Strani, waar had jij het bericht zelf gelezen voor je het hier postte?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:37 schreef Strani het volgende:
Volgens eerste berichten heeft Apple zojuist gemeld dat Steve Jobs is overleden. Ik hou de TT nog even tussen aanhalingstekens terwijl we op een bevestiging wachten.
Edit: CNN meldt nu dat Apple het inderdaad bevestigd heeft dus aanhalingstekens in de TT mogen weg, als een mod zo vriendelijk wil zijn.
AP was de eerste die ik het zag melden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Strani, waar had jij het bericht zelf gelezen voor je het hier postte?
Hoe kom je toch aan al die wijsheid?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 03:01 schreef Madame_Paon het volgende:
In New York is het nu natuurlijk 21:00 en in Los Angeles 18:00, dus daar zal iedereen het wel weten.
Hier horen veel mensen het waarschijnlijk pas over een paar uur.
Het is een gave.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 03:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kom je toch aan al die wijsheid?
HAHA. Jullie Fokkers hebben soms mooie reacties in huis.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 03:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kom je toch aan al die wijsheid?
Thx. Via twitter lijkt me?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:57 schreef Strani het volgende:
[..]
AP was de eerste die ik het zag melden.
quote:@Lord_Voldemort7
RIP Steve Jobs. He's amongst the iclouds now....
Dank je!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 03:13 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Puik werk, Strani. Jij was de eerste met het nieuws.
Gaat dat niet wat ver?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |