Je hebt van die mensen die zichzelf onterecht helemaal het einde vinden en graag sex zouden willen hebben met zichzelf.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:43 schreef Kutstudent het volgende:
Ik snap niet waarom mensen daar terughoudende mee zijn. Of denk je dat obama ofzo zichzelf geen baas vindt? Hij is juist zo ver gekomen omdat hij zichzelf zo fucking tof vindt. Hij zal dat nooit zeggen natuurlijk, maar hij denkt het sowieso wel.
Zou jij ooit seks met jezelf willen hebben dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die zichzelf onterecht helemaal het einde vinden en graag sex zouden willen hebben met zichzelf.
Nee, maar ik vind mijzelf ook niet geweldig dusja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou jij ooit seks met jezelf willen hebben dan?
Jij hebt nog nooit sex met je hand gehad?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die zichzelf onterecht helemaal het einde vinden en graag sex zouden willen hebben met zichzelf.
No comment, anders loopt dit uit de hand.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind mijzelf ook niet geweldig dusja.
Nee, dan zou ik wel een andere pi gebruiken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Oeh, je springt in de verdediging?
Ik bedoel alles erop en eraan, vandaar 'zouden willen hebben' het is immers niet mogelijk, tenzij je je ribben weghaalt oidquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit sex met je hand gehad?
Dan kan je jezelf nog steeds niet in je kont neuken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik bedoel alles erop en eraan, vandaar 'zouden willen hebben' het is immers niet mogelijk, tenzij je je ribben weghaalt oid
Ik nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:47 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb gewoon zeeën van tijd sinds ik op het hbo zit.
Dat opzoekenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan kan je jezelf nog steeds niet in je kont neuken.
Nu kap ik echt.
Wat moet je daaraan opzoeken dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat opzoeken
Dan zou ik voor je imago ook maar kappen ja
Weltrusten, lief konijntje van me.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:54 schreef Etsu het volgende:
Ik denk dat ik mijn bed maar eens ga opzoeken.
ken je dat fabeltje nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat moet je daaraan opzoeken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |