te gaan met iemand's overlijden. Hou het gewoon een beeeetje beschaafd. Geen seks plaatjes posten weet je blijkbaar ook prima aan te houden hier, dus het lijkt me niet zo'n probleem. Behalve dan dat je blijkbaar alleen zelfdiscipline hebt op het moment dat het wordt opgelegd en afgedwongen met de dreiging van een ban.
het geen seksplaatjes zou gewoon gebeuren als dat niet fok de nek om zou draaien.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ach welnee, omdat het in ONZ staat is het nog geen excuus om zo onkies om te gaan met iemand's overlijden. Hou het gewoon een beeeetje beschaafd. Geen seks plaatjes posten weet je blijkbaar ook prima aan te houden hier, dus het lijkt me niet zo'n probleem. Behalve dan dat je blijkbaar alleen zelfdiscipline hebt op het moment dat het wordt opgelegd en afgedwongen met de dreiging van een ban.
Ik zeg ook, er zijn mensen die het WEL vinden kunnen en mensen die dat niet vinden. Vind je dat neit nou dan donder je maar op uit dit topic (je ziet het aan de TT al waar het over gaat) of je reageert gewoon niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik bepaal zelf wel of ik er wat van zegquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik zeg ook, er zijn mensen die het WEL vinden kunnen en mensen die dat niet vinden. Vind je dat neit nou dan donder je maar op uit dit topic (je ziet het aan de TT al waar het over gaat) of je reageert gewoon niet.
TR, FB, KLB, je mama zijn allemaal betere opties dan hier zo idioot de moraalridder uit te gaan hangen.
Ik had van jou toch wel meer verwacht. Dat we grappen maken doet niets af van ons al dan niet respect hebben voor die man en zijn geweldige prestaties, het bewijst alleen dat wij ook de luchtige kanten van iets zien. Jij dus niet. Dus vraag je zelf maar af of je wel tuis hoort in ONZ dan.
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:53 schreef Maanvis het volgende:
Waarom zou je over Steve geen grapjes mogen maken? Kweek eens wat gevoel voor tumor.
Apple is een sekte dat weet je toch? ze denken zelfs dat er een iHeaven isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:52 schreef JaimyLee het volgende:
Naar wat ik zie word er nou een groter probleem gemaakt van de grapjes over Steve als dat er een probleem werd gemaakt over de grappen over the tsunami in Japan?
Euh, nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:52 schreef JaimyLee het volgende:
Naar wat ik zie word er nou een groter probleem gemaakt van de grapjes over Steve als dat er een probleem werd gemaakt over de grappen over the tsunami in Japan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |