Ik heb je op de blocklist gezet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:28 schreef Kutstudent het volgende:
etsu die z'n facebook account onzichtbaar maakt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:28 schreef Kutstudent het volgende:
etsu die z'n facebook account onzichtbaar maakt.
Wat een treurnis.quote:
Nou je doet maar hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat een treurnis.Alleen jammer dat ik nou niet op koek's feestboek kan komen.
Serieus?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik herken je helemaal in je statusupdate van 6 uur geleden
Wat dan? Je komt ook niet echt hetero over op zich.quote:
Alleen bepaalde chicks krijgen die te zien.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kutstudent heeft eigenlijk best een een groot hartje hoor.
Ik meen dat er meer mogelijkheden zijn dan homo en hetero, toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat dan? Je komt ook niet echt hetero over op zich.
hang maar weer de macho boy uit vrindquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alleen bepaalde chicks krijgen die te zien.
Bi? Pedo? A-sexueel? Necrofiel? Ik gok die 1e dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik meen dat er meer mogelijkheden zijn dan homo en hetero, toch?
Nee joh, 2de.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bi? Pedo? A-sexueel? Necrofiel? Ik gok die 1e dan.
Geen grap. Ze bestaan wel hoor. De mensen waartegen ik niet lomp kan doen. Gewoon letterlijk niet toe in staat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hang maar weer de macho boy uit vrind
Niks. Ik ben absoluut geen homofoob of wat dan ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maybe.
Ik zie ook niet echt in wat het uit zou maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |