Nee, maar jij wel hem.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij heeft je ooit in je poeper genomen?
Je zit er zelf meer dan dagelijks op, ga nou niet doen alsof je het een kutsite vindquote:
ik ben er trots op dat ook andere mensen er op kijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:36 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Je zit er zelf meer dan dagelijks op, ga nou niet doen alsof je het een kutsite vind
als je bedoelt dat ik os-x fijner vindt dan microsoft os-en, dan ben ik het met je eens joh. ga sparen, dan kun je ooit misschien ook een fijner os krijgenquote:
Dan mag je wel eventjes gaan leren hoequote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:37 schreef Alstead het volgende:
[..]
ik ben er trots op dat ook andere mensen er op kijken
En soms kan het klaarblijkelijk nooitquote:Ik heb uiteraard al heeeeel veel doden/rampen etc meegemaakt op FOK! en soms kan het wel de 1e dag en soms niet, het blijft altijd een momentane beslissing.
dequote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:38 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dan mag je wel eventjes gaan leren hoebeter gebruikt kan gaan worden.
aan jouw post te zien het 2e.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:38 schreef Geo3kant het volgende:
Gaan we nog zieke plaatjes en brute humor posts doen of gaan we nu discussiėren of het wel of niet kan en of OSX beter is of niet?
Wel grappig, je meest rechtse sneltoets (hoe noemen die dingen) Is van FOK KPD!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:24 schreef Alstead het volgende:
Google heeft hun homepage aangepast, onder het "google zoeken" knopje [ afbeelding ]
Ook dat kanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:38 schreef vosss het volgende:
[..]
En soms kan het klaarblijkelijk nooit![]()
Fokkers die om een duidelijk beleid vragen......quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:38 schreef vosss het volgende:
[..]
En soms kan het klaarblijkelijk nooit![]()
Wees een echte FOK!ker en leer klikken, of leer je post editenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:39 schreef Alstead het volgende:
[..]
dezit naast
en die wou ik eigenlijk gebruiken maar drukte dus mis, had geen zin om te verbeteren
Het is FOK!kersquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:40 schreef leeell het volgende:
[..]
Fokkers die om een duidelijk beleid vragen......
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:41 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Wees een echte FOK!ker en leer klikken, of leer je post editen
netjesquote:
Ja dat wel jaquote:
KLBquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Wel grappig, je meest rechtse sneltoets (hoe noemen die dingen) Is van FOK KPD!![]()
OT: Google is baas.
Ik vraag me nog steeds af waarom. Is die knakker van toen het neefje van ofzo? Of familie of bekende onder de slachtoffers?quote:
Werkt nietquote:
bill gates is al met pensioen dus dat heeft niet echt iets meerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:42 schreef JaimyLee het volgende:
Was de windows vs Apple strijd hier al langsgekomen dat Windows heeft gewonnen?
Last man standing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |