quote:
Waarom wil je dan weten waar mijn seksuele voorkeur ligt?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niks. Ik ben absoluut geen homofoob of wat dan ook.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niks. Ik ben absoluut geen homofoob of wat dan ook.
Interesse, my son.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom wil je dan weten waar mijn seksuele voorkeur ligt?
Het boeit geen ene kanker of iemand gay of hetero is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Interesse, my son.
Toon ik eens interesse is het weer niet goed.
Je doet lomp en noemt dat achteraf 'baas' (?)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geen grap. Ze bestaan wel hoor. De mensen waartegen ik niet lomp kan doen. Gewoon letterlijk niet toe in staat.
boeit ook niet, maar dan mogen we t toch nog steeds wetenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het boeit geen ene kanker of iemand gay of hetero is.
Nee, maar je kunt het wel merken uit zijn/haar gedrag. Ook op internet. Daarom was ik benieuwd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het boeit geen ene kanker of iemand gay of hetero is.
Mag, ja, maar ik vind het niet nodig dat jullie weten waar mijn seksuele voorkeur ligt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:40 schreef ThaTim het volgende:
[..]
boeit ook niet, maar dan mogen we t toch nog steeds weten
Tuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt het wel merken uit zijn/haar gedrag. Ook op internet. Daarom was ik benieuwd.
Ja heeft hij.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb je je broek al uit voor Joost?[ afbeelding ]
haten op Kutstudentquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je doet lomp en noemt dat achteraf 'baas' (?)
Jep.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je doet lomp en noemt dat achteraf 'baas' (?)
beetje rondsauzenquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:43 schreef Kutstudent het volgende:
Ik snap niet waarom mensen daar terughoudende mee zijn. Of denk je dat obama ofzo zichzelf geen baas vindt? Hij is juist zo ver gekomen omdat hij zichzelf zo fucking tof vindt. Hij zal dat nooit zeggen natuurlijk, maar hij denkt het sowieso wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |