Ik wil dus een paartje Lunars aanschaffen, gewoon omdat ze retecool zijn, maar ook omdat ik een goede hardloopschoen nodig heb. Heb wel erge jankvoeten, snel last van eelt, blaren, tenen, whatever. Zou je me de Lunars aanraden of een schoen op maat laten maken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef HAL9000S het volgende:
Wil je ze om er daadwerkelijk op te gaan hardlopen?
niet echt en waterbestendig denk ik niet... Heb gelukkig meer schoenenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:32 schreef electrocrash het volgende:
[..]
mooi! Zijn ze wel warmig en waterbestendig? Winterweer in nederland :p
Alleen blijven ze laag. De mids uit die lijn zijn volgens mij ook wel warm.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:08 schreef HAL9000S het volgende:
Als je warme voeten wil hebben dan moet je deze kzk's halen
[ afbeelding ]
Dit is zo een schoen die ik constant zou aaien totdat de binnenkant eruit valt. Het ziet er zo zacht uit...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:08 schreef HAL9000S het volgende:
Als je warme voeten wil hebben dan moet je deze kzk's halen
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:38 schreef Cbazz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe adidas sneakers:)
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:16 schreef electrocrash het volgende:
Zijn ook wel mooi, maar een beetje somber van kleur!
Net zoiets als dit dus:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:12 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Dit is zo een schoen die ik constant zou aaien totdat de binnenkant eruit valt. Het ziet er zo zacht uit...
[..]
Maar je zou 'm wel kunnen aaien tot de binnenkant eruit valt....quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:30 schreef Nezhi het volgende:
In die bovenste zou ik nog niet eens dood gevonden willen worden.
haha die heb ikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:30 schreef Nezhi het volgende:
In die bovenste zou ik nog niet eens dood gevonden willen worden.
Doe een on-feet fotoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:35 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
haha die heb ikgebaseerd op een gibson gitaarkoffer ;-) vandaar mij interesse lopen heerlijk trouwens. zitten ook roze veters bij om het feest compleet te maken
Gisteren nog op gekeken. Het blijft een leuke site, bestel er soms wel eens wat. Zijn iig super snel met bezorgen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:22 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Net zoiets als dit dus:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
@ Don diablo:
http://www.endclothing.co(...)unarspider-lt-3.html
available for pre order
Ik kijk er ook graag op. Kijk ook geregeld bij caliroots maar die hebben hun prijzen altijd wat hoger en daarnaast is de drempel voor gratis verzenden steeds verhoogd. Laatste bestelling was ik sowieso niet tevreden over.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:49 schreef HAL9000S het volgende:
End is echt topEen van m'n favouriete websites voor kledij en schoenen.
zijn meegeweest naar sziget en nadien nooit meer schoongemaakt... weet niet of ik je dat wel wil aan doenquote:
Caliroots moet je gewoon bezoeken! Hoewel de winkel erg klein is, helaasquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik kijk er ook graag op. Kijk ook geregeld bij caliroots maar die hebben hun prijzen altijd wat hoger en daarnaast is de drempel voor gratis verzenden steeds verhoogd. Laatste bestelling was ik sowieso niet tevreden over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |