Aan je voeten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:36 schreef vstyle het volgende:
Heb nieuwe adidas originals.
Vraag me af hoe ik ze ga dragen :p
zoiets dacht ik al. Had ik toch even wat beter rond moeten kijken op internet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:32 schreef vault_tec het volgende:
Ligt aan de woodgrains, ook al veel op andere fora gelezen dat ze op die plek scheuren..
Dat je die dingen ook maar draagt tijdens het skate boarden danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:03 schreef Nezhi het volgende:
Nah, ik heb veel positieve verhalen gehoord over janoskis, dat ze met skateboarden ook redelijk lang mee gaan etc.
Hoezo mag je geen skateschoenen dragen als je niet skatequote:Op zondag 16 oktober 2011 14:59 schreef CharlotteHornys het volgende:
[..]
Dat je die dingen ook maar draagt tijdens het skate boarden dan
want skate schoenen en niet skate!![]()
Heb een paar janoski`s gezien met klitten band
Nee, want ik skate niet dus mag ze niet kopen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:57 schreef CharlotteHornys het volgende:
Iemand geintereseert in fotos van DC gatsby 2 en Nike p-rods?
Je maakt grap, of nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:59 schreef CharlotteHornys het volgende:
[..]
Dat je die dingen ook maar draagt tijdens het skate boarden dan
want skate schoenen en niet skate!![]()
Heb een paar janoski`s gezien met klitten band
Had je anders verwacht?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:33 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
weekje in de ardennen, adios greenbeans
Nevermind. Reeds gevonden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:18 schreef HAL9000S het volgende:
Afgelopen weekend Undercover x Nike Gyakusou Lunarspider gescoord @ tres bien shop.
[ afbeelding ]
mij is het niet gelukt!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:27 schreef Cpt. het volgende:
Dat 3M kan je gewoon makkelijk schoonmaken.
Ze komen ook nog @ end.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nevermind. Reeds gevonden.![]()
Nice gozer
ik heb door grotten gebanjerd en ben er zelfs mee in een rivier gepleurd.. Hehequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:59 schreef Cpt. het volgende:
Echt? Greenbeans zijn mijn sneeuwschoenen en zijn dus regelmatig goor maar met een beetje water krijg ik ze altijd weer schoon.
I know. Het schoot me te binnen toen ik m'n bericht postte. Pics wanneer binnen. Ik ben heel benieuwd hoe ze verder zijn.quote:
us 9 gaat krap worden, mijn zijne 10,5 en net iets te grootquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:12 schreef Cpt. het volgende:
Ach als je ze echt mist mag je mijn US9 wel overnemen
Dat zeker. Dikke voering aan de binnenkant van wat ik heb gezien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:13 schreef Bajskorv het volgende:
Nike Hachi LTR
[ afbeelding ]
Warme voetjes?
Yup. Lekker voor de koude maandjes in het Noorden, hoop ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat zeker. Dikke voering aan de binnenkant van wat ik heb gezien.
Ik twijfelde er ook over als beaters voor de winter, maar moet even rustig aan doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:20 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Yup. Lekker voor de koude maandjes in het Noorden, hoop ik.
Model maar zo-zo meer verder best aardige kleuren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:18 schreef HAL9000S het volgende:
Afgelopen weekend Undercover x Nike Gyakusou Lunarspider gescoord @ tres bien shop.
[ afbeelding ]
Precies de redenen waarom ik ze er in feite ook wil (en om zo nu en dan eens lightweight mee te trainen). Vind de paarse ook toffer dan de oranje. Ik ben heel benieuwd wat je er van zult vinden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:43 schreef HAL9000S het volgende:
Ja ff checken hoe het aan de voet is. Sowieso zal het wel weer uberlightweight en comfy zijn dus sowieso wel nice onder shorts straks in de zomer weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |