Hoi.quote:

quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het prima zo, als het daardoor juist uit de serieuze topics wegblijft is dit een prima oplossing, jij klikt gewoon niet meer op dit topic en iedereen blij.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:28 schreef Lamabal het volgende:
Best wel respectloos dit. Ik bedoel ik heb geen humor en ik woon mijn grot. MAAR ANYWAY.
Trolol.
Anyway keep those pics coming

quote:

Mening? Gewoon lachen plaatjesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:01 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben zelf trouwens niet zo gecharmeerd van persoon x is dood hihi topics. Vooral omdat het alleen maar gaat om kijk mij mijn mening uiten en grof zijn attitude. Feit is wel dat het een beetje kinderachtig is.

zekerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Wat zit Bill enorm bang naar Steve te kijken

Grappig om te zien hoe groot het verschil is tussen die twee terwijl ze aan het hoofd stonden van twee gigantische bedrijven welke een enorme impact hebben gehad in de it wereld.quote:

Ik moest lachen, leuk woordgebruik. De iLaurene en iFamilyquote:October 5, 2011
Statement by Apple’s Board of Directors
We are deeply saddened to announce that Steve Jobs passed away today.
Steve’s brilliance, passion and energy were the source of countless innovations that
enrich and improve all of our lives. The world is immeasurably better because of Steve.
His greatest love was for his wife, Laurene, and his family. Our hearts go out to them and to all who were touched by his extraordinary gifts.

quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Welke strijd? Echt jij bent op zeker 14 of zo.
Dit topicquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Volgens zowel Steve als Bill was er geen strijd... Wij consumenten hebben dit bedacht.
En wie won? Apple is groter dan Microsoft. Microsoft heeft meer gebruikers.
Last man standing? Bill was al eerder gestopt met Microsoft.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |